Dylan Lambert

Posted in the Corinth Forum

Comments (Page 3)

Showing posts 41 - 60 of61
|
Go to last page| Jump to page:
pimp dog

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#44
Oct 11, 2012
 
??? You must be drunk for asking such a question...LOL.

“Call me Walter”

Since: Nov 10

Dyersburg, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#45
Oct 11, 2012
 

Judged:

1

1

1

pimp dog wrote:
??? You must be drunk for asking such a question...LOL.
Hey pimple dog. Where ya been buddy?

I have been meaning to talk to you about something. Do you suppose Dylan, or the people you work with will be able to figure out who is crushing on him? I think so.
pimp dog

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#46
Oct 11, 2012
 
LOL....your funny
pimp dog

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#47
Oct 11, 2012
 
I bet you would never guess who this is! You may think you know but in reality it isn't who u suspect. IV known u for like 13 years+ I was their when u dressed up in a Trench coat at game stop. I also know u work ay a mental hospital....
tmz

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#48
Oct 11, 2012
 
Pimple, stick to the simple sentences. Trying to use a lot of words makes your pathetic attempts at cyberbullying even sadder. Better be careful, when pimples are as full of it as you are, they usually get popped.
pimp dog

Mount Pleasant, SC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#49
Oct 11, 2012
 
LOL....This is fun!!!!

“Call me Walter”

Since: Nov 10

Dyersburg, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#50
Oct 12, 2012
 
pimp dog wrote:
LOL....your funny
You mean "you're funny" right professor?

“Call me Walter”

Since: Nov 10

Dyersburg, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#51
Oct 12, 2012
 
pimp dog wrote:
I bet you would never guess who this is! You may think you know but in reality it isn't who u suspect. IV known u for like 13 years+ I was their when u dressed up in a Trench coat at game stop. I also know u work ay a mental hospital....
I am just a troll. I get on here, find stupid people, make fun of them. Welcome to my game.

Even at that I can tell you that you work with Dylan. Your boss wants to talk to you "when you get back" so I am guessing you're on vacation of some sort in SC.

Your boss is also Dylan's boss because he was able to piece it together pretty quickly and you are a gamer yet you try to insult other people by calling them gamers.

So, to sum all that up I think you will be terminated Monday thanks to your gay and racial slurs in a public forum.

I think your coworkers are going to get a real kick out of your pimp dog alter-ego because I am betting you are 35 years old, single, probably have a kid or two you don't support and live with your mom.

Is this as much fun for you as it is for me?

“Call me Walter”

Since: Nov 10

Dyersburg, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#52
Oct 12, 2012
 
pimp dog wrote:
LOL....This is fun!!!!
Tick tock
pimp dog

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#53
Oct 12, 2012
 
LOL.....Never been to SC
pimp dog

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#54
Oct 12, 2012
 
You know what's so great about this? The person you think that's doing this is totally not the Peron at all. So now not only did I get you I also am screwing w/ someone else at the same time. Tell your boss and co-workers what ever because I got both of you and I think its pretty damn funny!

I don't really know you Dylan but I do know the person that u think is doing this. This will probably be my last post due to the fact that he will change his number because he now knows he is being hacked...LOL. This has been fun and sorry to have had to use you to get back at him but it was well worth it.....O and the person u think it is, is Mike right?

“Call me Walter”

Since: Nov 10

Dyersburg, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#56
Oct 12, 2012
 
pimp dog wrote:
You know what's so great about this? The person you think that's doing this is totally not the Peron at all. So now not only did I get you I also am screwing w/ someone else at the same time. Tell your boss and co-workers what ever because I got both of you and I think its pretty damn funny!
Liar liar pants on fire LMAO
I don't really know you Dylan but I do know the person that u think is doing this.
Sure ya dont. That's why you went through all this trouble. Backpeddle much?
This will probably be my last post due to the fact that he will change his number because he now knows he is being hacked...LOL.
Or becuase you are coming back from vacation today and can't keep pretending that you're in SC?
This has been fun and sorry to have had to use you to get back at him but it was well worth it.....O and the person u think it is, is Mike right?
Back at him? LMAO

BTW, why would anyone think it's Mike???? Did you just call Mike a poosie? I think you did.

You managed to announce to the world that you are scared of him. I am not sure how you think you got back at him. Everyone here seems to be on his side, soooo princess you is da poosie.

You don't know Dylan, but you know who everyone "thinks" it is? Bahahahahahaa, backtrack, backtrack, backtrack sissy boi.

See ya Monday Pup. You will be back on here Monday, after your termination whining about it.

“Call me Walter”

Since: Nov 10

Dyersburg, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#57
Oct 12, 2012
 
pimp dog wrote:
LOL.....Never been to SC
Pssst....

<------- Says so, right thar. LMAO
Michael

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#58
Oct 12, 2012
 
Wtf is going on? This is bullshit

“Call me Walter”

Since: Nov 10

Dyersburg, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60
Oct 12, 2012
 
Michael wrote:
Wtf is going on? This is bullshit
I tend to agree. Can you believe that some sissy came here bad mouthing an innocent person for no reason? It takes some kind of loser to do that wouldn't you say?

BTW, you are still showing up in Greer, SC.

You should fix that.

“Call me Walter”

Since: Nov 10

Dyersburg, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#61
Oct 12, 2012
 

Judged:

1

1

Deny, deny, deny...

When that fails.....

Deny some more. Bahahahahahahaa

You got caught wearing panties.

“Call me Walter”

Since: Nov 10

Dyersburg, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#63
Oct 15, 2012
 
Please, what is the update on this situation?

Is Mike (who coincidentally happened upon this thread and coincidentally shows up here with the same IP as Pimp Dog) still employed, got a black eye?

“Call me Walter”

Since: Nov 10

Dyersburg, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#64
Oct 18, 2012
 
Michael wrote:
Wtf is going on? This is bullshit
Hey there princess. Are you fired yet? How do your former coworkers feel about your racist online activity? What will you put on your next application for the reason you left your last job? Will you just put "Imma dumbass"?

Enquiring minds wanna know.

Just FYI, I have no intention of letting this go any time soon.

“Bored and Annoyed”

Since: Mar 11

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#65
Oct 18, 2012
 
As mildly amusing as I find all this... I am curious- what about any of what OP said would be grounds for termination from his job? Bc he said "queer"? Not seeing the major insult here.

“Call me Walter”

Since: Nov 10

Dyersburg, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#66
Oct 18, 2012
 

Judged:

1

1

smarty_pants wrote:
As mildly amusing as I find all this... I am curious- what about any of what OP said would be grounds for termination from his job? Bc he said "queer"? Not seeing the major insult here.
If I were his boss he would have been terminated for a couple of different things. However, during the termination my wording would be very selective. He would be terminated for "job performance". As an at-will state employers do not need a "reason" for terminating employment as long as their reasoning isn't racially or sexually motivated. No more than the employee must give a reason for quitting.

But, for the sake of argument he is creating a hostile work environment that should not be tolerated. Also, if he is dealing with the public at all, let's say retail, do you want him alienating his non-caucasian and non-hetero customers? I think not.

I am Satan. Nice to meet you.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 41 - 60 of61
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

68 Users are viewing the Corinth Forum right now

Search the Corinth Forum:
Topic Updated Last By Comments
Leigh Ann 23 min Yep 13
Spooner 30 min Juju Beans 137
Jamie lambert 55 min past 25
New Birth "About Forgiveness" 1 hr - -SPOONER- - 2
lookin for free dog for outside 1 hr - -SPOONER- - 10
Square nest 1 hr - -SPOONER- - 51
who is mike murphy 2 hr smh 4
•••
•••
•••
•••

Corinth Jobs

•••
•••
•••

Corinth People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••