First Prev
of 2
Next Last
Catfish

Ashland, KY

#1 Dec 30, 2012
Anyone know what happened last night
so sad

Jeffersonville, IN

#2 Dec 30, 2012
I Only know what the news says. I do know two of the people who were killed though... Very very sad day.
rip

Tucker, GA

#3 Dec 30, 2012
Who was the victims..very sad
wow

Richland, IN

#4 Dec 30, 2012
This is a very sad story!

Since: Oct 12

Location hidden

#5 Dec 30, 2012
Hahaha!!
so sad

Jeffersonville, IN

#6 Dec 30, 2012
RickGrimes wrote:
Hahaha!!


Don't be a d!ck!!
otay

United States

#7 Dec 30, 2012
Was the ones who died in the truck?
Mrs B

Stratford, Canada

#8 Dec 30, 2012
RickGrimes wrote:
Hahaha!!
You are an ass Sir! Too bad it wasn't you!
so sad

Jeffersonville, IN

#9 Dec 30, 2012
otay wrote:
Was the ones who died in the truck?

At least two people inside the home were killed. Idk who the third person is
lmfao

Newburgh, IN

#10 Dec 30, 2012
Who was killed?
lmfao

Newburgh, IN

#11 Dec 30, 2012
It was an old coupe n bed and the driver soo sad

Since: Oct 12

Location hidden

#12 Dec 30, 2012
Stop stop I'm dying laughing. Hahahaha
be real!!!

United States

#14 Dec 30, 2012
You got to feel sorry for a loser nothing lowlife person like that Rick guy he probably sits alone in his moms basement wishing he was on the walking dead tv show.
Unorthodox

Lexington, KY

#15 Dec 30, 2012
Rick Grimes mom is one great diccccckk sucker da best!!!! Mmmmmmmmm mmmmm mmmmm!!!
betta off

Newburgh, IN

#16 Dec 30, 2012
RickGrimes wrote:
Stop stop I'm dying laughing. Hahahaha
You sir, should have been swallowed..

Since: Oct 12

Location hidden

#18 Dec 31, 2012
Jesus Christ!!! You guys are fu"king hilarious!!! The best you got is I should've been swallowed and my mom sucks d"ck. pathetic
thisgirl

Indianapolis, IN

#19 Feb 26, 2013
I knew the driver.
live close by

Evansville, IN

#20 Mar 3, 2013
just a drunk driver driving around killing people
truth

Tell City, IN

#21 Mar 3, 2013
He was a damn good guy and it was an accident. RIP

Since: Oct 12

Location hidden

#22 Mar 4, 2013
Because all drunk drivers are good guys. Isn't that That's why they're behind the wheel drunk?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Darmstadt Discussions

Title Updated Last By Comments
Dom couple looking for sub 1 min Mustache Roller C... 2
body found? 5 min Yippee ki-yay 43
pony 8 min Jamal 2
You think you've seen crazy 11 min My heart aches 20
Any1 wanna ride my mustache roller coaster 15 min Funny 2
Tanisha Wolfe back in jail 8x in 12 mos! 21 min ABC 6
Females wanted 24 min Mustache Roller C... 3

Darmstadt Jobs

More from around the web

Personal Finance

Darmstadt Mortgages