Hating

Los Molinos, CA

#22 Sep 16, 2012
Jenny Doesnt havr a horse face shes the definiton of beautiful
mary

Bakersfield, CA

#23 Sep 16, 2012
he's a sweetheart , you really have to know who he is , you have to spend time and understand him ,
i did , and he's not ugly , he's cute .
Wuttz up

Bakersfield, CA

#24 Sep 16, 2012
All of u shut the fuxk up!
U guys are stupid!
Everybody has different taste fuxk.
Anonymous

Delano, CA

#25 Sep 17, 2012
mary wrote:
jose escarcega
hee cutee , omg , his dimples , his smilee , cheesy as smile , hes tall , deep voice , dayumm .
and hes smart .
Uh yeah, Jose u ain't fooling anybody
Anonymous

Delano, CA

#26 Sep 17, 2012
mary wrote:
omg , he is , like forreal , he's sweet , he compliments girls and doesnt care about thier flaws , he cares about girls , he doesnt disrespect them , sure people say hes a jerk and annoying , but when you get down to the facts and basics , hes an amazing guy , he's cute , like forreal , he's cute , and his voice , wow .
how is he not cute?
LMAO . This definitely Jose. Gtfover yourself. You ain't shit. Desperate asss
Beezyz Suck it

United States

#27 Sep 19, 2012
Craycraaaaay wrote:
<quoted text>
LMAO . This definitely Jose. Gtfover yourself. You ain't shit. Desperate asss
hahaha true! jose your dum foool no one be jockin you tho.. not to be mean
jack

United States

#28 Sep 20, 2012
nerida is ugly Wtf? are u saying?? her & gardenia are the EARLIMART'S DOWNEST HOE!! no wonder there cuzions I would be emberssed to be related to.thoses NASTY H*E
I me

Bakersfield, CA

#29 Sep 20, 2012
mary wrote:
jose escarcega
hee cutee , omg , his dimples , his smilee , cheesy as smile , hes tall , deep voice , dayumm .
and hes smart .
what the f@@@ is wrong with you so call me maybe if UR. A girl
Jose

Bakersfield, CA

#30 Sep 20, 2012
jack wrote:
nerida is ugly Wtf? are u saying?? her & gardenia are the EARLIMART'S DOWNEST HOE!! no wonder there cuzions I would be emberssed to be related to.thoses NASTY H*E
don't talk shit from earlimart
You're welcome
boouvble

Thornton, CA

#31 Sep 20, 2012
mela ontiveros nice body nd nice
but never says hi ughh -__-
Doll

Bakersfield, CA

#32 Sep 20, 2012
Dumb lil kids
beautiful

United States

#34 Sep 29, 2012
crystal villa she hella beautiful and she looks pretty wit her piercings !!!
maw

Tehachapi, CA

#35 Oct 6, 2012
Crystal villa iz a hoee
Tech

Bakersfield, CA

#36 Oct 8, 2012
Fifi little brother
LAKE

Los Angeles, CA

#37 Oct 8, 2012
U heard Lake Stevens was good in bed!!!!!
smh

Delano, CA

#38 Oct 8, 2012
your just hating cus crystal villa is f*cking beautiful and damn so is her girlfriend Kimberly chavez they a sexy a*s bi couple(;
so stop hating cus i bet your ugly a*s f*ck , i also bet your fat.
Doll

Bakersfield, CA

#39 Oct 8, 2012
smh wrote:
your just hating cus crystal villa is f*cking beautiful and damn so is her girlfriend Kimberly chavez they a sexy a*s bi couple(;
so stop hating cus i bet your ugly a*s f*ck , i also bet your fat.
Being fat don't make u ugly dumb bitch !!!!!
Candy

Delano, CA

#41 Oct 14, 2012
Gustavo Garibay is cute <3
Jose Gtfo

Delano, CA

#42 Oct 14, 2012
mary wrote:
omg , he is , like forreal , he's sweet , he compliments girls and doesnt care about thier flaws , he cares about girls , he doesnt disrespect them , sure people say hes a jerk and annoying , but when you get down to the facts and basics , hes an amazing guy , he's cute , like forreal , he's cute , and his voice , wow .
how is he not cute?
I see how u type on Facebook , and bro this is definitely you . Just stop get out of topix ang log out of Facebook , and get a life .
Uyyy

Delano, CA

#43 Oct 14, 2012
Candy wrote:
Gustavo Garibay is cute <3
I know he's cute, I'm from cc and He's so cute ! If only he knew that.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Delano Discussions

Title Updated Last By Comments
NALGONAS at Walmart overnite 10 min 10-4 trucker 15
maricsa alvarez 2 hr jonny 2
Yemen 2 hr Read 5
to those who choose to snitch 3 hr The1who really knows 1
Noemi Hernandez from CCHS 3 hr S ED 12
Girls from paramount 5 hr Diana 4
pita ontiveros 5 hr Diana 9

Hard Freeze Watch for Kern County was issued at December 25 at 4:44PM PST

Delano Dating
Find my Match
More from around the web

Delano People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Delano News, Events & Info

Click for news, events and info in Delano

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 10:10 pm PST