lala

Cookeville, TN

#1 Oct 2, 2011
what do u know about this girl?

Since: Sep 08

Location hidden

#2 Oct 2, 2011
glad she survived breast cancer. and still looks good and is active.
ash

Crossville, TN

#3 Oct 4, 2011
why don't you find something better to do than put her name on here, it's stupid! and starts nothing but drama! get a life!
Lana

Boiling Springs, SC

#4 Oct 28, 2011
I think she is a great and beautiful girl and it is sad that people have to know every moment of someone else's life.
flyondawall

Lawrenceburg, TN

#5 Oct 28, 2011
She's beautiful, sweet, and a fantastic sister to her siblings.
kristie

Elizabethton, TN

#6 Nov 21, 2011
Umm, never had breast cancer burg thank-you? hahahahahahah. & "palace" what do you need to know about me that you need to post my name on here for?
kristie

Elizabethton, TN

#7 Nov 21, 2011
Lala *
Danielle

United States

#8 Nov 22, 2011
Girl these people are crazy.. but at least they not talking bad.. but that's why I'm glad I'm not from this country town cause no one can say shit bout me ha love you Kristie :-) see you at work
Lana

United States

#9 Nov 22, 2011
They are dumb don't listen to nobody else okay!
i heard

Mooresville, NC

#10 Nov 30, 2011
I heard she loves cheesecake
kristie

Kingsport, TN

#11 Dec 1, 2011
i heard wrote:
I heard she loves cheesecake
hahaha, definitely doesn't ^ lmao.
haaaaaa

Kingsport, TN

#12 Dec 1, 2011
She's an amazing person, she's beautiful & sweet as well. Leave her name off her!
Bbbbb

Crossville, TN

#13 Dec 2, 2011
She more than likely started this herself, just to see what people would say about her. She is annoying as hell.
kristie

Mocksville, NC

#14 Dec 4, 2011
Yes, thyself exactly what I did hahaha. & I don't care if I'm annoying as hell, not here to impress you honey. Ha.
kji

Crossville, TN

#15 Dec 4, 2011
want a date or
That one girl

United States

#16 Dec 7, 2011
Bbbbb wrote:
She more than likely started this herself, just to see what people would say about her. She is annoying as hell.
Hahahahahaha no she is pretty great
dosent matter

Clover, SC

#17 Dec 8, 2011
Wow y'all are so immature Kristie is a awesome girl one on my best friends come on grow up Guys I mean wow!
dosent matter

Clover, SC

#18 Dec 8, 2011
Of*
Anonymous

United States

#19 Dec 8, 2011
Very pretty girl :) don't know her very well but she is pretty nice!
blah blah

United States

#20 Dec 10, 2011
She is ok dont she date Jason Jackson?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Crossville Discussions

Title Updated Last By Comments
Learn 3 min Hypocrisy 2
Slave owners are on the $20, $50 & $100 bill bu... 1 hr johnson1 8
Ladies read this 2 hr OMg 19
Kayla edwards 3 hr HESaidSheSaid 11
20 years ago, trailer trash was confined to JUS... 4 hr Tishawilcox 14
Let's see who y'all are 4 hr James Mattox 45
Every time a Crossville woman goes Facebook Liv... 5 hr Growup 14

Crossville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Crossville Mortgages