First Prev
of 2
Next Last
mr obvious we got ur card

Tucker, GA

#1 Jan 22, 2013
What are your thoughts on him?
sweetness

Tucker, GA

#2 Jan 22, 2013
Hes a cheeeeeeeaaaaaaater on his baby momma!
lol

Evansville, IN

#3 Jan 22, 2013
Hes a lame thats gunna get cauggt up in some shit if he keeps doing what he is doing :)
lol

Tucker, GA

#4 Jan 22, 2013
He's a scumbag
Hey

Evansville, IN

#5 Jan 22, 2013
He's a loser tht tries to get at every girl that Cmes through tht shop. Not to mention the shop artists are crappy. Aaron is decent but is way over priced.
lmfao

Tucker, GA

#6 Jan 23, 2013
He is a scum bag if you turn him down he runs your name through the mud like a little boy at school. He asked a friend of mine if shed have a threeway with another man lmfao ewwwww
fallen
#7 Jan 23, 2013
He's hung like a light switch
i know him

Evansville, IN

#8 Jan 23, 2013
He's a bitch-made lil punk that tries to manipulate young girls that come through his shop. He can't tell the truth! Has even cheated with his best friends wives and fiancés. Is a dope head and does drugs at his shop! Is a punk bitch that talks shit but won't do shit! Hope this helps anyone interested in getting to know him. I know for a fact he has cheated on every girl he has been with.
zach

Evansville, IN

#10 Jan 23, 2013
Hes very smart and very talented but dont trust him with ur chick,money,or drugs....in tht aspect yes hes a piece of shit
lol

Tucker, GA

#11 Jan 23, 2013
i know him wrote:
He's a bitch-made lil punk that tries to manipulate young girls that come through his shop. He can't tell the truth! Has even cheated with his best friends wives and fiancés. Is a dope head and does drugs at his shop! Is a punk bitch that talks shit but won't do shit! Hope this helps anyone interested in getting to know him. I know for a fact he has cheated on every girl he has been with.
and that's the truth right there.
Lol

United States

#12 Jan 23, 2013
zach wrote:
Hes very smart and very talented but dont trust him with ur chick,money,or drugs....in tht aspect yes hes a piece of shit
Truth truth truth
Great talent/ will try n bang your girl/wife
He banged my wife when I was at work.
tetra

United States

#13 Jan 24, 2013
eeeww. didnt he leave PA and come to evansville cause he had some or sex case on him? dudes straight up white trash.
lmfao

Tucker, GA

#14 Jan 24, 2013
fallen wrote:
He's hung like a light switch
Too bad it takes more than lysol to clean a lightswitch thats been flipped by everyone in town...lmao
Hahaha

Newburgh, IN

#15 Jan 24, 2013
Aaron is the most disgusting guy in town. Fcks him for a free tattoo. Yes he did leave PA because of a charge. Complete trash!
Princess

Princeton, IL

#16 Jan 27, 2013
Hes the kind of douche that let's his loser "artists" tattoo dicks on people cuz it's funny to permanently F U C K UP SOMEONE'S BODY!! And then when u find it , which u will if Christ did ur tatt it's his signature, then tells u ur being a pervert. Also does drugs at shop and tries to trade sex or tatts..ewww.
rawr

La Vergne, TN

#17 May 4, 2013
Nightingale is a good friend of mine.funny nice and a generally good dude all you haters can suck a dahm light switch lol get a dahm life people and maybe you got a dick in your tattoo Cuz they were trying to do a portrait
rawr

La Vergne, TN

#18 May 4, 2013
Live nightingale and the guys at the shop personally
unknown

Ashland, KY

#19 Nov 11, 2013
Knocks up girls and instead of owning up to it, just tells them to screw off and get an abortion....oh....and that includes girls that are younger than his first child! What a winner right.
#just sayin...
dawn

United States

#20 Nov 11, 2013
Say what you want about Aaron but I met him when he first came to Evansville. He invited me down to his shop and we smoked a joint. He did'nt ever attempt to hit on me and was nothing but nice. If he's a cheater thats his business, say what you will. One thing's for certain, he is a badazz tatoo artist and you guys sound like a bunch of bitter beotches.
ChRu

Lawrenceburg, IN

#21 Jan 12, 2014
Does anybody know what he was charged with in Pennsylvania?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Darmstadt Discussions

Title Updated Last By Comments
Steven Freels 7 min Sur13 1
Moving on 8 min No one cares 3
Ryan Collins 9 min Sur13 1
Don't fall for Mr.BS 10 min Jss 4
Amp 12 min nat 1
Thomas Hibbs 17 min Abh23 1
Smooth 37 min Rough1 1
More from around the web

Personal Finance

Darmstadt Mortgages