prego girls at bchs.
alexandria

Stanford, KY

#1 Dec 14, 2008
i heard that haley gunterman was prego? anybody kno? i also heard that brooke powers had sex wit ethen belcher. and might be pregnant.
Bethany

Stanford, KY

#2 Dec 14, 2008
no its not true... im friends with both of them. i know for a fact brooke did not have sex with ethen. and haley is not pregnant. they are both sweet girls but once u get on their bad side dont count on gettin bak on their good side.
haha

Zoe, KY

#3 Dec 14, 2008
be safe!!
use a condom!!
confused

Lexington, KY

#4 Dec 14, 2008
Isn't prego an Italian sauce???????? Hope I never have sex and get saucy!
ethen

Stanford, KY

#5 Dec 15, 2008
haley u r stupid i know u posted that under alexandria and bethany they were both you so why dont u just keep other ppl out of it and quit spreadin shit that me and brooke had sex its a lie haley it aint my fualt u fucked some guy and you thought u were prego so quit startin shit cuase it aint funny
pussytrollface

United States

#6 Dec 25, 2008
jennifer reardon-is knocked up by chris hicks but i heard he left her because she wouldnt have an abortion!(shes a hoe tho)
pimp

Georgetown, KY

#7 Dec 30, 2008
idk who would want to f*ck jennifer reardon shes and ugle b*tch and if i so happen did and got her pg id leave her to
Chris

United States

#8 Dec 31, 2008
The truth about the Jennifer reardon and Chris Hicks situation is that Jennifer fuckin broke up with chris when she found out. She told him that he wasn't aloud to see the kid and to stay out of her life forever. Its bad that shes gotta spread rumors about him to make herself feel better after what she done to him.
COKW

Clay City, KY

#10 Jan 3, 2009
Jennifer R. is my cousin, best thing for everybody to do is stop talkin shit and mind there own damn buisness. GOT IT

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Danville Discussions

Title Updated Last By Comments
Bill Erwin (drunk!!!!!!!) 2 hr Bill Erwin 17
Powder Heads (Nov '08) 2 hr jeanmurphy 39
karen statom swinger 2 hr Know her 19
A children's place 4 hr Curious 1
Jeff Edwards 5 hr Numbaonestunna 3
Dr Hempel ,MD,More DollarsVIP. Wed Robert 17
Liquor Barn Wed Kathy 80

Danville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Danville Mortgages