EP Eagles 28 Rams 7
DAMN

United States

#115 Nov 1, 2012
del rio looks so freaking classy talking this sh!t on topix! im so proud to be from DR good job kids! could have just left it alone and prove your del rio pride out on the field but nope you fall into topix and show some class like EP great job!
DelRio_

Del Rio, TX

#118 Nov 1, 2012
Ha we know all talks lame plays ! Got the playbill baby ;) we know who gots what an where ! Better step it up! We got you all!
DelRio_

Del Rio, TX

#119 Nov 1, 2012
Yalls* playbook*
DR all the way

Del Rio, TX

#120 Nov 1, 2012
F**k Eagle pass!! I dont know how many time Del Rio has beaten EP in their own backyard!! DR is gonna win so EP stop talking sh*t, and go back to their mexican village they call "Eagle Pass"
dia de los muertos

San Antonio, TX

#121 Nov 1, 2012
Eagle Pass Rocks quit coming to our Casino and our malls. It isnt our problem you all dont have anything!! You all are always the last to get things!
eagle pass se la come

United States

#122 Nov 1, 2012
Yalls mall is all gay and shit and y'all hoes stop coming to OUR lake! Not our fault y'all just got a damn river which y'all cross every day!
dia de los muertos

San Antonio, TX

#123 Nov 1, 2012
Yalls mall is all gay and shit and y'all hoes stop coming to OUR lake! Not our fault y'all just got a damn river which y'all cross every day!

Is that the best you can do a lake there are more people from Del Rio at our casino than what goes over there once a yr to use your lake. Most people dont care about lakes unless you own a boat!
Papicabrito

Del Rio, TX

#124 Nov 1, 2012
Ya cabrones maņana es el dia que eagle pass Pierde well celebrate with Buchanan on their field with a cookout and well party till dawn and trash their field Hahahahaha fuck eagle pass puro vatos malandros y culos pa Los chingasos ill be there want to fight ask for papicabrito
eagle pass se la come

United States

#125 Nov 1, 2012
A casino? Lmao what's so special about that?
Puro bolas de pendejos
Lencho

San Antonio, TX

#126 Nov 1, 2012
Ya cabrones maņana es el dia que eagle pass Pierde well celebrate with Buchanan on their field with a cookout and well party till dawn and trash their field Hahahahaha fuck eagle pass puro vatos malandros y culos pa Los chingasos ill be there want to fight ask for papicabrito

Wait till playoffs losers. This shit gets old. You all get all pumped up for nothing for the past 80 yrs it has been the same. Dream on on becoming State Champs. Dum fks!
Papicabrito2

Del Rio, TX

#127 Nov 1, 2012
Papicabrito I got your back puro vatos locos de las calle del barrio vamos a de gollar unas pinches Aguilas hahaha ill take sum meat and a keg oh and chignos de Julio's and will party to dawn till field field is trashed just like their team
Lencho

San Antonio, TX

#128 Nov 1, 2012
Papicabrito I got your back puro vatos locos de las calle del barrio vamos a de gollar unas pinches Aguilas hahaha ill take sum meat and a keg oh and chignos de Julio's and will party to dawn till field field is trashed just like their team

You sound as ghetto as the vatos locos from el barrio. Del Rio is as ghetto as EP or even worse. And I am a fellow Del Rioan!
unknown

United States

#129 Nov 1, 2012
Didn't Nathan Jimenez quite on y'all Guy's?
DelRio

Del Rio, TX

#130 Nov 1, 2012
Wait til we win ! Tmmrw at 7:30 fools its on!
The truth

United States

#132 Nov 1, 2012
Come on del rio.... You have to admit one thing eagle pass is better at...
" their women give up that culo FAST!!! " J/S
ha ha

Del Rio, TX

#133 Nov 1, 2012
dia de los muertos wrote:
Yalls mall is all gay and shit and y'all hoes stop coming to OUR lake! Not our fault y'all just got a damn river which y'all cross every day!
Is that the best you can do a lake there are more people from Del Rio at our casino than what goes over there once a yr to use your lake. Most people dont care about lakes unless you own a boat!
Exactly if no one comes from eagle pass it's because their too ghetto to own boats Lmao!
curly

Del Rio, TX

#134 Nov 1, 2012
Grr wrote:
Everyone does know the Rams went to New Mexico and lost 50 to 0 right. All on our tax dollars. They really need to pay attention where our tax dollars go to. And a Daycare for these girls in highschool is utterly ridiculous. Let those fresh gals or grandma drop out of school and take care of those accidents!
what the hell does the day care gave to do with anything?

Level 2

Since: Oct 12

Location hidden

#135 Nov 1, 2012
what the hell does the day care gave to do with anything?

They seem to promote that having children in highschool is more than okay. Shame.
delriowhiteladie

United States

#136 Nov 1, 2012
Look kids stop this is getting old and who is papicabrito if your from del rio your embarrassing us we are not ghetto like eagle pass and let's the kids follow their dreams and stop hating on them good luck on the rest of the season and don't let people who hate you stop you and beat ep!!
Geesus

San Antonio, TX

#137 Nov 1, 2012
Look kids stop this is getting old and who is papicabrito if your from del rio your embarrassing us we are not ghetto like eagle pass and let's the kids follow their dreams and stop hating on them good luck on the rest of the season and don't let people who hate you stop you and beat ep!!

You are ghetto let's the kids follow their dreams?? That makes no sense. Much ghetto!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Del Rio Discussions

Title Updated Last By Comments
Sean Morin 40 min No way 3
Saw you this morning 58 min Mygoddezz 17
Bagley, Andrade, Martinez 1 hr Chingon 84
DA wants to use payroll $$ for new door 1 hr Preach 24
Luaghlin 1 hr Please 28
Mo money Beau 1 hr Rose 6
City Annex 1 hr Will 9

Del Rio Jobs

More from around the web

Personal Finance

Del Rio Mortgages