brian gobal AKA fake diamonds

Posted in the Darmstadt Forum

Comments

Showing posts 1 - 11 of11
little wayne

Evansville, IN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Feb 17, 2013
 
Get a new life u pice of shit
tony

Evansville, IN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Feb 17, 2013
 
I would think he's head would hurt packing around 20 ct diamonds in them ears

LOL
Dum ASS
dave

Evansville, IN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Feb 17, 2013
 
Fake diamonds are not that heavy
Hey

Chicago, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Feb 17, 2013
 
Learn how to spell his last name right dumb ass
dave

Evansville, IN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Feb 17, 2013
 
Yeah if ya want him to blow you then learn how to spell his name
noooo

Williamston, SC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Feb 17, 2013
 
No way
Tiny

Evansville, IN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Feb 17, 2013
 
Big time painter were Is your business located.
Tammy

Evansville, IN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Feb 17, 2013
 
What kind of dude that's 40 lives with his mom!!!! LOL
DeeDee

Evansville, IN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Feb 17, 2013
 
Spelled right or not u know who everybody's talking about.Always a big joke but he can fight just can't pay his bills. You big man!!!
dave

Evansville, IN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Feb 17, 2013
 
DeeDee wrote:
Spelled right or not u know who everybody's talking about.Always a big joke but he can fight just can't pay his bills. You big man!!!
He can fight? Haha I enjoy watching him get his a s s whooped
Haters

Williamston, SC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Feb 17, 2013
 
He's fine with style get off his nuts u thirsty a$$ people. Males be hatin cuz he's sexy n pry stole ur bitch n u bitches be hatin cuz u ratchet n he dnt want nothing 2 do with u. Leave his momma outta ur issues.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 11 of11
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Darmstadt Discussions

Search the Darmstadt Forum:
Topic Updated Last By Comments
lonely 6 min fyi 12
josh fields 17 min Oh my 27
single sexy EMPLOYED black men 1 hr really 5
kenny berry 2 hr just saying 3
Brandi King 2 hr crazy 2
I am a sex addict and cannot control myself. (Jul '12) 3 hr scoob 54
Brad Miracle 3 hr shameless 1
•••
•••
•••
•••

Darmstadt Jobs

•••
•••
•••

Darmstadt People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••