umm

Del Rio, TX

#26 Jul 18, 2012
dont dey sell rock?
Lol

Dallas, TX

#27 Jul 18, 2012
WTF wrote:
They are what they are but just cuz mi prima went out with him doesnt make her a hoe
yes b!tch it makes her a HOE for starting this whole thread.
WTF

United States

#28 Jul 18, 2012
Get your shit straight and she didn't start noting just get your facts straight he what he is that it nobody going to change him
Lol

Dallas, TX

#29 Jul 19, 2012
WTF wrote:
Get your shit straight and she didn't start noting just get your facts straight he what he is that it nobody going to change him
B***H pls just shut the f**k up. Your justa sorry lame fat ass lonely girl. You and her. Kay hahaha
WTF

United States

#30 Jul 19, 2012
People got better things than to be on here
uptight

United States

#31 Jul 23, 2012
i heard hes gay and hes a chester too poor retard hes ugly and fat
Pancho

Dallas, TX

#32 Jul 23, 2012
uptight wrote:
i heard hes gay and hes a chester too poor retard hes ugly and fat
wow yu really are an uptight little btch well thats what you sound like posting nonsense on topix. You dnt even knw joey jimenez. Sht who the fk are you to judge....you aint GOD!
Richard Haynes

Dallas, TX

#33 Jul 23, 2012
me vale verga putos
Pinche vato

Dallas, TX

#34 Jul 23, 2012
Richard Haynes wrote:
me vale verga putos
pinche leva. Wow chingos de webos wei. Since when do ppl like you gt on topix. Punietas. You just some punk azz kids posting other ppls names. No seas un pendejo go to his house den.
WTF

United States

#35 Jul 23, 2012
I know who joey jimenez is
Pancho villa for your azz

Dallas, TX

#36 Jul 24, 2012
WTF wrote:
I know who joey jimenez is
then say whatever the fk your coward punk azz is posting to his face. You jealous mothfxxxer.!!!!!! Thats what I thought,you wont cause your to much of a pxxxy. Pinche vato para eso me gustabas. Pinche marrano mantecoso. Chingan a toda su pinche bomba madre culeros.
lmfao

United States

#37 Jul 24, 2012
Joey will mess you up that boy crazzzy!!
WTF

United States

#38 Jul 24, 2012
Hell yea he is a f***en crazy ass guy
truth hurts

Arlington, TX

#39 Jul 24, 2012
Mamalo ^`hes a fcn low life bum instead of sittin in a chair allday selling drugs and the most he can do is probly squish someone from all his fat
Chingatumadre

Dallas, TX

#40 Jul 24, 2012
truth hurts wrote:
Mamalo ^`hes a fcn low life bum instead of sittin in a chair allday selling drugs and the most he can do is probly squish someone from all his fat
Again say it to him personally! If thats all you think hes capable of doing. Come out with it. No? Didnt think so,pinche leva. Panochudo. Your probly all fat yourself! Haha coward azz punk!
haha

Dallas, TX

#41 Jul 24, 2012
r.h. is in Laredo
Karisias

United States

#42 Jul 25, 2012
hes a homeboy from my home town and who cares if he slangs as long as i get mine i did him for some coca and then exchanged a couple of lays here and there hes a cool guy with a big d.i ck
lmfao

United States

#43 Jul 25, 2012
they be hating cuz he has game, and their hot!!!! boy b looking goood on his chair...
WTF

United States

#44 Jul 25, 2012
He has a game that he doesn't know how to play
thfd high

United States

#45 Jul 26, 2012
Hes a fcn loser point blank ! An nasty ewwww if any betch was with him they just use him come on get real who could ever take sumone like him serious

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Del Rio Discussions

Title Updated Last By Comments
I am in luv with ale big azz 36 min Motel 6 2
Pooping in urinals 53 min Whatwifiedontknow 3
Bella luna 2 hr Cha-cha 1
Pedro and Angel 4 hr Jorge 1
Evelyn Rodriguez 4 hr Ritz 1
parade 5 hr Kristin 9
I work at Heb 5 hr Daddy 19

Del Rio Jobs

More from around the web

Personal Finance

Del Rio Mortgages