Shooting on Riverside
Scoop

Evansville, IN

#1 May 8, 2014
Who got shot on Riverside. Who did the shooting.
lol

United States

#2 May 8, 2014
some hood rat I'm sure
what

United States

#3 May 8, 2014
When was it?? I was just over there tonight
real talk

Evansville, IN

#4 May 9, 2014
lol wrote:
some hood rat I'm sure
the hood rat was your fat ,stinking,ick sucking ball licking MOTHER
curious

Scottsburg, IN

#5 May 9, 2014
HahahahahA
Junior

Evansville, IN

#6 May 10, 2014
real talk wrote:
<quoted text>the hood rat was your fat ,stinking,ick sucking ball licking MOTHER
You can't prove it.
real talk

Evansville, IN

#7 May 10, 2014
Junior wrote:
<quoted text>
You can't prove it.
go look at the itch
lol

United States

#8 May 10, 2014
real talk wrote:
<quoted text>the hood rat was your fat ,stinking,ick sucking ball licking MOTHER
Nope, my mom isn't black.
Yo man

Henderson, KY

#9 May 12, 2014
For certain reasons, lets just say he was shot too many names to put names out there. He was shot over 9 times though and survived it. The question is, who pulled the trigger? Whoever it was definitely didn't wanna go hands up because he was aiming to kill a "Threat." and failed.
real talk

Evansville, IN

#10 May 12, 2014
Yo man wrote:
For certain reasons, lets just say he was shot too many names to put names out there. He was shot over 9 times though and survived it. The question is, who pulled the trigger? Whoever it was definitely didn't wanna go hands up because he was aiming to kill a "Threat." and failed.
He was a punk that why he had to use a gun bit God had his back and so do I so for all u wanna b gangs and drug dealer it not over so watch your BACK ever hEAR r that saying WHAT GOES AROUND COMES AROUND JUST WATCH.
real talk

Evansville, IN

#11 May 12, 2014
lol wrote:
<quoted text>
Nope, my mom isn't black.
NO SHE A MUTT
lol

United States

#12 May 12, 2014
real talk wrote:
<quoted text>NO SHE A MUTT
I know you are but what am I?
preach

United States

#13 May 12, 2014
lol wrote:
<quoted text>
I know you are but what am I?
May God bless you all.
real talk

Evansville, IN

#14 May 12, 2014
lol wrote:
<quoted text>
I know you are but what am I?
MUTT JR.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Darmstadt Discussions

Title Updated Last By Comments
Any one know Chris Wolters, works a Berry? 37 min Muddin 3
Permission to leave state on probation? 40 min Need to know 1
Abk tracking 49 min Wow 3
Angelica williams 53 min Wow 4
15yo girl, wanna f_ck? 56 min Wtf 13
Payback 59 min Ridiculous 11
Brandi Smith Baker 1 hr Hahaha 1

Darmstadt Jobs

More from around the web

Personal Finance

Darmstadt Mortgages