First Prev
of 2
Next Last
allie

Ripley, TN

#1 Dec 23, 2012
info please
gotcha

United States

#2 Dec 24, 2012
Don't know jimi James but do know Cassidy James, the [email protected] likes to f•ck married men. She also likes to party hard and she a snitch.
sass

Cincinnati, OH

#3 Feb 5, 2013
You talking about skinny hick dude in his 40s
Tooth fairy
#4 Feb 5, 2013
He's got them cavity creeps
dumb

United States

#5 Feb 5, 2013
Are you the same person asking about Jeremy lemp cause they hang out and ima tell ya know get outta that group.
asmadeues

United States

#6 Feb 5, 2013
Hey I remember downtown San Diego 1999 to 2000
asmadeues

United States

#7 Feb 5, 2013
REmeber a guy named greg rose
haha

Nebo, KY

#8 Feb 5, 2013
Would this make his real name "James James"? If so, that's so wrong of his parents.
asmadeues

United States

#9 Feb 5, 2013
His parents are dead from a jehovah's wittness accident I know I saw it, so you can say I am a wittness to the whole thing.
haha

Nebo, KY

#10 Feb 5, 2013
asmadeues wrote:
His parents are dead from a jehovah's wittness accident I know I saw it, so you can say I am a wittness to the whole thing.
What did they hem them up and shove their pocket bibles down their throats?
jimi james

Akron, OH

#11 Feb 6, 2013
yeah im almost 40 and real name is james hardin unlike some of u fake mf that want to talk shit i am a hick and u want to find out for u self u nowhere i hang out and how i hang out so come find me
Whydoesitmatter

Canton, OH

#12 Feb 6, 2013
asmadeues wrote:
His parents are dead from a jehovah's wittness accident I know I saw it, so you can say I am a wittness to the whole thing.
That's odd. I just talked to BOTH of his parents yesterday and I don't believe that I am a medium or anything
jimi james

Akron, OH

#13 Feb 6, 2013
sass wrote:
You talking about skinny hick dude in his 40s
wut about it u got something to say about me
jimi james

Akron, OH

#14 Feb 6, 2013
haha wrote:
<quoted text>
What did they hem them up and shove their pocket bibles down their throats?
keep talkin shit about my mom and dad and my friends and family and it will be the last thing u do
jimi james

Akron, OH

#15 Feb 6, 2013
allie wrote:
info please
u want to know something about me ask me i will tell u
haha

Dunmor, KY

#16 Feb 6, 2013
jimi james wrote:
<quoted text>keep talkin shit about my mom and dad and my friends and family and it will be the last thing u do
S h A k I n G iN mY bOoTs !!! Relax I don't know you and was just playing off of they Jevohiah witness comment. Are they actually "witnesses"? Is that what you're offended over?
haha

Dunmor, KY

#17 Feb 6, 2013
jimi james wrote:
<quoted text>u want to know something about me ask me i will tell u
Are you a Jahoviah Witness ?
jimi james

Akron, OH

#18 Feb 6, 2013
haha wrote:
<quoted text>
Are you a Jahoviah Witness ?
no im not and i dont talk shit r lie but when u talk shit about my family and friend yeah it makes me mad say wut the hell u want about me i dont care
haha

Dunmor, KY

#19 Feb 6, 2013
jimi james wrote:
<quoted text>no im not and i dont talk shit r lie but when u talk shit about my family and friend yeah it makes me mad say wut the hell u want about me i dont care
Relax , it was clearly a joke. If you're not a witness, you should have saw the humor in it. Golly gee!
Rednoodle
#20 Feb 6, 2013
Ur a wanna be

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Darmstadt Discussions

Title Updated Last By Comments
Diamond Rankin 1 min Zzzzzzzz 45
samiy wells 4 min Spook 7
I like to masturbated 24 min Teacher 3
Biggest player in Evansville 27 min jerry hood 11
Fulton ave bookstore 31 min WTF 6
Undress Jess 47 min LovingIt 5
Jeff Reich? 53 min um no 115
More from around the web

Personal Finance

Darmstadt Mortgages