Paul vs Conway: The Nastiest Debate Of 2010 | TPMDC

Oct 18, 2010 Full story: tpmdc.talkingpointsmemo.com 16,217

The Nastiest Debate Of 2010 In 2:44 Evan McMorris-Santoro and Clayton Ashley October 18, 2010, 11:14AM Last night's Kentucky Senate debate was one of the most brutal of the year, hands down.

Full Story
wtf

Richmond, KY

#16525 Feb 13, 2013
whitehair wrote:
Thanks,Stevie,same to you!
It is snowing here ===again.
Listened to Obama,Rubio,Rand Paul last night.Stayed up later than usual.
My conclusion:Obama has not changed,still has an ideology of Spend as the last 4 years.Can you believe 5 Trillion more debt and he just goes on and on.
Rubio made a good speech and expressed the Repubs belief very well.Too bad the Repubs could not have done better for him as far as room,air conditioning,etc.
Rand Paul made us proud,clear,well spoken,good delivery.Told what so many of us believe.
Less goverment in our face,leave us alone,spend less,reform medicare,SS#,taxes.Pass a Bill to keep guns away from the mentally ill,it is not the gun`s fault!Oh,well,no Democrat would like any of this as they have Obama`s ideology.
Uhh you are in a shrinking minority Stupid.

Enjoy.
wtf

Richmond, KY

#16526 Feb 13, 2013
whitehair wrote:
Thanks,Stevie,same to you!
It is snowing here ===again.
Listened to Obama,Rubio,Rand Paul last night.Stayed up later than usual.
My conclusion:Obama has not changed,still has an ideology of Spend as the last 4 years.Can you believe 5 Trillion more debt and he just goes on and on.
Rubio made a good speech and expressed the Repubs belief very well.Too bad the Repubs could not have done better for him as far as room,air conditioning,etc.
Rand Paul made us proud,clear,well spoken,good delivery.Told what so many of us believe.
Less goverment in our face,leave us alone,spend less,reform medicare,SS#,taxes.Pass a Bill to keep guns away from the mentally ill,it is not the gun`s fault!Oh,well,no Democrat would like any of this as they have Obama`s ideology.
BTW Stupid the President never spent a dime, like you said the House holds the Check Book.

Stupid arse Republicans.

lmao
lmao
lmao
Margaret

Lexington, KY

#16527 Feb 13, 2013
BIG_STEVIE wrote:
WTF was spotted running to his mailbox, at the curb in front of his hovel. Actually, he himself often lovingly refers to it as his "little shithole." Anyway, he would run out there, open the mailbox door, look in, close it, and run back into the house. After watching him do this at least 20 times, his neighbor, A. Slew, came over to ask him what was going on.
He replied, "Oh, nothing! My stupid computer keeps saying 'you've got mail,' and, try as I may, I can never find any in the box!"
Perfect!
wtf

Richmond, KY

#16528 Feb 13, 2013
Margaret wrote:
<quoted text>
Perfect!
For you stupid ones.

lmao
wtfs boyfriend

Lexington, KY

#16529 Feb 13, 2013
wtf wrote:
<quoted text>For you stupid ones.
lmao
Don't be angry little darlin'. We're going to have the best Valentine's Day ever!
sorry

Lexington, KY

#16530 Feb 13, 2013
sorry excuse for a man you are. no wedding yet ? little old to be a "boyfriend", aren't you ? are you and the big fat redhead rollin around in flour again with the anal beads by the sex store again ? long walk back to london. have to check it out. ;-)
wtfs boyfriend wrote:
<quoted text>
Don't be angry little darlin'. We're going to have the best Valentine's Day ever!
whitehair

Eminence, KY

#16531 Feb 13, 2013
wtf wrote:
<quoted text>BTW Stupid the President never spent a dime, like you said the House holds the Check Book.
Stupid arse Republicans.
lmao
lmao
lmao
Everything that happens under his watch is his fault!Don`t you all blame Bush that way?So,Obozo has blown $5 Trillion more under his watch!Even ole Hillery says"the buck stops here"when she failed to protect the fallen Americans!! But she did the good thing and left!!
good

Hyden, KY

#16532 Feb 13, 2013
now whats next ?
wtf

Pikeville, KY

#16533 Feb 14, 2013
whitehair wrote:
<quoted text>
Everything that happens under his watch is his fault!Don`t you all blame Bush that way?So,Obozo has blown $5 Trillion more under his watch!Even ole Hillery says"the buck stops here"when she failed to protect the fallen Americans!! But she did the good thing and left!!
Bush was a failure just like you.
haha

Lexington, KY

#16535 Feb 14, 2013
wtf wrote:
<quoted text>Bush was a failure just like you.
You didn't have a snappy comeback, did you? lmfao
btw

Cantonment, FL

#16536 Feb 14, 2013
never does, but keeps doing it

that's one of the curses of dementia, y'know-
haha wrote:
<quoted text>
You didn't have a snappy comeback, did you? lmfao
LOL
Boats Second Class

Morehead, KY

#16537 Feb 14, 2013
You guys may not know this,but,you're nuts!LOL
coach

Cub Run, KY

#16538 Feb 14, 2013
whitehair wrote:
<quoted text>
Everything that happens under his watch is his fault!Don`t you all blame Bush that way?So,Obozo has blown $5 Trillion more under his watch!Even ole Hillery says"the buck stops here"when she failed to protect the fallen Americans!! But she did the good thing and left!!
And if the next prez's name has an (r) beside it. You wont mind as much so good luck. Your team should work on candidate selection . With a president that is soooo bad, seems like it would be pretty easy to do. Guess not.
TWA

London, KY

#16539 Feb 14, 2013
we dont have a prtesident we have a manchild

Since: Jul 12

Houston, TX

#16540 Feb 14, 2013
whitehair wrote:
Thanks,Stevie,same to you!
It is snowing here ===again.
Listened to Obama,Rubio,Rand Paul last night.Stayed up later than usual.
My conclusion:Obama has not changed,still has an ideology of Spend as the last 4 years.Can you believe 5 Trillion more debt and he just goes on and on.
Rubio made a good speech and expressed the Repubs belief very well.Too bad the Repubs could not have done better for him as far as room,air conditioning,etc.
Rand Paul made us proud,clear,well spoken,good delivery.Told what so many of us believe.
Less goverment in our face,leave us alone,spend less,reform medicare,SS#,taxes.Pass a Bill to keep guns away from the mentally ill,it is not the gun`s fault!Oh,well,no Democrat would like any of this as they have Obama`s ideology.
Thanks, Whitey, and you're absolutely right. I just couldn't bring myself to gut it out, and watch our Dear Leader. I knew it was going to be just like you said. Now, the media is all over Rubio for getting a drink of water. That's going to be the next big thing: Get Rubio! I can see that they're turning their big guns onto him. Have a wonderful day, and Happy Valentine's Day, my friend!
Boats Second Class

Morehead, KY

#16542 Feb 14, 2013
Teacher: Donald, what is the chemical formula for water? Donald: H I J K L M N O. Teacher: What are you talking about? Donald: Yesterday you said H to O....

Since: Jul 12

Houston, TX

#16543 Feb 15, 2013
AMAZING AND SIMPLE HOME REMEDIES

1. Avoid cutting yourself when slicing vegetables by getting someone else to hold the vegetables while you chop.

2. Avoid arguments with the females about lifting the toilet seat by using the sink.

3. For high blood pressure sufferers simply cut yourself and bleed for a few minutes, thus reducing the pressure on your veins. Remember to use a timer.

4. A mouse trap placed on top of your alarm clock will prevent you from rolling over and going back to sleep after you hit the snooze button.

5. If you have a bad cough, take a large dose of laxatives. Then you'll be afraid to cough.

6. You only need two tools in life - WD40 and duct tape. If it doesn't move and should, use the WD40. If it shouldn't move and does, use the duct tape.

7. If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.

THOUGHT FOR THE DAY: Some people are like those Slinky toys - Not really good for anything, but they can sure bring a smile to your face, when they're pushed down the stairs.

Since: Jul 12

Houston, TX

#16544 Feb 15, 2013
Margaret wrote:
<quoted text>
Perfect!
Thank you, ma'am! I'm glad you liked it, for it did describe WTF to a "T," didn't it? Have a wonderful day!!!
ima

El Paso, TX

#16545 Feb 15, 2013
BIG_STEVIE wrote:
WTF was spotted running to his mailbox, at the curb in front of his hovel. Actually, he himself often lovingly refers to it as his "little shithole." Anyway, he would run out there, open the mailbox door, look in, close it, and run back into the house. After watching him do this at least 20 times, his neighbor, A. Slew, came over to ask him what was going on.
He replied, "Oh, nothing! My stupid computer keeps saying 'you've got mail,' and, try as I may, I can never find any in the box!"
LOL ! LOL ! good one!
elblote

Harrodsburg, KY

#16547 Feb 16, 2013
BIG_STEVIE wrote:
AMAZING AND SIMPLE HOME REMEDIES
1. Avoid cutting yourself when slicing vegetables by getting someone else to hold the vegetables while you chop.
2. Avoid arguments with the females about lifting the toilet seat by using the sink.
3. For high blood pressure sufferers simply cut yourself and bleed for a few minutes, thus reducing the pressure on your veins. Remember to use a timer.
4. A mouse trap placed on top of your alarm clock will prevent you from rolling over and going back to sleep after you hit the snooze button.
5. If you have a bad cough, take a large dose of laxatives. Then you'll be afraid to cough.
6. You only need two tools in life - WD40 and duct tape. If it doesn't move and should, use the WD40. If it shouldn't move and does, use the duct tape.
7. If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.
THOUGHT FOR THE DAY: Some people are like those Slinky toys - Not really good for anything, but they can sure bring a smile to your face, when they're pushed down the stairs.
You my hero

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Crestwood Discussions

Title Updated Last By Comments
KFC yum! center 1 hr Sports analyst 21
Grade lane hit and run (Travis Christy)This is ... (Nov '12) 2 hr defeated 144
Cody Rumbaugh 3 hr sad 2
Louisville Cardinals vs Kentucky Wildcats Dec 2... 5 hr ForumCommando 4
brad jones fairdale 5 hr brog 10
Group masturbation? (Feb '12) 10 hr sounds fun 20
Ashley Sheehan = Cheating, Lying 11 hr Suburban Hero 2
Crestwood Dating
Find my Match
More from around the web

Crestwood People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Crestwood News, Events & Info

Click for news, events and info in Crestwood

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 3:41 pm PST

NBC Sports 3:41PM
Down 35-0, Colts pull Andrew Luck
NBC Sports 4:24 PM
Cowboys rout Colts, win NFC East
NBC Sports 4:32 PM
Romo, Cowboys reach playoffs in 42-7 rout of Colts - NBC Sports
Yahoo! Sports 4:59 PM
Defending champions Seahawks secure playoff spot
ESPN 4:59 PM
Romo-led Cowboys stomp Colts, claim berth