First Prev
of 3
Next Last
ganster-saurus!! !!!!

Pickerington, OH

#1 Jan 24, 2011
whoo knows her i herd some stuff and i wanna know if its true??
xoxoxoxoxoxoxoBa BaY!!!

Pickerington, OH

#2 Jan 24, 2011
shes nice.....
kinky

Pickerington, OH

#4 Feb 6, 2011
She's sexy isn't she looks like Kosha
your friend

United States

#5 Feb 24, 2011
like to find out if it is as good as kosha
tick tock

Newark, NJ

#6 Feb 25, 2011
your friend wrote:
like to find out if it is as good as kosha
Lol that shit is wore out !!!! Lol lol trust me I had them both
dude

Dewitt, MI

#7 Feb 25, 2011
had one of them but not both
just wondering

Bloomfield Hills, MI

#8 Mar 22, 2011
Like to get to know her a little, find out if it is as easy as kosha.
memyself

United States

#10 Mar 25, 2011
its so easy a caveman can do it
stinkfinger

United States

#11 Mar 25, 2011
she gots warts....
know her

Wheeling, WV

#12 Apr 3, 2011
she is a nasty ho that doesn't even want her kids. she has cheated on her husband many times, and now he has finally dumped that worthless skank.
used to b

Pickerington, OH

#13 Apr 4, 2011
know her wrote:
she is a nasty ho that doesn't even want her kids. she has cheated on her husband many times, and now he has finally dumped that worthless skank.
ha! lol i agree :) lol my daddy is with a better person :) lol thats the best thing that has ever happened since she bn in the picture :)
know her

Pittsburgh, PA

#14 Apr 6, 2011
used to b wrote:
<quoted text>
ha! lol i agree :) lol my daddy is with a better person :) lol thats the best thing that has ever happened since she bn in the picture :)
anybody can be better than Angie. Ive even heard that her daddy Teddy has hit that when he was drunk!
tricky dicky

United States

#15 Apr 10, 2011
know her wrote:
<quoted text>
anybody can be better than Angie. Ive even heard that her daddy Teddy has hit that when he was drunk!
adds new meaning to "daddy's little girl" now dont it?
timberland

United States

#16 Apr 10, 2011
she sux dck like a heroin woar
StoneColdFoxx

United States

#17 Apr 13, 2011
know her wrote:
she is a nasty ho that doesn't even want her kids. she has cheated on her husband many times, and now he has finally dumped that worthless skank.
bullshit she wants her kids......for the foodstamps and welfare+childsupport check and thats the bottom line! cuz stone cold says so!
StoneColdFoxx

United States

#18 Apr 13, 2011
nasty skank. worthless human garbage. puts her kids off on anyone. and effs anyone with a ding a ling. no matter how nasty. i heard she licked the chocolate off a bannana. yall catch my drift?
TRASH

Ashland, KY

#19 Apr 14, 2011
stone cold you must know her pretty well you know pretty much everything about her. the bitch will leave her kids with any body. she will do ANYTHING for a pill. the child support and foodstamps they hit the nail on the head there. she dont want her kids its just something to hang over her babies daddys head. she is a whore. needle junkie that cant take care of her kids thats why 90% of the time the daddy has them.TRASH TRASH TRASH!!!!!!!!!!
totally shocked :0

Pickerington, OH

#20 Apr 14, 2011
TRASH wrote:
stone cold you must know her pretty well you know pretty much everything about her. the bitch will leave her kids with any body. she will do ANYTHING for a pill. the child support and foodstamps they hit the nail on the head there. she dont want her kids its just something to hang over her babies daddys head. she is a whore. needle junkie that cant take care of her kids thats why 90% of the time the daddy has them.TRASH TRASH TRASH!!!!!!!!!!
i effin agreee she should not put tommy through this crap!!!!
the garbageman

United States

#23 Apr 18, 2011
i know a pimp in chicago we could sell her to.
redneck

United States

#24 Apr 26, 2011
watch it yall she is a thief. needs shot.or a finger cut off

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Crown City Discussions

Title Updated Last By Comments
who going win fairland or rock hill 1 hr me next 8
Chad lambotie 12 hr wondering 4
Fairland athletic recruiting investigated by State 14 hr concerned citizen 13
fairland football 14 hr concerned citizen 152
the music thread (Mar '12) 21 hr 2 ChainZ 161
Bullying at Fairland High School Mon concerned 40
Genes rome tire brake Mon X customer 13
Crown City Dating
Find my Match

Crown City Jobs

Crown City People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Crown City News, Events & Info

Click for news, events and info in Crown City

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]