Brittany stripper slut whitehouse

Brittany stripper slut whitehouse

Posted in the Danville Forum

First Prev
of 2
Next Last
This is a hoe I know

Detroit, MI

#1 Jul 16, 2010
How many people do u think this girl has screwed
cool

United States

#3 Jul 19, 2010
Don't know and don't care. What does it matter. All I can say is that she is hot as hell!!!
LOl

United States

#4 Jul 20, 2010
Haha gross if u want to catch something go ahaid. Wonte be that hard. She does it for a living!
Been there done that

United States

#6 Jul 27, 2010
What is the big obsession with this girl? Her name pops up frequently on this forum. Just let this poor girl be.
Ignorance is ignorance

Winchester, KY

#7 Jul 27, 2010
LOl wrote:
Haha gross if u want to catch something go ahaid. Wonte be that hard. She does it for a living!
I counted six grammar/spelling mistakes in this post. I suggest that you get off of Topix, grab a book, and start educating yourself because you will end up on the street begging for change to feed yourself. Stop the insanity!!!
Hsll

United States

#8 Jul 27, 2010
Dang, get off of brittany's nuts a lil' bit! The only reason a female would trash another female so frequently is jealousy. And if you ain't jealous, then if you don't like brittany then why are you wasting your time talking about her? You don't see her up here on topix talking about you do you? NOPE! So obviously she has better things to do, even if it is stripping, at least she makin money. You certainly ain't gettin paid to sit on topix and waste your life away!
All EyEz On Me

Winchester, KY

#9 Jul 29, 2010
I dont understand what you loosers r talking about but you must be just as blind as you are stupid. I saw this chick one time and had a friend tell me who she was, she is beautiful!!! SEXY!!! If u r a guy and saying how dirty she is, i gurantee you have never slept with her. If you are a girl saying how ugly she is, gurantee u r busted and jealous. AND if you are her friend or HER...Let me know bc i would DEFINITLY want to find out for myself!!!
The Reverend

Georgetown, KY

#10 Jul 29, 2010
Who should care about how many guys this gal has I suspect there is some jealousy involved, Sorry, guy, she hasn't screwed you. Get over it.

By the way, wooo wooooh, she is hot.........
You dumb SOB!

Now go back in your mind and try to figure out just why she is any of your business.

I think you will find out, she's none of your business, and you have personal issues.

Work them out on your own.
All EyEz On Me

Winchester, KY

#11 Jul 29, 2010
who r u talking too REVEREND? hope its not me bc u must have taken me all wrong if so
no name

Leechburg, PA

#12 Dec 5, 2010
well brittany and i have been friends for a long time and she is a really good person u all r juss hatin on her u juss wanna b her.....it dnt matter wat she does with her life at least she is doin somethin more than i can say for some that juss sit around and dnt do nutin wit their life but talk bout ppl..
Ooops

Clarksville, TN

#13 Dec 7, 2010
If u were such a friend to this ho u wouldn't have brought this back to the top! What's the ho doin besides takin her clothes off sleeping around and snorting pills? Who in the the hell would wanna be her? Yeah that's my dream to be a nasty pilled out stripper ho that will do anybody for a perc 30!
to oops

United States

#14 Dec 9, 2010
honestly, I feel sorry for your stupid retarded scank a**. One day when you grow up and leave her alone you might be able to have a life!!!!! That is maybe if you stop bein jealous of her and stop either wanting her or wanting to be her. You odviously cant stand that she dont need no one and can have a happy life with out no loser guy or backstabbing friend. Here is a thought why dont you get dressed today get in your car or bum a ride to the unemployment office so that you can get off your lazy ass and get a job. If you can manage to do that you can start doin something constructive with your life so you can find a man or woman, so that you can make money instead of use the government. In which most ppl with jobs pay for your foodstamps. Anyway when you actually try to get a job maybe you will spend more time worried about that and yourself and family. You might be able to stop obsessing over her. And really are you that worried about who she sleeps with dont you get f**ked sometimes. Like most ppl do but im sure you are to worried about her to get laid. Sorry for you so weither she sleeps with 1 guy or a hundred guys atleast she is gettin some which is more than you are. lol Get over her you aint goin to get to be with her and you aint goin to be her. SOOOOO GET A LIFE YOU VERY IGNORANT PATHETIC SORRY LOW-LIFE JEALOUS PERSON. BYE BYE DUMBA**
i had her

United States

#15 Dec 9, 2010
well jus so you know i use to be with her and you are definately WRONG. She never messed around on me. she had some good stuff on her. believe me if it was bad i wouldnt touch it. so talkin from experiance aint notin wrong with her.
To the idiot

Clarksville, TN

#16 Dec 29, 2010
Please I know this tramp! She couldn't get a real job if she wanted. So let her strip while she can she want be able to long . Hell her x boy toy had to pay for her plastic lil tits just so she could get the stripper gig! She can't even pay for her own place to live because everything she makes goes up her nose! When she runs out of money she just befriends her dealer and screws him or sucks him off for a 30. Hell she bragged about going to Florida with her dealers to Get some nose candy! She's in the paper for being a loser every other week! If she thinks she's pretty let her being pretty isn't gonna help her be somebody! If I had to guess if she wasn't on the pills she'd be a chubby lil looser with a big nose and bad teeth!
say it to her face

Winchester, KY

#17 Dec 29, 2010
so your the idiot you obviously dont even know her and its funny how you cant say this to her face....you must be a very lonely person to get on here and talk trash about sombody,brit is and will allways be pretty, get over it!you can say all the lies about brit,but the fact of all this is that you need to grow up and get out her business..it sounds to me your trying to write a book on her and you dont know what the hell your talking about....
hahahahaha

Danville, KY

#18 Dec 29, 2010
she be a hood rat, all that makeup make her look good, why do u think she took up stripping? Cause she only looks good all perked up. To the idiot is right, looks wont get her any where but on the hit dvd porn feature. And shit say it to her face, plz i could breath in at least 7 types of stds being around her y would i risk my good future and career on a slut? look guys if she low enough to only get paid for men looking at those fake tits and disrespecting her self let her do it....
shame on you

Winchester, KY

#19 Dec 30, 2010
Its so sad that people on here are allways tryig to hurt this individual, you set here and put her down and for what? If you all dont like her then why put forth the energy of taking your time to write only negative things, yet i do know her and from what i know of her is that shes not on here bothering you or anybody else! im sure shes not sittng here hiding behind a computer talking about any of you all! thats because shes not worried about nobodys life other then her own! if you dont like her occupation then dont worry about it! im sure it dont effct you all in noway.... and so what if she has implants, what does that have to do with you all as a matter of fact anything she does with her life has nothing to do with you or anybody else! You girls sound like highschool drama queens who thrive off of trying to hurt others! yet it looks to me that brittani isnt worried about you or anybody elses drama! So word of addvise, she dont give a sh*t to what you all think! hahaha grow up girls and quit getting off to this girls life!
shizzz

Danville, KY

#20 Dec 30, 2010
she talks shizz to her friends cause she aint got the balls to say shizz to any one on public terms
say it to her face

Winchester, KY

#21 Dec 31, 2010
sounds to me that you cant say shizz to her face if you cant say shizz on here dumba*s! i know brit and shes not scared to say shizz to anybody!
wanna see

Greensburg, KY

#22 Dec 31, 2010
so wheress she strippin in wanna see anybody got any good pics

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Danville Discussions

Title Updated Last By Comments
vickie-martin walker 2 hr Scared 39
Tractor Supply blonde Brittany 3 hr Internet Day Cop 2
bible reading (Nov '08) 16 hr Lana 23
are there any wiccans in danville? (Mar '11) 17 hr Kristen 25
Danville Vandals 17 hr JHD 4
The angels are totally in town 18 hr Big daddy 29
Guy at Liquor Barn..? 18 hr Lauren 14
More from around the web

Personal Finance

Danville Mortgages