Crossville Forum

Join the discussion! This forum covers Crossville, TN local community news, events for your calendar, and updates from colleges, churches, sports, and classifieds.

Post your comments on these topics to this board. Give us your feedback on government issues or coverage from TV stations and Radio networks in your area.

Crossville User Forums

Would you like to be a moderator
on your own forum?

See all User Forums

Tell us your thoughts, ask questions or create a poll!

Start Discussion
First Prev
of 229
Next Last
Title Updated Last By Comments
Power out on Lantana 28 min hmmmmm 1
justice for all,not!!!!!!!!!!!!!! 29 min 10 o clock people 37
lets start a story write 4 words to see what ha... 30 min meandmyshadow 19
Dylan Reeves (Jun '13) 37 min he needs help 13
Women living through their kids who need to GRO... 44 min smh 11
Teachers sleeping around 50 min Brick 8
Fake girls 51 min Gross 3
Ashley Ehlmann (May '10) 1 hr Old Friend 81
We Democrats will fight to the bitter end for o... 1 hr Liberal 10
Dumba$$ people who read their horoscope every day 1 hr lol 3
kayla lance 4 hr kelsey 1
scion x b cutie 5 hr Username 4
Abortion logic in Crossville 5 hr Childless by Choice 11
Review: Crossville Hardwoods LLC (Feb '13) 6 hr ChiefThunderbutt 11
Faith Bolles (Apr '11) 7 hr Kmb 6
Smoking HOT teachers 8 hr Wow 8
The neck face & t!tty tattoo generation just ke... 10 hr smh 2
The SELFIE generation already shaping up to be ... 10 hr lol 6
The people on this site are so stupid it's laug... 10 hr lmao 5
Llamas 11 hr Mmm 4
Darrell Ave House 17 hr Farople 5
rod doug brown 18 hr that chick 1
Jake brewer 18 hr that guy 1
bbw 18 hr j bird 16
How many #%%#ing Dollar Stores does Crossvilke ... 23 hr lol 7
Brooke collins 23 hr Been there 2
Women with extremely hairy vagi nas 23 hr lol 8
The fine line between sweet sweaty vag smell an... 23 hr LMAO 31
SMELLY GASH is such a turn off Wed vomit 18
Cocaine Slingers Wed LogicIsIrrelevant 24
lindsey wagoner Wed Anon 14
warrant? Wed Anon 10
House on Ivy got raided by police anyone know why Wed Downinahole 4
9 out of every 10 people in Crossville Topix ar... Wed sheesh 1
Kendra Brown (Nov '10) Wed CantSay 19
Nathan Honeycutt has a pattern of sexual activi... Wed Kyle 3
Pandora's Forest (Sep '13) Wed WTF 810
Kisha woody Wed Lame 29
New stores Wed Intheknow 12
Compulsive liars Wed Darkness15 7
Stone Peak needs a union Wed Harry Pothead 12
Lawn mowing company ran by people who used to s... Wed John 6
"Rape" in TN Wed None 4
ken taylor at Hospice of Cumberland County (Mar '15) Wed i know 15
Hey bama faag/Lsn guy it's fsu hit me up Wed OleMiss 4
Airport Manager Paid $79,000 to Manage His Own ... Tue Concernedcitizen 59
Attention whoritous Tue Beware of germs too 15
Dr. Hooie's Eye Candy Tue Hoo 1
Negative people leads too negative things.. Tue Howdy 2
Doritos releasing RAINBOW colored bag and chips Tue The REAL Doctor H... 112
Club night At the Pheonix Bar and grill! Oct 6 You know who 7
John Kelly Oct 6 Jace 32
Trashy trampy tattooed slobby pajama pant weari... Oct 6 lol 27
Hot teachers Oct 6 www 2
Debate: Gay Marriage - Crossville, TN (Jul '10) Oct 6 Thewayitwas 357
They always say you can judge a town's women by... Oct 6 boo yaa 9
paul pruitt (Dec '13) Oct 6 somewhere 30
Paul Bailey radio ads (Aug '14) Oct 6 somewhere 3
Donna Howard (Sep '13) Oct 6 Yap 10
Death of Sarah Walsh Oct 6 marie 10
Miss Nettie (Jul '10) Oct 6 Bus Driver Jim 3
Fairfield Glade man calls local woman "stupid" ... Oct 5 Fatdar 5
Knoxville man get caught having se x with farm ... Oct 5 Fatdar 8
traffic lights (Sep '10) Oct 5 Mmmmmm 7
Sam Bates Oct 5 senior 2
Classmates that are gone, but not forgotten (Aug '10) Oct 5 bbk 462
Today's cartoons make no #%$&-ing sense Oct 5 Nachtmahr 2
Joseph Warren (May '10) Oct 5 Funny as hell 189
Does anyone know how to get a hold of Tim Forst... (Mar '15) Oct 5 You know who I am 4
Glinda parsons Oct 5 Yells wolf 3
News Knoxville, TN | Local family mourns loss of U.S... (Apr '09) Oct 5 Perry Poembowner 5
Fairfield Glade calls local woman "stupid" in m... Oct 5 wow 1
Who will be the freshman qb next year Oct 4 Big a 1
manipulative women Oct 4 Thewayitwas 14
Honeycutt Oct 4 Seriously 5
Cumberland Mountain Retreat (Sep '11) Oct 4 Bren 23
Narcissists.......good or bad? Oct 4 Thewayitwas 9
Welcome to the United DEGENERATE States of Amer... Oct 4 Thewayitwas 142
Misty stone Oct 4 Adam Rose 1
NASA now believes that little green men once li... Oct 4 Whatsitmatteranyway 5
Crystal Seagraves Oct 4 SnakeInPants 6
Donna Howard? Preg? (Mar '15) Oct 4 Yap 11
cheap gucci belts (Mar '15) Oct 4 Replica Gucci Belts 2
Get in line your going to loose it all. Oct 4 Fck You Very Very... 8
Why's someone who sold drugs on school property... Oct 4 Rainbow 20
Our school system - Cumberland Co. Schools Oct 4 No tolerance 6
methhead thieves are at it again Oct 4 Bounty 7
20, 30, and 40 year old couples who never have ... Oct 4 umm 27
Grown adults buying bo_ob jobs for their high s... Oct 4 wow 20
ESPN/ABC cuts off Clemson football coach the se... Oct 4 hmm 2
Crossville's now apparently the arm/face/neck& ... Oct 4 wow 11
Lauren Ashley Nicole cox my thoughts Oct 4 lolo 11
Teachers with t!tty tattoos showing in class Oct 4 lmao 7
Wondering Oct 4 Wondering 1
Florida...I send my wrath upon thee Oct 4 Fck You Very Very... 5
Don't you hate... Oct 4 Fck You Very Very... 1
Relationships Oct 4 Fck You Very Very... 7
advice for people who have sex with ugly fat girls (Mar '11) Oct 4 Pythoninpants 10
Fox news reports Oct 4 Pythoninpants 1
Need s*x advice Oct 4 Pythoninpants 20
First Prev
of 229
Next Last

Keep Me Updated!

Sign up to receive new Topix forum notifications.

Start a discussion about Crossville

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

More from around the web

Personal Finance

Crossville Mortgages