Comments
1 - 19 of 19 Comments Last updated Nov 29, 2012
ugh

Oklahoma City, OK

#1 Nov 28, 2012
God ppl in dewitt have no life grow up and stop getting on here talkin shit! Obviously that's all y'all do is worry about what everyone else is doing to actually shut the fuck up! All I've Serb on this site is pure jealousy and ignorance! Grow the hell up and stop acting like your children
abc123

United States

#2 Nov 28, 2012
ugh wrote:
God ppl in dewitt have no life grow up and stop getting on here talkin shit! Obviously that's all y'all do is worry about what everyone else is doing to actually shut the fuck up! All I've Serb on this site is pure jealousy and ignorance! Grow the hell up and stop acting like your children
Amen!!
duh

Grand Prairie, TX

#3 Nov 28, 2012
ugh wrote:
God ppl in dewitt have no life grow up and stop getting on here talkin shit! Obviously that's all y'all do is worry about what everyone else is doing to actually shut the fuck up! All I've Serb on this site is pure jealousy and ignorance! Grow the hell up and stop acting like your children
What's a Serb? Lol. I heart spelling errors, they make people's points so irrelevant!
ugh

Oklahoma City, OK

#4 Nov 28, 2012
duh wrote:
<quoted text>What's a Serb? Lol. I heart spelling errors, they make people's points so irrelevant!
Actually it's was an autocorrect mistake I mean heard FYI plus what I'm saying is true grow up
satan

United States

#5 Nov 28, 2012
What phone supporters to the word "Serb"? You suck at life.
duh

United States

#6 Nov 28, 2012
ugh wrote:
<quoted text>Actually it's was an autocorrect mistake I mean heard FYI plus what I'm saying is true grow up
And is autocorrect responsible for The gibberish you are spewing?? LOL
ugh

Oklahoma City, OK

#7 Nov 28, 2012
duh wrote:
<quoted text>And is autocorrect responsible for The gibberish you are spewing?? LOL
Your stupidity is :) have a nice day
lol

Oklahoma City, OK

#8 Nov 28, 2012
She's right about dewitt! Y'all are proving it right now because y'all are Tryna talk shit about a damn autocorrect mistake! Lol can you say childish? I think so
duh

United States

#9 Nov 28, 2012
ugh wrote:
<quoted text>Your stupidity is :) have a nice day
I'm sure you'll have a nice one, ignorance is bliss!
well

United States

#10 Nov 29, 2012
Well then duh go back and look at yours
Heart or hate. If you meant heart then you are still stupid because it makes no sense.
duh

United States

#11 Nov 29, 2012
It makes perfect sense you ridiculous person! I heart it= I love it....get it?! I can type smaller words if I need to for you to understand....or do I need to misspell and speak in Ebonics for you to comprehend?
ugh

Oklahoma City, OK

#12 Nov 29, 2012
Actually I meant what i said "heard" as in all I've heard instead of the word serb so your the dumbass
duh

United States

#13 Nov 29, 2012
ugh wrote:
Actually I meant what i said "heard" as in all I've heard instead of the word serb so your the dumbass
do free government cell phones have autocorrect?? Fancy!!!
ugh

Oklahoma City, OK

#14 Nov 29, 2012
duh wrote:
<quoted text>do free government cell phones have autocorrect?? Fancy!!!
Ha I have an iPhone 5 so I wouldn't know
duh

United States

#15 Nov 29, 2012
ugh wrote:
<quoted text>Ha I have an iPhone 5 so I wouldn't know
I Serb that iPhone 5's can't spell, bummer
duh

United States

#16 Nov 29, 2012
duh wrote:
<quoted text>I Serb that iPhone 5's can't spell, bummer
and I purposely typed Serb just in case you didn't get the sarcasm
ugh

Oklahoma City, OK

#17 Nov 29, 2012
I did I wasn't the one judging it
duh

United States

#18 Nov 29, 2012
ugh wrote:
I did I wasn't the one judging it
well aren't you pious?! Good for you!
i think this

Tyler, TX

#19 Nov 29, 2012
You kids stop arguing and go to bed, y'all have school in the morning. ;)

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

De Witt Discussions

Title Updated Last By Comments
AR Did you vote today? (Jun '10) 1 hr voter 29,672
Danny Elrod (Sep '13) 2 hr danswife 16
Darlene 3 hr pebbles 9
AR More than 1,000 dead birds fall from sky in Ark (Jan '11) 4 hr rhino 9,887
AR Who do you support for Commissioner of State La... (Oct '10) 6 hr Adsf 263
AR Who do you support for Auditor in Arkansas in 2... (Oct '10) 6 hr Addd 236
new dewitt middle school 8 hr dragon 35
•••
•••
De Witt Dating

more search filters

less search filters

•••

De Witt Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

De Witt People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

De Witt News, Events & Info

Click for news, events and info in De Witt
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••