Police arrest Wal-Mart employee for T...
EVIL PERSON

Russell Springs, KY

#65 Aug 29, 2008
NO it's not at spot and steal so shut ur fuc*k*ng mouth about that u don't want to mess with me or brandon so get it straight..
EVIL PERSON

Russell Springs, KY

#66 Aug 29, 2008
Yeah i have learned i have learned a damn lot but not from u all scum ba*s....
EVIL PERSON

Russell Springs, KY

#67 Aug 29, 2008
At least holly i didn't put my kids up to stealing at the tanning bed place...
Just me

Brownsville, KY

#68 Aug 29, 2008
If you stop commenting back to these people, maybe they will find something else to do. If you want to get this deleted, go to the bottom of the page, click on feedback and find bad story, click there and email topix. They will review it and delete it.
carl

Columbia, KY

#69 Aug 29, 2008
EVIL PERSON wrote:
u don't know what i got so keep it to ur SELF
I do know what you got. CAUGHT!
GET A LIFE

Burkesville, KY

#71 Aug 30, 2008
OVER $300.00! That means anything OVER $300.00.
oh yeah right wrote:
no thats not the reason prices are high, its cuz of the gas silly. Oh yeah, like that would make a difference. A measly $300 bucks.
kim luttrell

Russell Springs, KY

#72 Aug 30, 2008
hey you all really need to leave the comment scum bag daniels out of this conversation. i really dont know what is going on here, but not all of us can control what every one else does. and really could care less. the last thing we knew holly and them dont even go by daniels but by putting that comment on here you are slandering all the daniels.really need to watch that sh*t. just put there names on here instead of bringing ALL of them in it. i have a six year old that is a daniels.
loddy doddy

Bolivar, MO

#73 Aug 30, 2008
EVIL PERSON wrote:
At least holly i didn't put my kids up to stealing at the tanning bed place...
No you just steal it yourself. You should shut the hell up while your still already behind, but might quit making an ass out of yourself. How much did you make up Wal-Mart not counting your checks? Just give us an estimate please. Sam Walton would roll over in his grave if he knew you was taking from him. On a real note though... will you please give us an estimate though on how much you brought home without adding the check in?? I was just curious. You was cutting into Danny's store. He hasn't saw his pecker in years.... I just wanted to throw that in for free. Oh yeah have you applied for the supercenter yet? They may give you a call and hire you back on.
bummer

Elizabethtown, KY

#75 Aug 30, 2008
EVIL PERSON wrote:
<quoted text>i've already got another job so how do u like that lol so funnny funny funny......
all i can say is i hope you r a nicer person than what u seem to be on here all i see so far is ya got a bad mouth and i would and hope ya don't talk like that to kids and elders
WTF

Buffalo, TX

#76 Aug 30, 2008
And did u tell them u was fired from ur last job for stealing. Or better yet did u tell them to read a newpaper from Columbia. I guess not or you wouldn't have been hired.
loddy doddy

Bolivar, MO

#77 Aug 30, 2008
She won't try and act like such a badass when she does her time. She is going to do time. Only about 8 months though probally.
desc

Columbia, KY

#78 Aug 31, 2008
plz give desc. of this person so she can be watched at local/surrounding businesses
interesting

Russell Springs, KY

#79 Sep 1, 2008
EVIL PERSON wrote:
<quoted text>
interesting whoever you are i'll give my address if you'll give me yours and im not going by no pu**y a** code name this is brandon talking and you damn right my fingers are the stickiest besides this is probably a scumbag daniels
Well it's nice to know that at the very least you amit to being a sticky fingered thief.
bummerrrr

Elizabethtown, KY

#80 Sep 1, 2008
i agreed now the next step is to make yourself a better person now and live a better life u can do this if ya try. we all make mistakes but then we forgive now is your chance to change your ways for the better good luck
I Know

Russell Springs, KY

#81 Sep 1, 2008
bummerrrr wrote:
i agreed now the next step is to make yourself a better person now and live a better life u can do this if ya try. we all make mistakes but then we forgive now is your chance to change your ways for the better good luck
That would be great but you don't know this bunch the only way they've ever made a living is through the mail box and by stealing. It's all they know.
bummerrrr

Elizabethtown, KY

#83 Sep 1, 2008
your right i don't know them but i like to try and believe there is still good out there in this world lets give them a chance,
Dirt Bag

Russell Springs, KY

#84 Sep 1, 2008
is this wrote:
Is this girl Kathy Grider's neice? Trish Burchett's daughter? Origionally from Russell Springs? If so, she has been trouble since day one of her life.
Yes it is. Whats it to you? Leave her family out of this and off this forum!
bummer

Elizabethtown, KY

#85 Sep 2, 2008
ok now i see where she gets it then look another one that is hateful good gravy what has happen to this world listen ppl if its in the newspaper it can be here too, and i have not said anything bad at all just my opinion which we r allow to do and i have not typed her or their name so get a frickin life ppl
omg

Greensburg, KY

#86 Sep 2, 2008
well looks like this page will be took off soon there's no sense in this crap..thank god it's time to...
Jesus

Elizabethtown, KY

#87 Sep 2, 2008
omg wrote:
well looks like this page will be took off soon there's no sense in this crap..thank god it's time to...
I hope so I don't even know these people but they don't deserve this. Hell, Sandra, the employee that counts their money probley took it. She took money when she was at Country Place they say.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Columbia Discussions

Title Updated Last By Comments
Dianne mc 10 min Bell 2
Look Priscella Raines 52 min searching 10
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 57 min CriminalForever 156,446
144,000 going to heaven (Oct '06) 23 hr donnellgreene31 8,317
fairground Sat tony 2
Where is Dianne Mclister Fri BITCH 24
Fake people running a church in Columbia Fri tater 6

Columbia Jobs

More from around the web

Personal Finance

Columbia Mortgages