Hottest MAN in Crossville
Cherokee

Crossville, TN

#189 Aug 11, 2011
Darrell Davis umm he is like eye candy.
Anonymous

United States

#190 Aug 12, 2011
I would have to say jeremy kirkland aka money <3
SrB

Batesburg, SC

#191 Aug 31, 2011
Wow and people wonder why females in Crossville, TN have bad names. I only read a handful of these comments, but come on now. Are you people serious? Do you all have kids by like 7 different dads. Are you sucking 3 guys di#!$ at a time with a husband at home? Seriously you people need to finish school and better your lives, and stop being home wrecking fools. I am in utter shock and disgust that this is what you people care so much about; some other girl's husband or boyfriend. Why don't ya take care of your children and keep the co#!$ out of your mouths. Ugh.
oolala

United States

#192 Sep 1, 2011
There is a black guy that drives a red truck, big dude. Nice arms and a damn sexy voice. Bet he could pick me up and um, i can only imagine. I dnt even like black men but he is hot to me.
hot like

Atlanta, GA

#193 Sep 1, 2011
... a herpessssss sorrrree. that's the only thing you'll find on fire in cville.
mmmm

Nashville, TN

#194 Sep 2, 2011
Ronald the ups guy. So yummy. Oh shit. Hes black. Nevermind.
Taboo

United States

#195 Sep 2, 2011
oolala wrote:
There is a black guy that drives a red truck, big dude. Nice arms and a damn sexy voice. Bet he could pick me up and um, i can only imagine. I dnt even like black men but he is hot to me.
I know that guy, i think his name is james. Hes not bad, maybe not hot, but he does have nice arms. Great smile and a really good personality. And your right for a black guy, he can trim my bush whenever.
hot babe

Crossville, TN

#196 Sep 3, 2011
my man johnny is the best looking man
justDumpedHim

Hendersonville, NC

#197 Sep 3, 2011
The dude I just dumped was Hot, but not in his personality. Good luck to him
FreeFromCrossvil le

Ormond Beach, FL

#198 Sep 20, 2011
haha to find anyone decent to have a relationship with you need to leave crossville, or stay there and stop complaining because if you cant find a decent man then maybe you need to take a look in the mirror, good people attract nice people who are devoted to their families.. and shit well attracts shit..
opium

Crossville, TN

#199 Sep 20, 2011
i am
OnlySmartOneLeft

Monroe, NC

#200 Sep 20, 2011
I found a great man in Crossville!
who knows

Dayton, TN

#201 Oct 9, 2011
Oh Darrell Rector he's hot. Where is he, we never see him around anymore!
sweet

Marshall, NC

#202 Oct 9, 2011
who knows wrote:
Oh Darrell Rector he's hot. Where is he, we never see him around anymore!
he works at autozone.... If it is the same Darrell Rector...
pink

Rockwell, NC

#203 Oct 9, 2011
This one Fed Ex guy.. He walked in at my work, and all of us girls stopped and stared. My co worker actually dropped a box she was carrying. He was sensastional. He looked at me and said I have a package for ****. I couldn't even speak. Lol I just pointed towards her desk. Wow! Getting hott reliving this memory. He was so sexy. Tan skin (not tanning bed skin, it was manly sun tan from working outside.), had light brown hair, scruffy shaved, thick build (not work out everyday, more natural tone from working hard).... He used yes ma'am and held the door for a little ole lady walking in. whatever woman has him, is lucky.
Anony-mouse

Crossville, TN

#204 Oct 11, 2011
I would say that I'd be in that contest... but only with my clothes off.
haha

Crossville, TN

#205 Oct 14, 2011
there are no hott men in crossville. just a bunch of drunk, doped up, woman beating inbreds with STD's and meth sores all over they're bodies.
blling

Atlanta, GA

#206 Oct 14, 2011
haha wrote:
there are no hott men in crossville. just a bunch of drunk, doped up, woman beating inbreds with STD's and meth sores all over they're bodies.
hahah. sooo true.
lom1985

Allons, TN

#208 Dec 26, 2011
Speakin of John Patterson..what is he doing now...does he even still live in crossville i haven't saw him in years

Since: Dec 11

Location hidden

#209 Dec 26, 2011
haha wrote:
there are no hott men in crossville. just a bunch of drunk, doped up, woman beating inbreds with STD's and meth sores all over they're bodies.
I am none of these things! I am, however, still a bit pudgy. BUT I LOVE MT DEW. DEAL WID IT!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Crossville Discussions

Title Updated Last By Comments
Brandy Stokes (Mar '11) 6 min lildiablo 12
Andrew Rich 36 min thoughtsamething 4
looking for odd jobs, cleaning, errands, yard w... 38 min ponder232 5
Kelley Y 39 min Mr Mike Young 26
When we get a mayor that wears cover alls 48 min Nitt Witt 1
Watson's auto sales 1 hr joshuasmith1993 1
Watson's Auto Sales? 1 hr SimplyTrue 1
a beautiful lucky day for a beastman 1 hr tuffet 177
Pandora's Forest (Sep '13) 2 hr Diane PF 607
Speaking of crappy Principals/teachers..Anyone ... (Sep '12) 19 hr Oya 14
More from around the web

Crossville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Crossville Mortgages