MIKE MARTIN! BUSTED! HAH! Songbird Tr...

MIKE MARTIN! BUSTED! HAH! Songbird Trucking

Posted in the Cookeville Forum

First Prev
of 2
Next Last

Since: Oct 12

Cookeville, TN

#1 Oct 5, 2012

Since: Oct 12

Cookeville, TN

#2 Oct 5, 2012
Finally they got his ass....too bad they didn't get him for the way he was stealing child support money from drivers as well!!

But that'll be another case entirely i bet....lol
teddy bonkers

Cookeville, TN

#3 Oct 5, 2012
cwbintn wrote:
Finally they got his ass....too bad they didn't get him for the way he was stealing child support money from drivers as well!!
But that'll be another case entirely i bet....lol
What’s your point? Who cares ?
Knows Better

Santa Ana, CA

#4 Oct 5, 2012
Yay.... Karma....how fun is this? Life is funny aint it? He steals from you one day and goes to jail for it one day 3 yrs later. Funny how that works. I wander how he likes that sand paper pole I shoved up his ass...WOW this is just way cool.
Yeah I said that

Fort Myers, FL

#5 Oct 6, 2012
cwbintn wrote:
Finally they got his ass....too bad they didn't get him for the way he was stealing child support money from drivers as well!!
But that'll be another case entirely i bet....lol
And this affects you HOW? You might want to concentate on the election and how the POLITICANS are robbing YOU blind. WTF, another busy body that doesn't have a clue about his own fate! Is Song Bird your saviour? Move on dipshit!
Yeah I said that

Fort Myers, FL

#6 Oct 6, 2012
Knows Better wrote:
Yay.... Karma....how fun is this? Life is funny aint it? He steals from you one day and goes to jail for it one day 3 yrs later. Funny how that works. I wander how he likes that sand paper pole I shoved up his ass...WOW this is just way cool.
Your a train wreck dipshit too. MOVE ON HILLBILLY! Geez!
hmmm

Monroe, TN

#7 Oct 6, 2012
I'm glad things caught up with him. You don't run a business then steal from your employees. That's just down right pitiful.
Touchyarewe

Cookeville, TN

#8 Oct 6, 2012
teddy bonkers wrote:
<quoted text>
What’s your point? Who cares ?
The people he stole from cares.
Touchyarewe

Cookeville, TN

#9 Oct 6, 2012
Yeah I said that wrote:
<quoted text>Your a train wreck dipshit too. MOVE ON HILLBILLY! Geez!
Translating:

YOU ARE not YOUR. If you are going to insult someone and call them a name at least do it in proper form.
Touchyarewe

Cookeville, TN

#10 Oct 6, 2012
Yeah I said that wrote:
<quoted text> And this affects you HOW? You might want to concentate on the election and how the POLITICANS are robbing YOU blind. WTF, another busy body that doesn't have a clue about his own fate! Is Song Bird your saviour? Move on dipshit!
What does this topic have to do with elections?????????? It has to do with an employer stealing from his employees.
Jus Sayin

Cookeville, TN

#11 Oct 6, 2012
If you stole your emplotees 401k money and the health ins premiums they had withheld from their checks, you are a lowlife.
Knows Better

Santa Ana, CA

#12 Oct 6, 2012
hmmm wrote:
I'm glad things caught up with him. You don't run a business then steal from your employees. That's just down right pitiful.
......Ues, this has been a long time coming. Since I had surgery, paid my deductible and my 20%, then find out there was no insurance after having premiums deducted for several yrs really hurt bad....then when I did switch jobs, I went to roll over my 401k only to find that was non existent also.....boy I was furious. This has been long awaited by my family and I.
Justice is serve

Clover, SC

#13 Oct 9, 2012
Going to jail u sorry piece of shit I hope u pick up alot of soap because Bubba well like u
finder

Manchester, TN

#14 Oct 9, 2012
I was glad they busted this guy, from what I heard he was cheating drivers right and left. I guess the wheels of justice do turn slow but it's nice to know the system does still work.
Justice is serve

Humble, TX

#15 Oct 19, 2012
They need to put another charge on him workers com
keep it real

Groveland, FL

#16 Nov 15, 2012
Can anyone tell me what happen in court Tuesday
Eva Braun

Cookeville, TN

#17 Nov 15, 2012
keep it real wrote:
Can anyone tell me what happen in court Tuesday
Get lost who cares
buffalo-bill

Cookeville, TN

#18 Nov 15, 2012
Touchyarewe wrote:
<quoted text>
The people he stole from cares.
Get lost
Knows Better

United States

#19 Nov 15, 2012
keep it real wrote:
Can anyone tell me what happen in court Tuesday

Wish I knew. It is public info so Im gonna find out if I have to call the courthouse to find out.
Concerned

Clemmons, NC

#20 Nov 15, 2012
He didnt just steal from employees, most of them employees were his family, and its a shame that he was serving in church, after he got arrested, looks bad on the congregation, and mike OWES our family business about 5 grand, been goina pay for 3 yrs now aint ever got the 1st penny, that amazes me, i cant wait til he goes to where he belongs,PRISON, hes charged alot of his drivers for insurance, that they NEVER had, and he stole alot of child support money that was supposedly paid in for their child support, but guess what they got arrested for not payig their child support when it was supposedly taken out of their check, YES it was taken out of their check but it went straight in MR SAINT MARTINS own pockets, hes been gettn over ppl for years, theu been onto him for a long time now, hopefully he will get wat he deserves, hes had all that money and not paid anybody

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Cookeville Discussions

Title Updated Last By Comments
Let's build the wall! 26 min Captain 61
Trump merch for sale across from food lion 1 hr Non deplorable 8
Barbara Scarlett thomas 1 hr Enoughisenough 3
?illegals in Cookeville? 1 hr Enumerator 113
No money for teachers but plenty for land+const... 4 hr resident 14
Butch Chaffin should go 5 hr poor parent 14
Rebellions are built on hope 9 hr BusyBee 2

Cookeville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Cookeville Mortgages