Comments
1 - 20 of 31 Comments Last updated Jan 1, 2012
First Prev
of 2
Next Last
Mrs Johnson

Shelbyville, TN

#1 Jan 10, 2011
Where tue start on Danielle? She a hoe! Scratch that, She's a gold digging whore(: She's a prostitute. She cant back tha shiit she talks uhpp. she has everyone else fight her battles fuhh her. She ovbiously slow as hell! She thanks my mann wants her FUGLY ass! She looks like she is on crack. haaaaaa, damnn. She fuhh real about dumbb.
Annie

Cookeville, TN

#2 Jan 10, 2011
She's only 14, you wacky little bad grammar b*tch.
12345HAHA

Shelbyville, TN

#3 Jan 10, 2011
Danielle, she is a fuckkingg whoree! She does look like she is on crack, and yes she does get around, wow for only what a 17 year old shes aready fuckinnng guys for money and esp, old men? Thats so trashy. People may disagree and say she doesnt do this, but its the truth, i do know her personally. If you really knew her and what she does you would know how unbeliveably sick she really is!
DUH

Shelbyville, TN

#4 Jan 10, 2011
shes not 14
Mrs Johnson

Shelbyville, TN

#5 Jan 10, 2011
Guhl, ovbiously talking about tha wrong damn person cause tha guhl im talkin about is 17 and where tha hell yhu from? Manchester? Yeahh, we from cookeville. and out of all that was said uhpp there thats tha best yhu come back yhu cann come uhpp with? Bitch, how old are yhu 80? Puhleese, get yo shit straight fuhh yhu start runnin yo mouth.
Annie

Cookeville, TN

#6 Jan 10, 2011
I'm from Cookeville and I'm 21. I also have a college degree which looks far out of your reach sweetheart. Have fun turn turning tricks for EBT benefits to feed your 4 kids.
Mrs Johnson

Shelbyville, TN

#7 Jan 10, 2011
Bitch, yhu really dont even know me. Wtf is EBT???? And ii talk tha way ii want tue. Yhu wanna talk like a stuck uhpp white guhl do it. Who's stoppin ya? Not a damn person!(: Do yhu even know her anyway? Obviously not if yhu said she was 14.
Yeah Right

Cookeville, TN

#8 Jan 11, 2011
Mrs Johnson wrote:
Guhl, ovbiously talking about tha wrong damn person cause tha guhl im talkin about is 17 and where tha hell yhu from? Manchester? Yeahh, we from cookeville. and out of all that was said uhpp there thats tha best yhu come back yhu cann come uhpp with? Bitch, how old are yhu 80? Puhleese, get yo shit straight fuhh yhu start runnin yo mouth.
You talk like a black fat ass ghetto B!tch, or black ghetto wanna be, LMAO. Freaking whites trying to be black, WTF. Go back to the ghetto.
heller

Cookeville, TN

#9 Jan 11, 2011
bahahahaha this made me laugh!!! and machester? baha you do sound like a stuck up white girll!!!
Dumbass people

Shelbyville, TN

#10 Jan 11, 2011
Yeah Right wrote:
<quoted text>
You talk like a black fat ass ghetto B!tch, or black ghetto wanna be, LMAO. Freaking whites trying to be black, WTF. Go back to the ghetto.
Ha, yeah talk about yourself. i know this girl personally. shes not tryna be black. so ffuck off. && I think you should get a damn life and dont write when you have no room too. so id advice your white a$$ to shut up! && Stop talking sh!t about my girl.
Yeah Right

Cookeville, TN

#11 Jan 12, 2011
Dumbass people wrote:
<quoted text>
Ha, yeah talk about yourself. i know this girl personally. shes not tryna be black. so ffuck off. && I think you should get a damn life and dont write when you have no room too. so id advice your white a$$ to shut up! && Stop talking sh!t about my girl.
LMFAO... What ever!

Obviously she is typing like an uneducated black wanna be or, she is just a product of todays education system and has the worst spelling and grammer. Not impressive at all. FU Hillbilly
Dumbass people

Shelbyville, TN

#12 Jan 12, 2011
Honey we can type however we wanna. bitch go suck one.
Get over it

Shelbyville, TN

#13 Jan 12, 2011
Get over it we type how we want too. You are not her mother. so really get over it. youu deffinitally aint my mom. Now if your juss gunna complain about how we type then for real? Get the hell over it, no one is impressed. Your thee only one caring about how people type. forr onee, it doesnt make youu look cool because your correcting someone? seriously. Forr anotherr hell no im not a hillbilly. thats you, im far fuckinn from it. so is she. i think you really need to get over it, because no one effin cares what you think. your stupid. to be honest.
&& This is for Yeah Right. from manchester, Tn.
Yeah Right

Cookeville, TN

#15 Jan 12, 2011
Like I said you do what trips your trigger. I'm just commenting on how stupid you all look. I like bashing retards like you both and laugh out loud while doing it so freaking funny that you want everyone know how stupid you look. Like I said, it's funny to poke fun at you uneducated backwood redneck hillbillies LMAO!!
Get over it

Shelbyville, TN

#16 Jan 12, 2011
Yeah acturaly, your not bashing me. i love to bash people thats my hobby. now biitch you need to shut the fucck up you nasty skank, no one likes you never willl, seems like youu have noo friends. why dont you just get the hell over yourself and find a damn life, looks to me like you dont have one.
Yeah Right

Cookeville, TN

#17 Jan 12, 2011
LMAO, OK, I'm not a female you douche bag. I'll shut up when I feel like it. I guess I'll be trolling you for awhile. Your hilarious to mess with... you no tooth uneducated redneck f'n HILLBILLY! Eat SH!T and DIE, LMFAO, You MOFO Butt Licker(-:
Get over it

Shelbyville, TN

#18 Jan 12, 2011
Yeah Right wrote:
LMAO, OK, I'm not a female you douche bag. I'll shut up when I feel like it. I guess I'll be trolling you for awhile. Your hilarious to mess with... you no tooth uneducated redneck f'n HILLBILLY! Eat SH!T and DIE, LMFAO, You MOFO Butt Licker(-:
Well listen here you mother fuckingg yankee at least "YALL" are just some low life Bitchhs that all you can do is run that mouth....So get the fuckk over it and move on!!!! and you must really think them are hurtful words but guess wat thay just so wat a low life you really are So Duces Bitchh
Liquor Box

Cookeville, TN

#19 Jan 13, 2011
Get over it wrote:
<quoted text>
Well listen here you mother fuckingg yankee at least "YALL" are just some low life Bitchhs that all you can do is run that mouth....So get the fuckk over it and move on!!!! and you must really think them are hurtful words but guess wat thay just so wat a low life you really are So Duces Bitchh
GEEZ get over it... I agree with 'Yeah Right'. You all sound like a bunch of dumb idiots. Learn proper grammer and how to spell. Typical of alot of people here in Cookeville. They can't get over them selves and show how really stupid they are by the way the communicate, lol And yes you all sound like a bunch of black wannabes, WHY?
baxter girl at heart

Mcminnville, TN

#20 Jan 13, 2011
this site is so funny I just had to check it out. Danielle is my girl friends daughter and you dont talk about someones baby girl like that. She is a minor and sounds to me like there are some haters out there. Danielle its your moms friend that used to live with you guys on huddelston dr i got your back
444aaa

Cookeville, TN

#21 Jan 26, 2011
we all know dis is HALIE WHITLOW... so stop runnin ur mouth

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Cookeville Discussions

Title Updated Last By Comments
14 charged in prostitution sting (Nov '13) 7 min Opinion 59
TN Who do you support for Governor in Tennessee in... (Oct '10) 18 min here now 145,831
Current Cookeville Police Officers... (Sep '11) 24 min DeDominicis 139
Putnam Justice Center Maintanence 32 min DeDominicis 4
Free school breakfast and lunch 49 min DeDominicis 13
school bullying 56 min DeDominicis 3
Ferguson bound over on two marijuana-rela 1 hr DeDominicis 1
Sheriff Farris....One time Sheriff? 8 hr Missed me 55
•••
•••
•••

Cookeville Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Cookeville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Cookeville News, Events & Info

Click for news, events and info in Cookeville
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••