What does 'kinky sex' mean to you?

Posted in the Columbia Forum

First Prev
of 4
Next Last
boo

Elizabethtown, KY

#2 Apr 4, 2008
not bringing in other people, but...
does involve porn, hand sex, mouth sex, woo-hoo sex, and poo-poo sex.
boo

Elizabethtown, KY

#3 Apr 4, 2008
ahh.. and boob sex. that too.
this should be good

Russell Springs, KY

#4 Apr 4, 2008
others have to be included, 3somes are the best, oral,anal, manual, digital, everything except analog lol
its all in your head

Elizabethtown, KY

#5 Apr 4, 2008
if its alive . . . lets keep it in the same species
hmmmm

Elizabethtown, KY

#6 Apr 4, 2008
So I guess if its road kill ... what the hell ... go for it!? GEEZE!
just me

Brooks, KY

#7 Apr 4, 2008
fun
happy

Campbellsville, KY

#9 Apr 4, 2008
cuckold
Dee Dee

Russell Springs, KY

#11 Apr 4, 2008
Kinky Sex ? just drop the letter "K" in the first word and replace it with letters "ST" and you get the idea !!
meee

Russell Springs, KY

#12 Apr 4, 2008
whips and chains, handcuffs....smake a lil' booty with a belt!!! lol
meee

Russell Springs, KY

#13 Apr 4, 2008
smack not smake...haha
THUMPER

Russell Springs, KY

#14 Apr 4, 2008
meee wrote:
whips and chains, handcuffs....smake a lil' booty with a belt!!! lol
LMAO
who

Russell Springs, KY

#17 Apr 5, 2008
SpUnK_ShOoTeR wrote:
Doing it all and talking dirty, booty smacking, switching positions and just ravaging eachother all nite long, waking up with me in her mouth for another round of hot no holes barred sex all morning long!!!
Now like that would really happen.
Jimmy Swaggert

Russell Springs, KY

#19 Apr 6, 2008
Children we must not forget the video equipment for private personal viewing and possible public humiliation, embarassment and blackmail purposes but it all kind of ads to the excitement of TABOO SEX WOO HOO

I've got some funny, but actually sad video of Brother Falwell and in it he is falling well. And also he's got that teeny weeny member. No wonder he's hung up on sex. LOL
farmer

Woodridge, IL

#22 Apr 6, 2008
beating it, on the tractor, and shooting it at the cows
Just me

Elizabethtown, KY

#24 Apr 6, 2008
Getting out in a good warm steady rain and getting all soaked while u are getting it hard and heated.lol
I See You

Elizabethtown, KY

#25 Apr 7, 2008
Wouldn't know, last guy was way to intreverted to even attempt anything fun.
Just bust a nut and run, thats not kinky just boring and so much of a let down:(
a little older

United States

#27 Apr 13, 2008
it means my back won't straighten up when the sex is done :o
Doc BD

Woodridge, IL

#28 Apr 13, 2008
It means the girls on Colfax are gonna charge you $2 more.
does this count

Groveport, OH

#29 Apr 14, 2008
does it count with 2 girls, 1 dog, jar of blackberry jam and a blow up doll?? if so, i have had some of that kinky sex!!!!!! haha
who

Russell Springs, KY

#32 Apr 15, 2008
huh wrote:
<quoted text>Did the dog lick the jam off your weiner while the two girls were having a three some with the blow up doll? lmao
Do you all know how sick this is? God did not give you those parts of your body to treat that way. It is for husband and wife.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 4
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Columbia Discussions

Title Updated Last By Comments
drug arrests 6 min Thankful 6
Snitches Get Stiches 35 min sad life 17
Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 1 hr Historian 134,217
gleason pyles (Sep '12) 1 hr snakecreek 5
Bobby Coffey 1 hr snakecreek 7
road conditions 2 hr Karen 9
How many of you know what A GMO is? 3 hr Who care 24
Harrison Moss New Adair County Sheriff (Nov '10) 12 hr wildcat88 85
Columbia Dating
Find my Match
More from around the web

Columbia People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 8:08 am PST

Bleacher Report 8:08AM
How Bengals Can Create Ultimate Defense in 2015
NFL 9:15 AM
Titans LT Michael Roos announces retirement
NBC Sports 9:17 AM
Michael Roos announces retirement
Bleacher Report 9:36 AM
Titans OT Roos Announces Retirement After 10 Seasons
Yahoo! Sports 9:46 AM
Titans left tackle Michael Roos retires after 10 seasons