does anyone know why we have a casino at greens store at 382 intersection

Posted in the Dawsonville Forum

Comments (Page 7)

Showing posts 121 - 137 of137
|
next page >
Go to last page| Jump to page:
Beaner

Ringgold, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#127
Sep 23, 2012
 
dear lord wrote:
<quoted text>
What?! English, please.
This entire thread has been atrocious. Yuck. I feel dirty from simply reading it.
I think he meant to say "You got a pretty mouth." Hold for the banjo and the overalls to unbuckle.
RGH

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#128
Sep 24, 2012
 

Judged:

1

rlogger wrote:
I guess the reason Scott thinks he can get away with it is because he is from NY and he thinks we have that good ole boy law. he is wright about that but it wont be local law that gets him.They know it any way.matter of fact some of them are players.I bet if Charles Green was still alive scott couldnt of even had gambelling in his restraint.guess all howard thinks about is the money.he might ought to consider what this will do to his family
would you happen too have that in a English form?

Since: Aug 12

Ellijay, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#129
Sep 24, 2012
 
RGH...could that stand for REALLY GAY HEMERIORID.anybody got any ideas???

Since: Sep 12

Ellijay, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#130
Sep 24, 2012
 
rlogger wrote:
RGH...could that stand for REALLY GAY HEMERIORID.anybody got any ideas???
I see you have stopped using spell check, shame on you rlogger!!

Since: Aug 12

Ellijay, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#131
Sep 24, 2012
 
hard to teach an old dog new tricks,besides i like to see how easy it is to get some people.that tells you alot about someone.lol

Since: Sep 12

Ellijay, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#132
Sep 25, 2012
 
rlogger wrote:
hard to teach an old dog new tricks,besides i like to see how easy it is to get some people.that tells you alot about someone.lol
Well, I think it's pretty funny, take care..

Since: Aug 12

Ellijay, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#133
Oct 8, 2012
 
Colonel Burtz wrote:
WHY DO WE HAVE A CASINO AT GREEN'S STORE.
Take the quiz:
a. So we can win some money
b So we can lose some money
do you think adams gbi wife will think this could have a bad reflection on her job
Timmy

Ellijay, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#134
Oct 11, 2012
 

Judged:

1

rlogger wrote:
if you think we are smart how smart is our deputies are for receiving pay out from poker machines.if that isnt smart enough for you how smart is scott for paying them.stupid is stupid does.lol
Gosh if this bothers you so much (how many times have you posted?); why don't you just man-up and go talk crap to their faces?

Since: Aug 12

Ellijay, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135
Oct 11, 2012
 
Timmy wrote:
<quoted text>
Gosh if this bothers you so much (how many times have you posted?); why don't you just man-up and go talk crap to their faces?
I guess thats what every body does on this forum.lol.Hey I got an idea why dont you man up and tell who you are and why this bothers you so much
Gimme a Break 2

Ellijay, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#136
Oct 12, 2012
 
To start with, the Sheriff's Dept. knows the machines are there and doing nothing about it. It really ticks me off that people go back there and smoke, and that's not allowed either.
If someone's so concerned, though, they should report it to the GBI and quit complaining about it on here. The Sheriff's Dept. is obviously not going to do anything about it.
To the person who said confront the owner? HUH.....have you ever seen Howard Green? I be damn if I'm gonna tell HIM what to do!!
JJFTINKER

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#138
Oct 12, 2012
 
Gimme a Break 2 wrote:
To start with, the Sheriff's Dept. knows the machines are there and doing nothing about it. It really ticks me off that people go back there and smoke, and that's not allowed either.
If someone's so concerned, though, they should report it to the GBI and quit complaining about it on here. The Sheriff's Dept. is obviously not going to do anything about it.
To the person who said confront the owner? HUH.....have you ever seen Howard Green? I be damn if I'm gonna tell HIM what to do!!
I Have read back on some other threads and now this one, can you tell me something ? What are these threads about ? Giving info, putting your 2 cents in , asking questions about the subject , maybe even getting answers ......SO WHY DO YOU HAVE SUCH A PROBLEM WITH OTHERS POST? Replies , complaints , answers just whatever you continuously complain about all of it.
What is so funny YOU are doing the EXACT same thing and if it BOTHERS YOU so much DON'T read the threads.
Joe

Ellijay, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#139
Oct 12, 2012
 

Judged:

1

Gimme a Break 2 wrote:
To start with, the Sheriff's Dept. knows the machines are there and doing nothing about it. It really ticks me off that people go back there and smoke, and that's not allowed either.
If someone's so concerned, though, they should report it to the GBI and quit complaining about it on here. The Sheriff's Dept. is obviously not going to do anything about it.
To the person who said confront the owner? HUH.....have you ever seen Howard Green? I be damn if I'm gonna tell HIM what to do!!
ahah It ain't Howard you have to worry about.. Kay will whip an ass faster.. She is a riot,love to drop by and chat with them.
Gimme a Break 2

Ellijay, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#140
Oct 12, 2012
 
JJFTINKER wrote:
<quoted text>
I Have read back on some other threads and now this one, can you tell me something ? What are these threads about ? Giving info, putting your 2 cents in , asking questions about the subject , maybe even getting answers ......SO WHY DO YOU HAVE SUCH A PROBLEM WITH OTHERS POST? Replies , complaints , answers just whatever you continuously complain about all of it.
What is so funny YOU are doing the EXACT same thing and if it BOTHERS YOU so much DON'T read the threads.
HAHA!! Tony's Diner, I posted after YOUR post on CRRA blessing me out, that I enjoy you posting your menu, and I knew that Betty Reece (board member) was a fan of yours and that I plan to try your place out, so don't get your panties in a wad! Why do you post under different names when it's obvious you're with Tony's Diner? I am FOR the small and local businesses in Ellijay and I support them every chance I get! I even posted that I APPRECIATE you posting your menu so I can see it! I also explained that I happened to change to this name because of a different thread I was on. It's NOT the one I usually use and I'm changing it now. Have a nice day!!
JJF

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#141
Oct 12, 2012
 
Gimme a Break 2 wrote:
<quoted text>
HAHA!! Tony's Diner, I posted after YOUR post on CRRA blessing me out, that I enjoy you posting your menu, and I knew that Betty Reece (board member) was a fan of yours and that I plan to try your place out, so don't get your panties in a wad! Why do you post under different names when it's obvious you're with Tony's Diner? I am FOR the small and local businesses in Ellijay and I support them every chance I get! I even posted that I APPRECIATE you posting your menu so I can see it! I also explained that I happened to change to this name because of a different thread I was on. It's NOT the one I usually use and I'm changing it now. Have a nice day!!
Wrong read back everyone knows April is Tonys Diner. I have less parts and deeper voice. Catch some of my and Andy's conversations......hahaha I got a good laugh thank you
JC

Ellijay, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#142
Oct 24, 2012
 
Tonight as we were coming in from grocery shopping there was an ambulance there. Wonder what happened. Somebody must not have got their payout. It's funny Green's won't sell beer but will allow gambling there.

Since: Aug 12

Ellijay, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#143
Oct 25, 2012
 

Judged:

1

1

well the not selling beer comes from Bob thomas and he probally dont know about the gambling or you can bet he would not want in that mess.you waite and see it will be a mess because they are starting to talk about the state cracking down on it.what will be funny is when they get busted there are 2 or 3 of our depities playing in there and you know Stacey has to know and that is what is sad.Money talks.after all he want have to talk about all his integratiey for 4 more years.you might not think so much of it if it was on some back road but this is on the main drag right out in the open.makes you wonder why they have no fear but we know the answer to that.some of them even take thier beer in with them.

Since: Aug 12

Ellijay, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#144
Dec 2, 2012
 
???

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 121 - 137 of137
|
next page >
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Dawsonville Discussions

Search the Dawsonville Forum:
Topic Updated Last By Comments
GA Who do you support for U.S. Senate in Georgia i... (Oct '10) 3 min Aggie23 47,807
Coosawattee River Resort Ripping Off Owners (Apr '07) 1 hr Annie 10,637
East 52 10 hr deejay 1
White Trash Groupie's 10 hr kljfg 9
NATE NEWTON is tanning again (Jul '12) Fri GHS Parent 49
GA Who do you support for Governor in Georgia in 2... (Oct '10) Fri Mason II 2,039
SACS investigates Gilmer BOE Fri Ellijay Native 130
•••
•••

Dawsonville News Video

•••
•••

Dawsonville Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Dawsonville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Dawsonville News, Events & Info

Click for news, events and info in Dawsonville
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••