anyone remember Michelle martin

anyone remember Michelle martin

Posted in the Covington Forum

First Prev
of 4
Next Last
omg

Petersburg, VA

#1 Nov 22, 2012
Does anyone remember Michelle Martin
Sure do

Covington, VA

#2 Nov 22, 2012
I remember her cuz she is my aunt!!! WHY u asking??
omg

Petersburg, VA

#3 Nov 23, 2012
How is she your aunt
Sure do

Covington, VA

#4 Nov 23, 2012
Are we talking about the same Michelle Martin???? There is more than one!!
Michelles Cousin

Bumpass, VA

#5 Nov 24, 2012
Michelle Martin Hoke that was married to Vincent? She is my cousin.....
omg

Ivor, VA

#6 Nov 25, 2012
No Michelle Leigh Martin
Hero

Covington, VA

#7 Nov 25, 2012
Does she live at the apartment in clifton ?
omg

Washington, DC

#8 Nov 29, 2012
No she used to live there years, ago her mom was dee she used to be wild lol
Kim

United States

#9 Feb 17, 2013
Its my sister y
Smh

Silver Spring, MD

#11 Jul 5, 2016
Kim wrote:
Its my sister y
So in Love with Chris hunter
Really

Clifton Forge, VA

#12 Jul 5, 2016
Smh wrote:
<quoted text>

So in Love with Chris hunter
they broke up a long time ago. he says he doesnt even talk to her anymore because of the way it happened and she was screwin rodney and them wanted chris back when that didnt work said drew was going to end up a disrespectful thug like his dad
Olivia Holloway

Covington, VA

#13 Jul 5, 2016
Really wrote:
<quoted text>

they broke up a long time ago. he says he doesnt even talk to her anymore because of the way it happened and she was screwin rodney and them wanted chris back when that didnt work said drew was going to end up a disrespectful thug like his dad
F**\ you
why

Clifton Forge, VA

#14 Jul 7, 2016
Smh wrote:
<quoted text>

So in Love with Chris hunter
Who in their right mental state wants a worthless felon?
Really

Clifton Forge, VA

#15 Jul 7, 2016
Shes nasty who would want her psycho arse

Who in their right mental state wants a worthless felon?
Shell your friend

Lexington, VA

#16 Jul 9, 2016
Michelle is a good person. Here we go someone hating on her. Yall need a life and leave drew out of it.. always bringI g the kids into something they have no control. Bay bay he is guy before prison and after so what.
What

Clifton Forge, VA

#17 Jul 9, 2016
Are those two really back together?
Imagine that

Charlottesville, VA

#18 Jul 9, 2016
What wrote:
Are those two really back together?
Yes he told me he was using her again. She was falling for it. He got a side woman at Wienerz
ELB

Roanoke, VA

#19 Jul 18, 2016
Really wrote:
Shes nasty who would want her psycho arse

Who in their right mental state wants a worthless felon?
Why is he a felon? What did he do?
Felony

Clifton Forge, VA

#20 Jul 19, 2016
ELB wrote:
<quoted text>

Why is he a felon? What did he do?
Drugs with intent to distribute
The other Ex

Lynchburg, VA

#21 Jul 20, 2016
Shell your friend wrote:
Michelle is a good person. Here we go someone hating on her. Yall need a life and leave drew out of it.. always bringI g the kids into something they have no control. Bay bay he is guy before prison and after so what.
No one brought her kid up but you. I heard shrimp was with her at least that what he told Pam. He is also messing with little Dennie wife but he don't know it. Ha ha told Pam that too.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 4
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Covington Discussions

Title Updated Last By Comments
county cops 24 min 1766THO 6
Christmas tree 1 hr why 2
Cf free christmas? 3 hr Consider 20
why !!!!!!!! 7 hr Lol 9
Meth 13 hr Sad 2
Hokes Sat handle that 10
anyone know Cheese Smith's number? Sat Goodgrief 10

Covington Jobs

More from around the web

Personal Finance

Covington Mortgages