First Prev
of 3
Next Last
joker911

Waco, KY

#1 Nov 25, 2010
does anyone know her, i hear she is a big whor*..
Jimmy lewis

Lexington, KY

#2 Nov 25, 2010
She is not a wh or e. her dad will prob ki ck your as s, just post your name and address you di c k head an I will too. You dumb a ss.
LOL

Harrodsburg, KY

#3 Nov 26, 2010
me 2 she is just a kid
joke

Manchester, KY

#4 Nov 27, 2010
Jimmy lewis wrote:
She is not a wh or e. her dad will prob ki ck your as s, just post your name and address you di c k head an I will too. You dumb a ss.
i heard she got raped by her dad it is james lewis right
f u c k u

United States

#5 Nov 28, 2010
joke If I find out who you are I will cut your lips off so you can kiss your own as s.
LOL

Corsica, PA

#6 Nov 29, 2010
shut up jimmy no one cares geez
joke

Manchester, KY

#7 Nov 29, 2010
LOL wrote:
shut up jimmy no one cares geez
why dont you cut your lips off and put them on your dads penis o my bad you dont have to cut your lips off do you would just do it for kicks
lolololllrotflmao no serouse
LOL

Corsica, PA

#8 Nov 29, 2010
hm, really do we want to go there :) I find this to be your expertise since you live in Harlan County :) by the way what the f*ck is serouse??? is that even a word? Ohhh wait your aroused? LOL noo your serious* my bad tisk tisk. Hate to see the size of your dogs as* hole, hmm that is what your country folk are good for right? are you bare-footed now too , drinking a mountain dew and writing me back :)
LMAO

United States

#9 Dec 1, 2010
Im sittin here on the shitter bare footed drinkin a mountain dew dam we think alike lol
LMAO

United States

#10 Dec 1, 2010
Gettin my mountain dew mouth on! Yea yea! Thats how we get down in the ol? KY! Dont you know that?
Casey

Shepherdsville, KY

#11 Dec 2, 2010
does anyone know her, i hear she is a big whor*..

Dude, if you don't know who she is, then stfu about her. I don't see why it's any of your concern anyway. You seriously need to get a life and try not pissing ppls off cause you're doing a good job of it. Hell, I'm tempted to kick you a$$ too.
Amanda__

Harrodsburg, KY

#12 Dec 2, 2010
I agree with Casey. Marlana is such a nice girl, why are people talkin about her? Shes a good friend.
sue me

Kittanning, PA

#13 Dec 15, 2010
why do you all ask are you after children dont mess with a hillbilly retard
joke

Harrison, AR

#14 Dec 17, 2010
f u c k u wrote:
joke If I find out who you are I will cut your lips off so you can kiss your own as s.
hey dude stop raping your daughter and i wont call you out,seems like i touched a nerve huhh.your sick james
ewwshewwwnasty

London, KY

#18 Jan 27, 2011
for all i am concerned this girl is nothing but a ni*** er loving h* e, she will spread them legs of hers for any man who will offer her some kind of dru g, I was Marlana's neighbor at one point shes nothing but a spoiled ,know-it-all, loud mouthed b rat. she is a troublemaker esp if she don't get her way on something. Shes a manipulative compulsive lier, she tells pity tales for people to believe her. Be ware this girl is nothing but trash! && Mark my words, she will be pregn ant soon !!!!!!!!!!
Damnstraight

London, KY

#19 Jan 29, 2011
I know who you r talking bout ,ewwshewwnasty, everything you say about her is true, and thats goes for the mom 2 that gurl lies all the time even if it over her taking a sh*t.. LMAO!!! her mom n her will f*cK a guy for druggs i know that cuz they did that to my friends brother lol nasty wh*res, h*ll marlana herself as told me she would do me for something ,,,sick right? heard she was ate up with something,dk if it is true thou
really

Clarkson, KY

#20 Feb 5, 2011
anyone who has n e thing 2 do wit dis bit*h is f*kin sick mayne i swear!! da*n get some brains you damN fools!
truth here

Somerset, KY

#21 Feb 19, 2011
she looks like a man, fo real what guy would screw her ..lmao i shure wouldnt, that would be a world wide statement saying im gay or im really hard up for something. she'd be the double bagger just incase one fell off and then have the back up plan of the lights being off lmfao
earl

Somerset, KY

#22 Feb 20, 2011
i dun kno who u is girl but hey they dun took me fones meet me at coaltown motel i gots all kinds of stufss to give ya like well.. ummmm.. u chew bacca? ah u sound cheap an free ne way come on down we can wrks somethings out
austin salyer

United States

#23 Feb 20, 2011
i heard and kept my ears open and been watching the people of america as james lewis doing the dirty dirty to his daughter thats a no no so im sick of this james your mine u tub of lard redneck long haired goochy goo goofball and your daughters shay and marlana im 5"8 300pd see you around watch you back oh yeah anthony cress has put out a concern for your wearabouts aswell enjoy

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Cumberland Discussions

Title Updated Last By Comments
ashley fouts miles 6 hr ashley fouts 2
george fouts 6 hr joe 1
carlos fouts 6 hr joe 1
Who the rats 9 hr old timer 8
where is Cindy Kay back 13 hr sup 2
Who is Cindy Back? Friend or Foe? 13 hr sup 2
Thieves on radio Hill Sun Mad mommy 4

Cumberland Jobs

More from around the web

Personal Finance

Cumberland Mortgages