black

Campbellsville, KY

#2 Aug 31, 2010
thinks hes cool wrote:
What a poor excuse for a human being. What a joke
he is not that bad of a person,he works hard and takes care of his child.the franklin family are hard working honest and they mind their own,you should try it.
haha

Des Moines, IA

#3 Aug 31, 2010
i dont think they was tlking bad about the whole franklin family. I know some of them they are really nice people. But josh, haha he thinks hes all big and bad. AND hes not.
krank it up

Columbia, KY

#4 Sep 1, 2010
he wasnt so big and bad the day mb got in his face at krank it up...told him and his brother to bring it on...he was scared as shit
figures

Des Moines, IA

#5 Sep 3, 2010
that sounds like him... haha
krank it up

Elizabethtown, KY

#6 Sep 7, 2010
Josh man it's no wonder you did not say anything at krank it up... That would be just stupid! Everyone knows what kind of people they are.... I got cold chills just thinking about it hope they don't figure out who I am..... LMFAO! That had to be a joke... Right? Please tell me that was a joke! Just a bunch of lazy a## bums hang out up at the old krank
STUPID

Columbia, KY

#7 Sep 9, 2010
krank it up wrote:
he wasnt so big and bad the day mb got in his face at krank it up...told him and his brother to bring it on...he was scared as shit
in case you didnt read it the first time..I said who he was punked out by and this guy dont hang around krank it up. Josh was there and this man seen him and went there...your so stupid Josh Franklin is nothin but mouth and air...
Daniel Morgan

Lexington, KY

#8 Sep 11, 2010
Dude how come its always the decent ppl who get tlked about on topix, i hate even replying to the ones who talk about me on here but it bothers me because they never have the balls to reveal them selfs on here, they just talk shit. but i jus wanna say the last time i seen josh he was workin and another time i seen him he was being a Dad. i dont see anything wrong with that just back off ppl
Ink

United States

#9 May 19, 2011
I've known Josh for several years he's a damn hard worker and and damn good husband and father to his daughter everyone needs a friend like him in their lives
honest one

Marion, OH

#10 May 26, 2011
Ink wrote:
I've known Josh for several years he's a damn hard worker and and damn good husband and father to his daughter everyone needs a friend like him in their lives
Did you think that about him when he beat a girl up with a bat?
haha

Des Moines, IA

#11 May 29, 2011
He actually married the girl he beat up with a bat! How insane! Hes a SOB and seriously needs a reality check. He might be a good dad, but that doesnt make him a good man.
AC firecracker

Columbia, KY

#12 Jun 1, 2011
stupid...you people are stupid...he didnt marry te girl he beat up she lives in green county and goes to school...leave her alone he married the girl he has a baby with...she also has a full time job and takes care of her child so leave her alone too...HOW ABOUT YOU ALL GET UP AND TRY GETTIN A JOB INSTEAD OF RUNNING PEOPLE IN THE DIRT!
KKkkkkk

Greensburg, KY

#13 Jun 17, 2011
Uhhh where have you been he did attack his now wife with a bat. And looks like everyone here is telling the truth. And I'm pretty sure that just bc we get on topix does not mean we don't have a job.
ac firecracker

Columbia, KY

#14 Jun 21, 2011
no loser where have you been...he attacked the girl from gc with the bat look on public records if you dont believe me stupid...she has a 5 year restrainin order on him...and his wife now he has never hit with any type of weapon..he pushed her at one time but never assaulted her...so know your facts b4 puttin in your 2 cents
I know

Millersville, MD

#15 Jun 27, 2011
ac firecracker wrote:
no loser where have you been...he attacked the girl from gc with the bat look on public records if you dont believe me stupid...she has a 5 year restrainin order on him...and his wife now he has never hit with any type of weapon..he pushed her at one time but never assaulted her...so know your facts b4 puttin in your 2 cents
Either way, he is a piece of sh*t for hitting a girl at all, much less with a bat!!!!
past

Burkesville, KY

#16 Jul 11, 2011
wow ......this shit sounds like old news and maybe even a lil jealousy ....laughing my ass off and shaking my head..lets stop livng in the past and move forward with the future.:)

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Columbia Discussions

Title Updated Last By Comments
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 5 min ChromiuMan 164,864
Election Who do you support for U.S. House in Kentucky (... (Oct '10) 52 min bugs 908
Bridget & Hump 11 hr is that right 15
Painter 16 hr Traveler 6
Young man looking for experienced woman 23 hr Curious 11
Candace eller wooten Tue Tom 7
needsome Tue kong 2

Columbia Jobs

More from around the web

Personal Finance

Columbia Mortgages