SSD X3 Taking Over!!
true

Pleasanton, CA

#28 Oct 12, 2012
haha wrote:
Every hood has fake surenos n fake nortenos so why talk shit ive seen everything in delano ive seen 1 sureno run from five... another day i seen 3 big ass busters runin from a lil sureno... if your really down for your gang you should be down to die for it so all you runin pussys need to quick gang bangn...
hella true!
true

Pleasanton, CA

#29 Oct 12, 2012
none of them are down to die for their gang...they arent even down to take out an enemy...they get all sprung off of a fist fight but yet their enemies live to see another day claiming their gang...they are all a joke...lowlife pathetic scum who will never be anything in life...
haha

San Jose, CA

#31 Oct 12, 2012
Im down for mines and if ima get my ass beat ima get my ass beat but youll never see me runin like a bitch...
Yupp

Delano, CA

#32 Oct 12, 2012
haha wrote:
Im down for mines and if ima get my ass beat ima get my ass beat but youll never see me runin like a bitch...
. Thats wassup as long as you dont run like a bitch its all good que no
haha

San Jose, CA

#33 Oct 12, 2012
Hell to the mufukn yessss haha
true

Pleasanton, CA

#34 Oct 12, 2012
thats cute...do u guys shake hands after u fight? lol...lames...real gangstas like the ones in LA put enemies in body bags while u idiots are playing bloody knuckles with eachother lmao
NorCali

Bakersfield, CA

#35 Oct 12, 2012
true wrote:
thats cute...do u guys shake hands after u fight? lol...lames...real gangstas like the ones in LA put enemies in body bags while u idiots are playing bloody knuckles with eachother lmao
Enough with LA
It's all about Mexico.
They don't even put them in bags!!
muahaha

San Francisco, CA

#36 Oct 12, 2012
In france we cut them up and eat em for dinner :)
NorCali

Bakersfield, CA

#37 Oct 12, 2012
muahaha wrote:
In france we cut them up and eat em for dinner :)
Nasty af!
ene trece

Delano, CA

#39 Oct 12, 2012
yup wrote:
187 Chaps!
all surenos and nortenos are wannabe cholos wack!!!!
haha

Delano, CA

#40 Oct 13, 2012
i get locked up in a scrap hood n they dont do shit,theres like 150 on them and 4 homies form dela$, they weenies doped out unorganized, too much youngstes these days!
haha

San Jose, CA

#41 Oct 13, 2012
ene trece wrote:
<quoted text>all surenos and nortenos are wannabe cholos wack!!!!
You sound so stupid jus stfu
SWIFTY LOKS

Phoenix, AZ

#42 Oct 16, 2012
lol wrote:
That's why them LA southsiders got smashed on at Magoos last Wednesday by northerns & got layed out n put to sleep n 2 left on a stretcher I seen it haha
Ahahahahaha stfu sick lies. They knocked out the homie but like always them busters try to get deep and jump sumone. But thats y dwn the block they got the whole clip they wrecked on the sidewalk hahaha puro SOUTHSIDE VARRIO LA FLORENCIA 13 SOUTHCENTRAL L.A BANGING NOW GO TO SLEEP CHAPAS
SWIFTY LOKS

Phoenix, AZ

#43 Oct 16, 2012
WatEvasCleva wrote:
"Me no bang Me paisa" thats all those foos say when they get hit up
"Naw g naw g i only bang on the weekends i could say fuck norte" i put that on my hood. Thas all them wienie shuffelers say when they get banged or "we dont bang young babosas is just a party crew man" ahaha imma start recording u lames.
DeLaNoRtE

San Leandro, CA

#44 Oct 16, 2012
U chapeta a$$$crizzo$ aint got no heart.Over in $mell-A they kill themselves.Dela always n shall be NORTH of da border suckas so except it n don't curl up when u get hit up like always.Remember u bleed the real color.It flows through it veins.$crizzos are weak n need to be deep to wanna act tuff.North Side Up!

“SmOkInG KuSh EvErY DaY”

Level 5

Since: Mar 12

Oakland, California

#45 Oct 16, 2012
SWIFTY LOKS wrote:
<quoted text>
"Naw g naw g i only bang on the weekends i could say fuck norte" i put that on my hood. Thas all them wienie shuffelers say when they get banged or "we dont bang young babosas is just a party crew man" ahaha imma start recording u lames.
haha Bro look what you are talking about SHUFFLERS you could tell the difference between a wannape norteno shuffler and a true one
true

United States

#46 Oct 17, 2012
True weenies hitting up party crews why won't they hit up souljas from e$d n$d w$d ygw n yb$. Hitting up party crews n shit gay ass fck if
gunna bang bang on people who also bang .
SONIALOWKS

Wasco, CA

#48 Oct 17, 2012
swifty are you stayn in wasco?? hahaha like them busters that hit up pretty boys cuz they were blue hit up a real g... you wont think the same jus mfkn sayn..
SSD GAXGERO

Lamont, CA

#49 Nov 16, 2012
Talk SHIT TAT meaxS WE bE DOING SOME SOME RIGHT!!! SSD GANGEROS PELIONEROS y PARRANDEROS
NorCali

Bakersfield, CA

#50 Nov 16, 2012
SSD GAXGERO wrote:
Talk SHIT TAT meaxS WE bE DOING SOME SOME RIGHT!!! SSD GANGEROS PELIONEROS y PARRANDEROS
Scrapa!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Delano Discussions

Title Updated Last By Comments
Mexican girls are shaped like gorillas 2 hr DeportLilCellsMom 5
which are better Philippines or Mexican girls. 2 hr DeportLilCellsMom 53
mexican girls read this now 2 hr DeportLilCellsMom 7
Gabby 9 hr tellinitlikeitis 5
Brenda abarca 12 hr Exposingher 4
Whats a better job correctional officer or poli... (Apr '12) Thu JAY 61
Lrs pizza or tonys ? Wed Deez 5

Delano Jobs

More from around the web

Personal Finance

Delano Mortgages