where is brad lackey?

Posted in the Dingess Forum

Comments

Showing posts 1 - 14 of14
sexy

Williamson, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jun 16, 2012
 
haven't seen him in a while!
really

Williamson, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jun 16, 2012
 
sexy wrote:
haven't seen him in a while!
Walmart lol
sexy

Williamson, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jun 16, 2012
 
oh, whats he been doing besides walmart these days??? is he seeing anyone?
know

Davison, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jun 17, 2012
 
Pls stay away from Lackeys the ppl are no good especially from Dingess
sexy

Williamson, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jun 17, 2012
 
i dont think he's realated to those lackey's on dingess!
1 post removed
sexy

Williamson, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Jun 17, 2012
 
???
eww

Williamson, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Jul 21, 2012
 

Judged:

1

1

he's been seeing this ugly woman that he works with...and she is ugly...lmao
she was with charles chapman few years ago, so that doesnt tell you much about her
lmao
OMG!!

Belfry, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Jul 21, 2012
 
eww wrote:
he's been seeing this ugly woman that he works with...and she is ugly...lmao
she was with charles chapman few years ago, so that doesnt tell you much about her
lmao
I heard that toooo yuck
who cares

Oakvale, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Jul 23, 2012
 

Judged:

1

1

1

"eww" i do believe the correct way to say it would be [and that says alot about her]
Jealous

Amherst, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Jul 24, 2012
 
Sounds like somebody is jealous, mind your own business unless you want your name slandered all over topix.
who cares

Princeton, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Jul 24, 2012
 
lmao for one i dont even know who brad is , i just seen where a dumbass had quoted something wront and i was correcting them, and you dont have the slightest clue as to who i am so try it bitch!
eww

Williamson, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Dec 10, 2012
 

Judged:

1

yea, your right "who cares", i did say that wrong, thanks for the correction! lol, and no one is jealous, she's just nasty, why on earth would anyone be jealous of that.
exlackeygirl

Java, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Dec 22, 2012
 
so true those nasty ass lackey's in dingess thinks thier shit doesnt stink! and that thier gods' gift to all women. especially skankyboy oppps fatboy haha. bastards just jealous because thier nothing but trash.
1 post removed
others

West Hamlin, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Aug 10, 2013
 

Judged:

1

exlackeygirl wrote:
so true those nasty ass lackey's in dingess thinks thier shit doesnt stink! and that thier gods' gift to all women. especially skankyboy oppps fatboy haha. bastards just jealous because thier nothing but trash.
You must of had bad experience and got out before it was to late, you didn't let them drag you down. Good for you, being stuck over on Dingess would be worst part besides being married to one. It's a wonder if ppl don't go stir crazy living over in there. No wonder so much violence and neighbors sleeping with one another family or not. Cops never over in dingess so they get away with everything. Good luck for moving on

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 14 of14
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

7 Users are viewing the Dingess Forum right now

Search the Dingess Forum:
Topic Updated Last By Comments
WV Who do you support for U.S. Senate in West Virg... (Oct '10) 28 min fitness-guru 53,394
Marvin T and wife 54 min just curious 1
What stores around here accept clothing vouchers? (Jun '12) 2 hr all the money 31
Three Word Game! (Nov '12) 10 hr Theo 347
Word Assocation (Jan '08) 10 hr Theo 8,171
Keep Word / Drop Word Game! (Nov '12) 10 hr Theo 703
Kenny Stewart 17 hr Nosey 3
•••
•••
•••
Dingess Dating

more search filters

less search filters

•••

Dingess Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Dingess People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Dingess News, Events & Info

Click for news, events and info in Dingess
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••