casey crawford
First Prev
of 3
Next Last
Lights girl

Hopkinsville, KY

#1 Nov 4, 2008
So has anyone heard that he was dating paige alford ((DIRTY SKANK))
well that sucks

Hopkinsville, KY

#2 Nov 4, 2008
i still have a crush on him since middle school.btw casey you looked hott at daltons party.
da bomb___tick tick

Hopkinsville, KY

#3 Nov 6, 2008
i've known him for a long time. He's a very good friend of mine. Acutally crushed on him for a while. super cute! And hes also one of the sweetest guys you can ask for. And if he would just loose the drinking, he would deff. be the best catch a girl could have.
Casey crawford

Norristown, PA

#4 Nov 7, 2008
haha since you ladies have a crush on me....why dont we give names...we might go on a date if your good lookin ;) haha
but anywayz thanks for the compliments
Lights girl

Hopkinsville, KY

#5 Nov 7, 2008
you know who i am
good lookin

Williamsburg, KY

#6 Nov 7, 2008
Casey crawford wrote:
haha since you ladies have a crush on me....why dont we give names...we might go on a date if your good lookin ;) haha
but anywayz thanks for the compliments
ok casey give me a time and place cutie
casey crawford

Somerset, KY

#7 Nov 7, 2008
no " lights girl" i sure dont..i thought about who all was at the party and i just cant figure it out...gimme a hint
and "good lookin" i dont really like blind dates..so maybe a name, and we;ll see from there haha
casey crawford

Somerset, KY

#8 Nov 7, 2008
ohh and jsut to clear thing up..i am not dating paige alford...shes a friend, a good friend at that...and why dont you tell her shes a dirty skank...id love to watch her beat the shit out of somone haha
good lookin

Williamsburg, KY

#9 Nov 8, 2008
casey crawford wrote:
no " lights girl" i sure dont..i thought about who all was at the party and i just cant figure it out...gimme a hint
and "good lookin" i dont really like blind dates..so maybe a name, and we;ll see from there haha
well you said i was sexy and you do know me, and i like a little suspence dont you...just figure it out your smart....lmao
well that sucks

Hopkinsville, KY

#10 Nov 8, 2008
casey crawford wrote:
no " lights girl" i sure dont..i thought about who all was at the party and i just cant figure it out...gimme a hint
and "good lookin" i dont really like blind dates..so maybe a name, and we;ll see from there haha
.I posted earlier and it never had shown up,so here i go again.But anyways "good lookin"wasn't who said anything about the party I DID!I think that I was the second post.I never said anything about Paige being a skank.I actually like her.If you guys are dating that's cool,If people talk bad about her they are probably just jealous. But i can still think you are HOTT!!I would say you know me we see each other here and there.
casey crawford

Somerset, KY

#11 Nov 8, 2008
well that sucks wrote:
<quoted text>.I posted earlier and it never had shown up,so here i go again.But anyways "good lookin"wasn't who said anything about the party I DID!I think that I was the second post.I never said anything about Paige being a skank.I actually like her.If you guys are dating that's cool,If people talk bad about her they are probably just jealous. But i can still think you are HOTT!!I would say you know me we see each other here and there.
yea i know i should have divided that up better...ummm do you go to school with me? what were you dressed up as at the party? gimme some hints
casey crawford

Somerset, KY

#12 Nov 8, 2008
good lookin wrote:
<quoted text>
well you said i was sexy and you do know me, and i like a little suspence dont you...just figure it out your smart....lmao
well i mean there are alot of girls to choose from...in some things i do but not when it comes to not knowing who i am talking to
why dont you gimme some hints
well that sucks

Hopkinsville, KY

#13 Nov 8, 2008
casey crawford wrote:
<quoted text>
yea i know i should have divided that up better...ummm do you go to school with me? what were you dressed up as at the party? gimme some hints
Yes,I did go to school with you forever ago!!
casey crawford

Corbin, KY

#14 Nov 8, 2008
what kind of costume did you wear to that party?
weird

Hopkinsville, KY

#15 Nov 8, 2008
casey crawford wrote:
what kind of costume did you wear to that party?
that this same location came up as another mean topic,that was created only one min.apart.did they do something to you?
good lookin

Williamsburg, KY

#16 Nov 9, 2008
casey crawford wrote:
<quoted text>
well i mean there are alot of girls to choose from...in some things i do but not when it comes to not knowing who i am talking to
why dont you gimme some hints
well i saw your mom yesterday and i was wearing jeans and pink and white tank shirt
You Know Me

United States

#17 Nov 9, 2008
I used to be good friends with Casey. I highly doubt he is dating this girl. Why are you people so afraid to give a name if you talk shit about people?
Hardyharhar

Williamsburg, KY

#18 Nov 9, 2008
Same reason you aren't giving yours wuss.
You Know Me

United States

#19 Nov 9, 2008
Like i said dumbass. Why are you people so afraid to give a name if you talk shit about people? I wasnt talking shit.. Learn to read
Nooblit

Williamsburg, KY

#20 Nov 9, 2008
You are now, name please.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Corbin Discussions

Title Updated Last By Comments
Daily Bible Verse (Oct '12) 54 min Walk with God 1,414
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 1 hr North Mountain 159,609
Looking for place to rent in Corbin, KY (Jan '10) 3 hr Tim 42
ANYONE know ANY GOOD CONTRACTORS/BUILDERS IN CO... (Dec '11) 4 hr Not pleased 22
Truck that almost hit my child 5 hr FiddleDeeDee 15
Chuck Felts 5 hr Groupie 11
Jennifer Felt's 5 hr Drummers are hot 6

Corbin Jobs

More from around the web

Personal Finance

Corbin Mortgages