Michael walraven?
First Prev
of 2
Next Last
Vickie

Silver Point, TN

#22 May 24, 2011
Ok thats enough nonsense about my boy!! He is not gay and I dont want to hear another word about it!! I admit I did catch him taking one up the pooter once with dmx when he was a junior but thats it so just stop! And no Lauren I think your a dumb ho to so stay away from my boy!!
Lauren Davidson

Hillsboro, TN

#23 May 24, 2011
Hahahah. Michael being bi is the last thing anyone is worried about. Haha &'ndd your a nasty freak to even come up with something like that you sicko. How would you like if someone started a stupid thread about you? Saying all kinds of bad things about you &'nd you just couldnt figure out who it was. Whoever started this in the first place is low lifed. If you wanna know something about him then look him up on facebook &'nd actually get to know him, or actually add me if ya wanna know that bad i know him like a book. It is quite P A T H E T I C &'nd H I L A R I O U S that you would actually post something on this stupid website that gets a lot of crap started! Shows he has haters in this town that are obviously jealous of him, which hey i would be too. He has the most friends of anyone I have ever know. He is the kindest, sweetest, &'nd most real person in Cookeville. He knows how to have a good time &'nd he can make anyones day go from completely horrible to the best day ever. Get your head out of your ass &'nd maybe you would realize that. Everyone talking all this bull on topix displays a bunch of pussies as Mr. Rost said it himself. Get a life &'nd learn to live yours. Maybe you should think about things before it comes out of your mouth because T R U S T me K A R M A will come back &'nd hit you in the face 1000 times as hard.
Kay?:)
thanks.
Lauren Davidson

Hillsboro, TN

#24 May 24, 2011
And nice trying to act like his momma. Get a life. Its funny all ya'll can do is sit behind a daggum computer &'nd start drama. Ill never know who all is on here, especially "Vickie" cause your too big of a chicken to say your R E A L name. His mom would have you all in D E E P water if she E V E R found out who posted stupid comments on this thread. Trust me, we W I L L find out, &'nd it will be taken care of in many different ways.
There's more to life than arguing with fake a$$ people, oh wait, you apparently dont have a life do ya? Get one (:
Peace out girl scout.
lmao

Batesburg, SC

#25 May 24, 2011
Lauren Davidson wrote:
And nice trying to act like his momma. Get a life. Its funny all ya'll can do is sit behind a daggum computer &'nd start drama. Ill never know who all is on here, especially "Vickie" cause your too big of a chicken to say your R E A L name. His mom would have you all in D E E P water if she E V E R found out who posted stupid comments on this thread. Trust me, we W I L L find out, &'nd it will be taken care of in many different ways.
There's more to life than arguing with fake a$$ people, oh wait, you apparently dont have a life do ya? Get one (:
Peace out girl scout.
Your a dirty slit that has herpes noone cares what u have ta say
Lauren Davidson

Hillsboro, TN

#26 May 24, 2011
lmao wrote:
<quoted text>
Your a dirty slit that has herpes noone cares what u have ta say
a dirty slit? hahah you mean slut? Hunny, im 100 percent clean :) maybe go get urself checked also.
I would love to tell you what i think about you but oops i cant, u hid ur name.
lmao

Batesburg, SC

#27 May 24, 2011
Lauren Davidson wrote:
<quoted text>
a dirty slit? hahah you mean slut? Hunny, im 100 percent clean :) maybe go get urself checked also.
I would love to tell you what i think about you but oops i cant, u hid ur name.
Clearly everyone knows u do have it dumb f*ck cause the people u had sex with u just don't wanna admit it cause it don't want anyone know and im a guy b**ch get your facts straight
Lauren Davidson

Hillsboro, TN

#28 May 24, 2011
lmao wrote:
<quoted text>
Clearly everyone knows u do have it dumb f*ck cause the people u had sex with u just don't wanna admit it cause it don't want anyone know and im a guy b**ch get your facts straight
haha. apparently you heard the wrong people Y O U DUMB FUCK, so Y O U get Y O U R facts straight, actually they arent even facts, they are things that you assume that are true. learn to speak too btw. I've been checked so that clears your stupid bullshit up. Neither I nor the guys i have been with have herpies. Im pretty dang sure some guys of mine would love to get a hold of you for callin me a bitch and tryna say i have some nasty ass std that you probably have plenty of.:) next time you open your mouth learn your F A C T S. any one can make up rumors, it doesnt take a genius.
Frazier

Stanley, NC

#30 May 25, 2011
Think this site is pretty lame, Michael is a hell of a guy, some people just don't know how to take him. Y'all can really hurt somebodys self-esteem on here, and Lauren is a hell of a gal, I may not be a very good guy, but I got 2 great friends that don't need shit talked about them, post all u want about me but keep their names out ur mouth, fb me for my number if u got a real problem
Lauren davidson

Fayetteville, NC

#32 May 28, 2011
Vickie wrote:
Ok thats enough nonsense about my boy!! He is not gay and I dont want to hear another word about it!! I admit I did catch him taking one up the pooter once with dmx when he was a junior but thats it so just stop! And no Lauren I think your a dumb ho to so stay away from my boy!!
And dumb ass u spelled her name wrong :) hahah
Tater

Cookeville, TN

#33 May 29, 2011
now you bastards are runnin Michael Walraven my best friend name threw the mud over senseless bull shit i could expect this shit out of 12 year old cock suckers how old are you pricks talking about my friend he is best man you will ever meet a very hardworkin man that would do anything for anybody i bet you gay bastards that are talking shit about my friend go home and jerk to elton john records you lowlife bastards thank you
Mike Brown

Cookeville, TN

#34 May 29, 2011
Who is he? There are a ton of comments or him to be just some common Joe.
lmao

United States

#35 Jun 2, 2011
RANDY ROST LIKES PENAR!
Michael Walraven

Chicago, IL

#36 Jun 2, 2011
I think this thread is pathetic. I am a decent man that did nothing to hurt you all. Please leave me alone.
kkkkkkkk

Belmont, NC

#37 Jun 2, 2011
Michael Walraven wrote:
I think this thread is pathetic. I am a decent man that did nothing to hurt you all. Please leave me alone.
Actually you did do something to hurt me so you get what u deserve karmas a b**ch get used to it if your gonna run your mouth and tell peoples secrets
Tim wilson

Cookeville, TN

#39 Jun 2, 2011
kkkkkkkk wrote:
<quoted text>
Actually you did do something to hurt me so you get what u deserve karmas a b**ch get used to it if your gonna run your mouth and tell peoples secrets
For one kkkkkkk sounds like you have a sssslight studdar so just shut the hell up about my friend he is a good guy its not my fault you got aids and he said something
kkkkkkkk

Stanley, NC

#40 Jun 3, 2011
Tim wilson wrote:
<quoted text> For one kkkkkkk sounds like you have a sssslight studdar so just shut the hell up about my friend he is a good guy its not my fault you got aids and he said something
If i had aids he'd have it to dumb f**k
humpty

York, SC

#41 Jun 3, 2011
Here is a suggestion. Quit replying to other peoples responses and this little walraven topic will disappear. Quit blindly defending him on here. All topix appears to be is a forum to talk smack and for some to feel intelligent when they type shit. If you know he is a good dude then go on with your life without getting all worked up over this site. Thank you and good night. Going to have sex now. With a Chick
really

Cookeville, TN

#42 Jun 5, 2011
hes my buddy..you got somethin to say? say it to his face..thats yalls problem cant do nothing without the internet..half yall wouldnt say half this shit to his face. buck up if you got a problem..your a great guy walraven

Since: Oct 11

Baxter, TN

#43 Oct 25, 2011
Stanford wrote:
he's white hillbilly trailor trash and his whole family is screwed up
thats real cool judging someone like that, he is by far one the greatest friends in the world

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Cookeville Discussions

Title Updated Last By Comments
Cookeville Honda 31 min Good Stuff 20
warning 1 hr WATCH OUT 1
Gas station ripping people off. 4 hr HeeHaa 50
Lawn Mower Repair? (May '12) 4 hr obeyriver 6
Morgan Jackson at Bojangles 5 hr desktop 3
Man walking streets 5 hr Truthful 14
Cindy Scott for pain Management (Mar '13) 5 hr Truthful 38
More from around the web

Cookeville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Cookeville Mortgages