Crossville Forum

Join the discussion! This forum covers Crossville, TN local community news, events for your calendar, and updates from colleges, churches, sports, and classifieds.

Post your comments on these topics to this board. Give us your feedback on government issues or coverage from TV stations and Radio networks in your area.

Crossville User Forums
Create your own
See all User Forums

Tell us your thoughts, ask questions or create a poll!

Start Discussion
First Prev
of 273
Next Last
Title Updated Last By Comments
Lindsey Tipton 1 hr Jas 10
GUY IN BLACK TIGHTS Walmart 2 hr omg 2
Insightful...ness...est 4 hr Refreshment 1
Fake mod 5 hr James Mattox 14
105.7 The Hog 9 hr wtf 17
generation butthurt 9 hr Angel 4
Albert Frankenstein- sexual assault 10 hr 10 o clock people 11
Are Democrats and Liberals automatically always... 10 hr Again 19
Welcome to Crossville where everyone's on pills... 10 hr lol 7
75% of Crossville is morbidly OBESE 11 hr yep 20
The funeral homes must have like 10 funerals a ... 11 hr yep 6
People with flabby gigantic bellies hanging out... 11 hr yep 14
Crossville has turned into a toilet 11 hr yep 63
People with roosters on chains hooked to barrel... 11 hr yep 18
Just moved back here and I have never seen so m... 11 hr Guys 40
Cookville Kmart closing 11 hr Rachel 3
pizza hut 11 hr Rachel 2
Needing Food 11 hr Paddler26 10
the prescription pill head epidemic in crossvil... 11 hr Paddler26 6
Meth malnourishment and Crossville (Apr '11) 11 hr Paddler26 58
30 and 40 year old WOMEN who dress like PROST!T... 12 hr ha 2
elementary kids playing basketball year round now 13 hr Nate 9
The new breed of drunks in Crossville 13 hr hmm 1
Remember when MEN used to act like MEN ?? 13 hr now 3
Attention all women 14 hr bob 5
I wish people would quit stopping for FUNERAL p... (Jun '15) 15 hr Glader 95
State park 19 hr James Mattox 1
People, please stop telling the truth about Cro... 20 hr please 3
Darby is the most sensual creature on earth Fri Aaww 21
Dangerous Ex-Felon On Run Fri Vince 17
More from around the Web
Neighbors Who Are Stalkers! (Jul '14) Fri Viper 63
Sears in cookville closing Fri Rachel 2
Is Spirit broadband still open for business???? Fri Rachel 3
Feminist Fri MGTOW vs Feminism 3
police gone wild!!! Fri Doctor House 3
Isn't it nice living in a town full of tattooed... Fri Skynyrd 4
Impractical jokers g*y? (Sep '16) Fri LOL2878 24
Are there any MARRIED WOMEN left in this town w... Fri Haha 11
Oh creator we have failed you. Fri Childofman 8
Do you know Rick Myers ??? Thu Formetooknow 1
Stellar fast food service Thu White Rabbit 7
UFO’s and alien abductions in Crossville! Thu Bus driver 1
How to get a guy to fk me Nov 16 Hmmm 9
Women who still get perms Nov 16 omg 4
Women who take it up the pooper Nov 16 Haha 4
Movie theater Nov 16 What 7
Women who shave their buttholes Nov 16 Hmm 80
Sarah Nov 16 Hmmm 4
Old Men are so gross.... Nov 16 Hmmm 18
Married people cheating at local gyms Nov 16 Wow 13
People who call their boyfriend their "boo" or ... Nov 16 Wow 35
Skinny guys with fat chicks Nov 16 Wooww 84
Bill gates just bought 25,000 acres to start a ... Nov 15 Miton 8
If you're white, and you wear a doo rag, you lo... Nov 15 GoW player 7
Why are there no restaurants in this town? Nov 15 Disposable income 17
Kathy M in Crossville (Apr '15) Nov 15 No one 12
Boutiques and Dollar General Nov 15 Lordy Alpert 1
they lied to me Nov 15 thats cool 58
There sure are a lot of cheating married women ... Nov 15 Studley Hungwell 35
Hallelujah Nov 14 Wow 1
Older lifted white ford$ Nov 14 Get serious 1
Grown adult women who post 25 selfies a week on... Nov 14 Granger 12
Kun fu hillbillier Nov 14 Judy chop 1
If you like fat heifers, Crossville is definite... Nov 14 haha 2
Grown adult dorks walking around town playing P... Nov 14 lol 2
Judy chopper feller Nov 14 Judy chop 1
Looking for old school mate DANA BRADEN AKA DUK... Nov 14 Joe 1
People fingering each other at the movies Nov 13 Negros 10
GQ Magazine names Colin Kaepernick CITIZEN OF T... Nov 13 haha 4
30-40 year old grown adult women on Snapchat Nov 13 Goku6193 36
Old couches on front porches of houses all over... (Feb '17) Nov 13 yeah guys 28
Reply to the sonic milkshakes Nov 13 trysmart 2
smelly taco Nov 13 shoo 1
How long before the LIBERALS say that Thanksgiv... Nov 13 LIBERAL 32
pecker knowledge Nov 13 eww 1
Crossville water dept Nov 13 Crossvilian 3
Sonic milkshakes Nov 13 justsayin 27
Roy Moore banged a 14 year old Nov 13 The Judy chop 27
Threesomes at nursing homes Nov 13 Rockwood 21
Butch Jones is gone Nov 13 Good Riddance 1
Cumberland County Playhouse Nov 12 Ben 1
Who is today's comedian Nov 12 The Judy chop 2
Transgender Democrat voted in to congress seat ... Nov 12 Miton 7
I'd love to change the world Nov 12 Silent Bob prodigies 53
Pbj Nov 12 Pbj 1
Married and Cheating? Call 1-800-IMA-SL UT Nov 12 oui 18
CHILDREN'S illustrated Christmas book shows San... Nov 12 vomit 23
YET ANOTHER HOLLYWOOD LIBERAL, comedian Louie C... Nov 12 No thank u I will... 13
Bang Bros??? Nov 12 billy 7
"Happy Veterans Day from the NFL" --LOL, WHAT A... Nov 12 Doctor House 7
NEVER FORGET: NFL players sat down during the ... Nov 12 yep 107
To my wife. Nov 12 Bernard 8
How to get a guy to hold your hand? Nov 11 an idea 4
Town Full Of Psycho's Nov 11 Mania 19
YET ANOTHER HOLLYWOOD LIBERAL, actor George Tak... Nov 11 Mania 8
Village attack also ? Nov 11 Chase 10
News Girls line up to be 'Little Miss Perfect' (Jan '10) Nov 11 Texxy 78
Looks like Hollywood is filled with a bunch of ... Nov 11 Mania 102
cumberland mountain mental health center (Jul '15) Nov 10 marg 3
How long before Liberals find Veteran's Day off... Nov 10 10 o clock people 27
First Prev
of 273
Next Last

Keep Me Updated!

Sign up to receive new Topix forum notifications.

Start a discussion about Crossville

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Crossville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Crossville Mortgages