Hundreds of birds die in western Ky.

Hundreds of birds die in western Ky.

There are 81692 comments on the The Cincinnati Enquirer story from Jan 5, 2011, titled Hundreds of birds die in western Ky.. In it, The Cincinnati Enquirer reports that:

MURRAY, Ky. - State wildlife officials say "several hundred" dead birds were found near the Murray State University campus last week.

Join the discussion below, or Read more at The Cincinnati Enquirer.

tinponyrider

Westmoreland, TN

#67090 Aug 14, 2012

“TELLING IT LIKE IT IS”

Since: Apr 09

FARTSBURG

#67091 Aug 14, 2012
tinponyrider wrote:
<quoted text>And What, Blue? I have been reading your crap for years, always being a smartarse trying to dictate what and how others should post and act, and not replying to your crap until later.
G Crew What? I was only included into that title, because of questioning the disappearance of three hundred grand from the church's building fund, and used for private use, and a few that I have an opinion that had a hand in the pie. As they said "Oh he didn't steal it, but only misused it".
Yep I guess I am a smartarse, and probably will always be, no different than a lot of posters on here, including You. Hehehehe. LMFAO
AMEN!!! Bluewhiner was on Scottsville Topix this morning bashing me as he has been doing for years as well as others. He spreads his trash and lies the runs to the bird topic where people don't know him and acts all goody goody. He is all up in the air because we expose him for the lazy liar he is. For years he has bashed and made fun of people. Most everyone on Scottsville Topix despises him. He made fun of the poster Henryetta Thubpucker until it was pathetic. He also posted a big lie on here that Roaming was cheating on her husband. He posts lies that can cause serious problems in marriages among other things. He posts countless lies on me but I don't a big pile of crap about that.
Ancient Wolf

Lexington, KY

#67092 Aug 14, 2012
The Bird Thread.. the one they love to hate and wanted to be rid of it .... couldn't stay away could you? LMAO
Hempburn

Whitley City, KY

#67093 Aug 14, 2012
Oh man, looks like the topix herpe shot wore off, trolls are leaking back on here again. I foresee a booster shot coming.

“TELLING IT LIKE IT IS”

Since: Apr 09

FARTSBURG

#67094 Aug 14, 2012
tinponyrider wrote:
which this one? http://www.youtube.com/watch?v =XOILKHmZBwcXX
LOL. That is part of it TPR. The one that shows her beating the crap out of Bluewhiner continues on to about four minutes. LMAO. It tells about the pretty expensive dresses too. Mommy throws all of his pretty dresses on the floor. Some funny stuff. Thanks TPR. Hehehehe.

“TELLING IT LIKE IT IS”

Since: Apr 09

FARTSBURG

#67095 Aug 14, 2012
Ancient Wolf wrote:
The Bird Thread.. the one they love to hate and wanted to be rid of it .... couldn't stay away could you? LMAO
Nope, not when Bluewhiner is on Scottsville Topix bashing the hell out of me and my friends and claiming he is only commenting here. Some of your buddies stay there with their ignorant judge it icons 24/7. How's it going with you Scruff? I am what I am and lay all my cards face up. Bluewhiner is a well known liar and troublemaker in Scottsville. People can swallow him up if the want and puke him up later I suppose.

Thanks goes out to Rattlesnake Pete for inviting The Great One to visit the Madisionville forum. Man, there's some deep Doodie going on there. I don't think I'll be letting my Sister Theodora come here. LOL.

“peace...”

Since: Apr 12

Madisonville, Ky

#67096 Aug 14, 2012
Ha! This reminds me of my family reunion!

Families are like fudge, mostly sweet, with a few nuts!

“TELLING IT LIKE IT IS”

Since: Apr 09

FARTSBURG

#67097 Aug 14, 2012
Hempburn wrote:
Oh man, looks like the topix herpe shot wore off, trolls are leaking back on here again. I foresee a booster shot coming.
Hello Humpaburn. Did you miss me? It's ok man, go have a cup of java, hump the coffee pot and chill out. It will be alrght. Got any Grasshoppers yet? Think I'll go out and fill my bird feeder. I kind of think the squirrels are tapping it or the birds really got hungry.

“TELLING IT LIKE IT IS”

Since: Apr 09

FARTSBURG

#67098 Aug 14, 2012
tinponyrider wrote:
which this one? http://www.youtube.com/watch?v =XOILKHmZBwcXX
It's the one after this one. The one on the top left of the screen marked HD. LOL
Ancient Wolf

Lexington, KY

#67099 Aug 14, 2012
THE UNA FARTER wrote:
<quoted text>
Nope, not when Bluewhiner is on Scottsville Topix bashing the hell out of me and my friends and claiming he is only commenting here. Some of your buddies stay there with their ignorant judge it icons 24/7. How's it going with you Scruff? I am what I am and lay all my cards face up. Bluewhiner is a well known liar and troublemaker in Scottsville. People can swallow him up if the want and puke him up later I suppose.
Thanks goes out to Rattlesnake Pete for inviting The Great One to visit the Madisionville forum. Man, there's some deep Doodie going on there. I don't think I'll be letting my Sister Theodora come here. LOL.
I am doing just fine. I don't particularly like liars that claim that I am a drunk and a chicken molestor, so if you can quit that lying... welcome back. I did come to your Scottsville forum one time to see what the attraction was, and it was not all that attractive and too much trouble to locate, LOL

Since: Jan 12

Location hidden

#67100 Aug 14, 2012
THE UNA FARTER wrote:
<quoted text>
It's the one after this one. The one on the top left of the screen marked HD. LOL
Hows it going UNA? You keeping everyone straight in Scottsville?
Guard

Elizabethtown, KY

#67101 Aug 14, 2012
hows that again?

Since: Jan 12

Location hidden

#67102 Aug 14, 2012
Guard wrote:
hows that again?
Is this Joe Friday?

“peace...”

Since: Apr 12

Madisonville, Ky

#67103 Aug 14, 2012
THE UNA FARTER wrote:
<quoted text>
Nope, not when Bluewhiner is on Scottsville Topix bashing the hell out of me and my friends and claiming he is only commenting here. Some of your buddies stay there with their ignorant judge it icons 24/7. How's it going with you Scruff? I am what I am and lay all my cards face up. Bluewhiner is a well known liar and troublemaker in Scottsville. People can swallow him up if the want and puke him up later I suppose.
Thanks goes out to Rattlesnake Pete for inviting The Great One to visit the Madisionville forum. Man, there's some deep Doodie going on there. I don't think I'll be letting my Sister Theodora come here. LOL.
You're right about that Doodie Una...

we wouldn't let anything happen to Theodora though,

but trauma is very difficult to treat!
everybody

West Liberty, KY

#67104 Aug 14, 2012
everybody's real worried about these birds

“TELLING IT LIKE IT IS”

Since: Apr 09

FARTSBURG

#67105 Aug 14, 2012
Tim Boomhauer wrote:
<quoted text>Hows it going UNA? You keeping everyone straight in Scottsville?
Hello Tim, things are going fairly well. Hope things are cool with you Tim. It's really tough keeping up with Scottsville folks. It gets wild here sometimes. Sometimes the local politicians get rowdy. Chick Papa and I have to step in and try to calm things down. Chick Papa is our Politicial ANALyst here. Lol. Sometimes he gives the PoPo, City and county officials reports on Scottsville Topix. Scottsville is so cool.

“TELLING IT LIKE IT IS”

Since: Apr 09

FARTSBURG

#67106 Aug 14, 2012
Guard wrote:
hows that again?
How's what again? Is this a guessing game?

“TELLING IT LIKE IT IS”

Since: Apr 09

FARTSBURG

#67107 Aug 14, 2012
Ancient Wolf wrote:
<quoted text>
I am doing just fine. I don't particularly like liars that claim that I am a drunk and a chicken molestor, so if you can quit that lying... welcome back. I did come to your Scottsville forum one time to see what the attraction was, and it was not all that attractive and too much trouble to locate, LOL
Well, you do post some pretty wild stuff sometimes. You sound drunk. LMAO. They do make non alcoholic beer ya know. I have tasted both and both taste ucky. I really didn't mean it about the chickens. I kind of figure Mother Nature has already neutered you anyway. Hehehehe.

Since: Jan 10

Scotts Vegas

#67108 Aug 14, 2012
THE UNA FARTER wrote:
<quoted text>
Nope, not when Bluewhiner is on Scottsville Topix bashing the hell out of me and my friends and claiming he is only commenting here. Some of your buddies stay there with their ignorant judge it icons 24/7. How's it going with you Scruff? I am what I am and lay all my cards face up. Bluewhiner is a well known liar and troublemaker in Scottsville. People can swallow him up if the want and puke him up later I suppose.
Thanks goes out to Rattlesnake Pete for inviting The Great One to visit the Madisionville forum. Man, there's some deep Doodie going on there. I don't think I'll be letting my Sister Theodora come here. LOL.
"Nope, not when Bluewhiner is on Scottsville Topix bashing the hell out of me and my friends and claiming he is only commenting here. Some of your buddies stay there with their ignorant judge it icons 24/7."...???

As for your icon sensitivity, Who knows? right? I have no problem recollecting that people have been using judgeits, for years now, to let you know they don't like your smut.

I didn't claim I was only posting here. And I made a few statements
but I really didn't bash the hell out of anyone. The insomnia sometimes gets me a little out of whack, so if I am forgetting something please help me out.

There's really no reason for you to post bogus explanations when a simple "I like to harass people and act like an idiot" would suffice.

“TELLING IT LIKE IT IS”

Since: Apr 09

FARTSBURG

#67109 Aug 14, 2012
Rattlesnake Pete wrote:
<quoted text>You're right about that Doodie Una...
we wouldn't let anything happen to Theodora though,
but trauma is very difficult to treat!
Theodora is pretty tough. She just got home from juvie camp and is back in school. I hope she behaves this year. Last year I had to pay for the tampon/pad machine in the school girls restroom. She said it was a rip off and kicked the dispenser off of the wall, stomped it open and passed out quarters/pads and tampons to all the girls. Called herself Robin Hood. She beat the crap out of five high school boys on the school bus at the same time. Then she made them admit they were sissies while they were still begging for mercy and mama.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Cynthiana Discussions

Title Updated Last By Comments
who are the drunk guys who hang out at whaln re... 1 hr Harrison County Man 17
Does anyone know Jeff Bruner 1 hr Dan 12
Sneaky Teacher 3 hr I spy 1
White lives matter 10 hr Amused 9
Sue Lake 13 hr Knows for sure 6
Black Lives Matter 14 hr Amused 6
hardees 19 hr Customer 7

Cynthiana Jobs

More from around the web

Personal Finance

Cynthiana Mortgages