Leaving for awhile
First Prev
of 3
Next Last
FollowYourHeart

Jasper, IN

#1 May 8, 2018
Will you miss me? I’m ready to do the work!! I know it will be worth it and I hope you do too!
Alwayskissgoodni ght

Louisville, KY

#2 May 8, 2018
I'm not leaving for awhile I'm leaving forever.
FollowYourHeart

Jasper, IN

#3 May 8, 2018
Alwayskissgoodnight wrote:
I'm not leaving for awhile I'm leaving forever.
What do u mean
FollowYourHeart

Jasper, IN

#4 May 8, 2018
This can’t be who I thought it was. I can’t handle u leaving forever. That’s def no understatement!
Alwayskissgoodni ght

Louisville, KY

#5 May 8, 2018
Well if I am I'm leaving for good I promise u that one way or another
soyouknow

Owensboro, KY

#6 May 8, 2018
Alwayskissgoodnight wrote:
Well if I am I'm leaving for good I promise u that one way or another
Well wish you the best of luck with your travels
FollowYourHeart

Jasper, IN

#7 May 8, 2018
Alwayskissgoodnight wrote:
Well if I am I'm leaving for good I promise u that one way or another
Are u gunna tell me in person
The one that got away

Evansville, IN

#8 May 8, 2018
soyouknow wrote:
<quoted text>

Well wish you the best of luck with your travels
I always knew. I always listen to what you say. Your friendship was the very foundation that we originally built what we had on. Was it lie all along? Did you forget or mybe my company isnt enjoyable by u. NOTHING CHANGED i look to you the same im probably leaving myself still too. Gonna save up first tho. Im hurt but its not your issue to worry with. I do love ya tho take care good luck i hope thats what makes u happy and puts a smile on ur face.
Fuggit

United States

#9 May 8, 2018
You all are so full of shyt, and a bunch of puzzies at the same time! Life is too fking short to be whining about your lost love, and publicly pining over them! Heres an idea, get off this bullshit public forum and personally contact the other person! If they avoid you, then shut the fk up and move on!
little Stewart

United States

#10 May 8, 2018
The one that got away wrote:
<quoted text>

I always knew. I always listen to what you say. Your friendship was the very foundation that we originally built what we had on. Was it lie all along? Did you forget or mybe my company isnt enjoyable by u. NOTHING CHANGED i look to you the same im probably leaving myself still too. Gonna save up first tho. Im hurt but its not your issue to worry with. I do love ya tho take care good luck i hope thats what makes u happy and puts a smile on ur face.
Wash that f****** stinky vagina smell like sauerkraut rotten tuna
The one that got away

Murray, KY

#11 May 8, 2018
FollowYourHeart wrote:
<quoted text>
Are u gunna tell me in person
Babe you left me hanging. Before you left you had 27 min and ate. I haven't seen you. I always talk to you in person. Im probably not just leaving youll have the opportunity to talk to me. I didnt leave, you know where i am. Not to hurt you but i dont know if i really want to see u again. Im hurt and broken Thats what the gloves was for tho ?:) please say u didnt sleep with sherry? If you came I wont turn u away or be mean.
The one that got away

Murray, KY

#12 May 8, 2018
little Stewart wrote:
<quoted text>

Wash that f****** stinky vagina smell like sauerkraut rotten tuna
You tellin a damn lie now. Stop your bullshit. You know your breath is funky as shit since u hate brushing them fact! You literally smell bad like rotten shit and sweaty musk. Shell i go on? I dont do shit like this out of anger. Do you have room to say shit? Your two day old precum smells like pickles and tuna. But i love you so i never said shit to hurt u out of anger.
The one that got away

Murray, KY

#13 May 8, 2018
The one that got away wrote:
<quoted text>

You tellin a damn lie now. Stop your bullshit. You know your breath is funky as shit since u hate brushing them fact! You literally smell bad like rotten shit and sweaty musk. Shell i go on? I dont do shit like this out of anger. Do you have room to say shit? Your two day old precum smells like pickles and tuna. But i love you so i never said shit to hurt u out of anger.
Dumb ass youd never been embarrassed being with me until you lied on me giving ammunition. Everybody talked about your stank and dirty clothes. I still did what an was by yo side? I dont like being an ass towards what i loved ever never have.
The one that got away

Murray, KY

#14 May 8, 2018
Fuggit wrote:
You all are so full of shyt, and a bunch of puzzies at the same time! Life is too fking short to be whining about your lost love, and publicly pining over them! Heres an idea, get off this bullshit public forum and personally contact the other person! If they avoid you, then shut the fk up and move on!
I never played games always ready to talk.
FollowYourHeart

Jasper, IN

#15 May 8, 2018
The one that got away wrote:
<quoted text>Babe you left me hanging. Before you left you had 27 min and ate. I haven't seen you. I always talk to you in person. Im probably not just leaving youll have the opportunity to talk to me. I didnt leave, you know where i am. Not to hurt you but i dont know if i really want to see u again. Im hurt and broken Thats what the gloves was for tho ?:) please say u didnt sleep with sherry? If you came I wont turn u away or be mean.
You have the wrong person
The one that got away

Murray, KY

#16 May 8, 2018
Fuggit wrote:
You all are so full of shyt, and a bunch of puzzies at the same time! Life is too fking short to be whining about your lost love, and publicly pining over them! Heres an idea, get off this bullshit public forum and personally contact the other person! If they avoid you, then shut the fk up and move on!
In 4 years i didn't even when he did. Now im alienated and a joke to discuss among friends an coworks.
The one that got away

Murray, KY

#17 May 8, 2018
The one that got away wrote:
<quoted text>

In 4 years i didn't even when he did. Now im alienated and a joke to discuss among friends an coworks.
How does it feel? Are you the topic of joking discussion yet on radio tv internet in person?
soyouknow

Owensboro, KY

#18 May 8, 2018
The one that got away wrote:
<quoted text>

I always knew. I always listen to what you say. Your friendship was the very foundation that we originally built what we had on. Was it lie all along? Did you forget or mybe my company isnt enjoyable by u. NOTHING CHANGED i look to you the same im probably leaving myself still too. Gonna save up first tho. Im hurt but its not your issue to worry with. I do love ya tho take care good luck i hope thats what makes u happy and puts a smile on ur face.
The day ill be happy is the day I no longer think about you every day and night you left me for another man when I was nothing but faithful to you and never once cheated
The one that got away

Murray, KY

#19 May 8, 2018
soyouknow wrote:
<quoted text>
The day ill be happy is the day I no longer think about you every day and night you left me for another man when I was nothing but faithful to you and never once cheated
Josh just stop lying and admit the truth is it possible? Are you showing me how often u really will lie to look good so you can repeat the process? If you text another lie ill get all your exs on here to tell there story of you.. Which are really juicy to expose the bull shit u doing now. You know i never ever cheated on you! You left me for 3mo i went to move on at that moment. The bodybuilder friend almost dicked me down and started to begain forplay and i stopped..Tell the truth and shame the devil. I kept my vows. This shit is trash to air dirty laundry like this. We can jump in the dumpster and go to jerry if u want. Some of what u done this far is the equivalent to a landfill. Please stop. I do love you still.
Justice

United States

#20 May 8, 2018
Yep! Its defiantly something in the water here.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Darmstadt Discussions

Title Updated Last By Comments
It is what it is ! 5 min Just sayin 11
Too easy 18 min Swaddewade22 4
Free bando Mike 37 min RichieB81 7
my man wont have sex with me (Oct '12) 45 min Swaddewade22 31
My Fantasy 51 min Olde Onne 8
Iru and methy 57 min Reemer 12
Anne Frobenius 1 hr Well known 8

Darmstadt Jobs

Personal Finance

Darmstadt Mortgages