Drunk girl on 4 wheeler

Drunk girl on 4 wheeler

Posted in the Columbia Forum

First Prev
of 2
Next Last
Misty

Columbia, KY

#1 Aug 22, 2008
The other day I was at the hardscratch store and this crazy drunk girl drove up on a 4 wheeler. Its illegal to ride them on the roads ain't it? Specially sh*tfaced? The poor grl was stuffed into daisy dukes about 3 sizes too small and she about fell off the atv. She cussed somebody on the phone then she drove off down the highway. WTF?
face off

Burkesville, KY

#3 Aug 22, 2008
the one i seen was shallon, she is on it all the time and as many cops is out there, well something is funny about it, if it was anyboby else they would get her off the road.
hard scratcher wrote:
could this be Shannon taylor, the one who works at columbia head start? Cause she wears some shit i know my 5 year old could not fit in. i know shes havin trouble with her husband and has been hittin the bottle a little to much. Lets all just pray for her and her family.
wondering

Lexington, KY

#4 Aug 23, 2008
face off wrote:
the one i seen was shallon, she is on it all the time and as many cops is out there, well something is funny about it, if it was anyboby else they would get her off the road.
<quoted text>
I've seen shallon out there with a bikini top and short shorts with her gut hanging over them.
LMAO

Elizabethtown, KY

#5 Aug 23, 2008
Misty wrote:
The other day I was at the hardscratch store and this crazy drunk girl drove up on a 4 wheeler. Its illegal to ride them on the roads ain't it? Specially sh*tfaced? The poor grl was stuffed into daisy dukes about 3 sizes too small and she about fell off the atv. She cussed somebody on the phone then she drove off down the highway. WTF?
It won't be long and she will behind bars, she has already been charged with 4 or 5 DUI's and has caused a few bad wrecks, so hopefully before long she will be sitting in a jail cell where she belongs and not waisting our oxygen. She is as no good loser who needs to be off the streets!
LMAO

Elizabethtown, KY

#6 Aug 23, 2008
wondering wrote:
<quoted text>
I've seen shallon out there with a bikini top and short shorts with her gut hanging over them.
Yeah, it wasn't a good sight either, was it? she thinks she is HOT but my dog looks better than her. GROSS!
LMAO

Elizabethtown, KY

#7 Aug 23, 2008
Heard she lost her job? And i also heard she told a girlshe worked with that she did have the CLAP and GONORREAH. Now how disgusting is that?
i know

Elizabethtown, KY

#9 Aug 24, 2008
LMAO wrote:
Heard she lost her job? And i also heard she told a girlshe worked with that she did have the CLAP and GONORREAH. Now how disgusting is that?
I know for a fact she has the clap and Gonorrehea. CLap ON, CLAP OFF
smile

Elizabethtown, KY

#10 Aug 24, 2008
LMAO wrote:
Heard she lost her job? And i also heard she told a girlshe worked with that she did have the CLAP and GONORREAH. Now how disgusting is that?
ms.shannon doesn't work at headstart anymore? maybe they do drug testing? does the school system also test for drugs and alchohol?
smile back at you

Elizabethtown, KY

#11 Aug 24, 2008
smile wrote:
<quoted text> ms.shannon doesn't work at headstart anymore? maybe they do drug testing? does the school system also test for drugs and alchohol?
don't think they were talking about ms.shannon. They were talking about Shallan!
smile

Elizabethtown, KY

#12 Aug 24, 2008
oh no! have I misread something? I thought it was saying ms shannon got fired for her drugs and drinking. is shallon shannons nickname ? isn't that what the older guy is always calling her? if not, then I am totally confused.
jfk

Centerville, TX

#13 Aug 24, 2008
smile wrote:
<quoted text> ms.shannon doesn't work at headstart anymore? maybe they do drug testing? does the school system also test for drugs and alchohol?
When did she leave the headstart class, she is my daughter's teacher, or atleast she is supposed to be. If she is on drugs and drinking all the time, maybe she should be removed from her position.
confused

Leitchfield, KY

#14 Aug 24, 2008
smile wrote:
oh no! have I misread something? I thought it was saying ms shannon got fired for her drugs and drinking. is shallon shannons nickname ? isn't that what the older guy is always calling her? if not, then I am totally confused.
Shallon Bailey is who we are talking about, no Shannon.
jfk

Centerville, TX

#15 Aug 24, 2008
Thats good I was starting to get concerned.
THE REAL SHALLAN BAILEY

Burkesville, KY

#16 Aug 24, 2008
Misty all I have to say to you is the 4 wheeler is n the shop and no i dont get to ride it down the road beacuse of snitches like you I talked the cop haha mae!!! You sooo funnny wat you dont know is you have dug you a whole and helped me you dont even know you ant shit low like a snack you snitch on people and they give you a card to help shit what about green gum jenifer she went to jail for and 9-weeks pregnant you didnt help her we all know who you do to get out of all your trouble and the septic tank that just nasty and my pap this mouth was great how bout you get check that old man your fuckin ant just fucking you I got a surprise for you and man are you and the whole town gonna then again I could just publish the pics of you and him but i tend to not get on here much becuse of people like you growww up but keepon cause we will see each other and you will be soooo soooo ashamed when im through i have a wonderful lawyer and Ill keep you informed on my trial but babbyyyy I ant in jail not like you though i dont sleep around to get what i want i pay a lawyer and gurl you know way to much and no one should no the shit about what is goin on in my trial but i done found were you are getting it ant that funny and think of it this way you ant hurting me There a suprise cummin cant wait thanks for the help snitch
By the way you dont get service at hardscratch on a cell you dumbass everyones that.....
Cya peaches

Ps! tooo all yall on topix sorry you have read this junk but this gurl is a real mess noctice how she is allways bringing dirt up that she knows and shouldnt but i guess some just give it away to get wat the want so I apoljize for you haveing to listen to her garbadge and mine

Cant help she allways wants to start somthing but Its okkkk shel get hers that a promise
And she only does wat every few weeks I mean my god how bout you act like a mom or just pick up your trash wat you are good at you cant use the judge and murrel forever seee you sooon misty
THE REAL SHALLAN BAILEY

Burkesville, KY

#17 Aug 24, 2008
Misty all I have to say to you is the 4 wheeler is n the shop and no i dont get to ride it down the road beacuse of snitches like you I talked the cop haha mae!!! You sooo funnny wat you dont know is you have dug you a whole and helped me you dont even know you ant shit low like a snake you snitch on people and they give you a card to help shit what about green gum jenifer she went to jail for and 9-weeks pregnant you didnt help her we all know who you do to get out of all your trouble and the septic tank that just nasty and my pap this mouth was great how bout you get check that old man your fuckin ant just fucking you I got a surprise for you and man are you and the whole town gonna see that your lies will get you know were but help me, but then again I could just publish the pics of you and him but i tend to not get on here much becuse of people like you growww up but keepon cause we will see each other and you will be soooo soooo ashamed when im through i have a wonderful lawyer and Ill keep you informed on my trial but babbyyyy I ant in jail not like you though i dont sleep around to get what i want i pay a lawyer and gurl you know way to much and no one should no the shit about what is goin on in my trial but i done found were you are getting it ant that funny and think of it this way you ant hurting me There a suprise cummin cant wait thanks for the help snitch
By the way you dont get service at hardscratch on a cell you dumbass everyones knows that.....
Cya peaches
Ps! tooo all yall on topix sorry you have read this junk but this gurl is a real mess noctice how she is allways bringing dirt up that she knows and shouldnt but i guess some just give it away to get wat the want so I apoljize for you haveing to listen to her garbadge and mine
Cant help she allways wants to start somthing but Its okkkk shel get hers that a promise
And she only does wat every few weeks I mean my god how bout you act like a mom or just pick up your trash wat you are good at you cant use the judge and murrel forever seee you sooon misty
THE REAL MISTY MAY

Caneyville, KY

#18 Aug 24, 2008
SHALLAN IF I HAVE SOMETHING TO SAY YOU KNOW THAT I WILL SAY IT TO YOU. DON'T WORRY ABOUT MY PAST, MY JOB, MY LIFE OR ANYTHING THAT HAS TO DO WITH ME CAUSE IT IS NONE OF YOUR FUCK*N BUSINESS. IT WOULD BE IN YOUR BEST INTEREST TO WORRY ABOUT YOUR OWN LIFE, BUT OH I FORGOT....FIRST YOU HAVE TO TRY TO GET ONE.

I JUST SEEN YOU THE OTHER DAY, AND IF I REMEMBER VERY WELL YOU DIDNT HAVE ANYTHING TO SAY...


I DON'T HAVE TIME TO ARGUE WITH A LOSER LIKE YOU, I HAVE A FAMILY AND LIFE THAT I TAKE CARE OF........BEST WISHES FINDING YOURSELF ONE. muah :}
come on girl

Lexington, KY

#19 Aug 24, 2008
THE REAL SHALLAN BAILEY wrote:
Misty all I have to say to you is the 4 wheeler is n the shop and no i dont get to ride it down the road beacuse of snitches like you I talked the cop haha mae!!! You sooo funnny wat you dont know is you have dug you a whole and helped me you dont even know you ant shit low like a snack you snitch on people and they give you a card to help shit what about green gum jenifer she went to jail for and 9-weeks pregnant you didnt help her we all know who you do to get out of all your trouble and the septic tank that just nasty and my pap this mouth was great how bout you get check that old man your fuckin ant just fucking you I got a surprise for you and man are you and the whole town gonna then again I could just publish the pics of you and him but i tend to not get on here much becuse of people like you growww up but keepon cause we will see each other and you will be soooo soooo ashamed when im through i have a wonderful lawyer and Ill keep you informed on my trial but babbyyyy I ant in jail not like you though i dont sleep around to get what i want i pay a lawyer and gurl you know way to much and no one should no the shit about what is goin on in my trial but i done found were you are getting it ant that funny and think of it this way you ant hurting me There a suprise cummin cant wait thanks for the help snitch
By the way you dont get service at hardscratch on a cell you dumbass everyones that.....
Cya peaches
Ps! tooo all yall on topix sorry you have read this junk but this gurl is a real mess noctice how she is allways bringing dirt up that she knows and shouldnt but i guess some just give it away to get wat the want so I apoljize for you haveing to listen to her garbadge and mine
Cant help she allways wants to start somthing but Its okkkk shel get hers that a promise
And she only does wat every few weeks I mean my god how bout you act like a mom or just pick up your trash wat you are good at you cant use the judge and murrel forever seee you sooon misty
You have paid for a lawyer? That is the funniest shit I have heard all day. So when did you have a real job? Best western for a couple of weeks? All the others you have screwed everybody for, so to be quite honest you have no room to talk about any body else. Bobby your sugardaddy hired you a lawyer. Oh I forgot he is your uncle Bob, right?
THE REAL SHALLAN BAILEY

Burkesville, KY

#20 Aug 24, 2008
How bout this you had your kids with you misty Thats not cool you would since your so falmiley you know that you started all the shit, I dont fight a fool with kids around dam and you do no to much shit about my fucking life huh!!And come on gurl wtf put that name on out there. Best western I never quite so what do you and I worked for my lawyer bitches you best leave Bob out of this he has nuttin to do with thats your problem. Its like I said I dont get on this shit, Its stupid and dagrading and one to many fucked lies!
Soooo I an't even getting hot!! Got it No More this is my last message Just like the last say you what you want cuzzzzz Im done Ill deal it my own way.. Hate it for ya Misty dont forget all they good things you know about me for everyone to read cause i want be lies just dont apeal to me!!
PS: Yeah I call him uncle Bob, Redmon, Hoe and Bitch!!! Just thought I would let you know!!

Bye gurls
The Real Shallan Bailey


try not to bite anyone!
jfk

Centerville, TX

#21 Aug 24, 2008
I just want to know did you ever go to school, because I've read your post like 3 times just to understand it.

Since: May 08

Liberty, KY

#22 Aug 25, 2008
I have a question, and just using these few above topix as an example. I posted one awhile ago(not important) but i said the word a$%, and when i went to post, I get the little red comments about being offensive and inappropriate?!! And that it could be removed? Does anyone else get that? Then you read these above and it's F*&^ing this, B(*ch that, wh%$es this, sh*t that, come on!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Columbia Discussions

Title Updated Last By Comments
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 22 min RD Calhoun - Hist... 168,781
Burton Ridge & Related Genealogy (Mar '08) 4 hr Littlejohn 42
Robert Hausdorfer Lucas Young 5 hr Oldfriend 1
Used barn lumber 7 hr Bryan 4
stateline steel 7 hr guess 2
Another Morrison In Jail 10 hr A Morrison 2
turkey mites (Sep '07) 15 hr Susie 246

Columbia Jobs

More from around the web

Personal Finance

Columbia Mortgages