Get Real

Pikeville, KY

#22 Mar 28, 2011
Buddy,Daylen,Lamar Ford= SEXY!!!!
osom

United States

#23 Mar 30, 2011
Adrian Beasley, appy, hard mar, lamar bates, troy b., randy ford, Shannon p., gooch
most hated

United States

#24 Mar 30, 2011
Adrian Beasley, Juaqua Beasley, Jordan dye, daveron chenault, broox, Chris w., brandon lofton, Juharvas (J.J.), Gooch
anonymous

Lexington, KY

#25 Mar 30, 2011
Seriously, people must have lower standards living in Danville. Have you taken a good look at some of these guys you are naming??? Wow. Open your eyes people.
Grow up

United States

#26 Mar 30, 2011
There may be some hot guys but they are immature
gthang

Harrodsburg, KY

#27 Mar 30, 2011
slick rick porter
tat2tat3

Elgin, TX

#28 Mar 30, 2011
Chances are if you have to start a topic in order to even find them, you have no chance.
IDK

Danville, KY

#29 Mar 30, 2011
well idk his last name but his first name is isaac, i met him 2 summers ago jumping of a cliff at herrington lake. i know he hung out with danny roberts and mikey carey. really wish i could run into him again he was a sweetheart
COME ON

Pikeville, KY

#30 Mar 30, 2011
Daveron Chenault is UGLY and gross.... you might as well date a midget
east sider

Pikeville, KY

#31 Mar 30, 2011
well I think J1, Justin Dye, Jahrvis ?, Dominque Taylor, Adrian Beasley, Buddy Trumbo, Tyson Prewitt, Deshawn Dawson is Hooooottttt!!!
eyedoctor

Stanton, KY

#32 Mar 30, 2011
east sider wrote:
well I think J1, Justin Dye, Jahrvis ?, Dominque Taylor, Adrian Beasley, Buddy Trumbo, Tyson Prewitt, Deshawn Dawson is Hooooottttt!!!
u must have serious vision problems along with no sense of smell because most of the ones named do not bathe regularly!!! Gross
hey

United States

#33 Mar 30, 2011
Does deshawn go by pickle
igotcha

Pikeville, KY

#34 Mar 31, 2011
Most of the hott black guys around Danville that WORK are taken...all the guys that people named on here dont work, dont have a car, and wants a girl to take care of them they are losers
IDK

Danville, KY

#35 Apr 1, 2011
So you know the guy i'm tslking about?
Yessa

Elgin, TX

#36 Apr 1, 2011
Isaac lamberth. Brothers hotter tho. And Buddy and Tyson are so not hot. They act like kids.
Yessa

Elgin, TX

#37 Apr 1, 2011
igotcha wrote:
Most of the hott black guys around Danville that WORK are taken...all the guys that people named on here dont work, dont have a car, and wants a girl to take care of them they are losers
And yeah they may be taken but they are quick to cheat! Believe that.
IDK

Danville, KY

#38 Apr 1, 2011
Thought that was his name. But i didn't think him and christian were brothers
poco

United States

#40 Apr 3, 2011
I like Percy Jackson!!
LMAO

New Haven, KY

#41 Apr 4, 2011
Hot black guys? Are you serious? There is not a black thug on earth that is hot.
Smh

Danville, KY

#48 Apr 4, 2011
she wolf wrote:
ALL COONS R NASTY!!!!!!!!!!
Really uncalled for and childish.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Danville Discussions

Title Updated Last By Comments
Man dies after smoking synthetic pot! 1 hr truthbtold 40
Thinking of You 8 hr sad 9
Stephen Denson (Aug '09) 12 hr dixie normous 21
If you aré not from Kentucky dont say shit!! 14 hr cant fight stupid 5
Miguel antonio henrriquez Robles is a womanizer 18 hr Miguel 9
What happen to club carbon 18 hr D-Tails 8
Amanda Aranda 19 hr reality 8
Danville Dating
Find my Match
More from around the web

Danville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 8:54 am PST

NBC Sports 8:54AM
Andy Dalton replaces Aaron Rodgers on Pro Bowl roster
Yahoo! Sports 9:39 AM
Dalton to replace Rodgers for Pro Bowl
NFL10:12 AM
Andy Dalton added to Pro Bowl roster
NBC Sports12:57 PM
Bengals quarterback Andy Dalton headed to his 2nd Pro Bowl
NBC Sports 3:15 AM
Marvin Lewis on Andy Dalton: We don't have time to waste on QB competition