Yeah rite

Russell Springs, KY

#21 Mar 19, 2012
Bud wrote:
Im no mr smooth if I get on here I will put my name on here I wont set and run anyone down because I will tell anyone to there face! All this site is for is little sissys who try and play tough, any of you have a problem with me im not hard to find I live at 200 hudson st and im out and about but you sissys keep setting behind your computers and talk! You know nothing about me hannah or my kids! Be a real man and put your name on here that shows to me you all are nothing but but scared! Run up on me and I promise you will get a surprise you never had before! And I bet most of you wouldnt say a word to my face just like a bunch of cowards you are ! So keep on hiding your real name! PU¢¢ys! And im sure I have been with all of yalls women at some point and time! I BEGGING ANY OF YALL RUN UP ON ME IF YOU ARE NOT S C A R E D! PLEASE! And trust me all of you people dont know both sides of the story when,you do holler at me! And if you want to know if this is me my birthday is 11/21/1980!
I tried to run up on you punk and you ran like a scared little boy, you talk the talk, but that is it, all you do is flop your gums. Ain't never seen a dial worth pissing on, if they were on fire. Meth heads and pill heads that is all you all are.
well

Lexington, KY

#22 Mar 19, 2012
the truth wrote:
<quoted text>if he is ugly the kids look just like him so you are tallk about them when you say things like that so you are a mean person and the dials are not trash
now dont be bringing the kids in it. they are beautiful and bud is still ugly.
lol

Lexington, KY

#23 Mar 19, 2012
the truth wrote:
<quoted text>i dont thank the dials will run
who is dials? we r talking about a dial. bud dial. yea he would run!! he is a punk! he deserves everything he gets for all the h3ll that he has put everybody thru
Wondering

Burkesville, KY

#25 Mar 19, 2012
Who is Hannahs new man?
Bud

Scottsville, KY

#26 Mar 19, 2012
That goes to show you people are the crazy ones for even starting crap on a site like this! As I recall I said nobody won't run up on me and I never said I was saved or perfect but I am trying be real and put your name on here and of course I guess your scared! I am not looking for trouble and will avoid it anytime I can but I will promise you I won't run from it either! Run up on me and find out for yourself! Its that easy! And for the chuck who said I was ugly I don't think I said I was a super model or cute! GROW UP IS THE LAST THING I AM GOING TO SAY!
Bud

Scottsville, KY

#27 Mar 19, 2012
Yeah rite wrote:
<quoted text> I tried to run up on you punk and you ran like a scared little boy, you talk the talk, but that is it, all you do is flop your gums. Ain't never seen a dial worth pissing on, if they were on fire. Meth heads and pill heads that is all you all are.
Go out hancock tire and see if any of them dials out there run lol! I bet you will be badly fooled!
buds a little twirp

Elizabethtown, KY

#29 Mar 19, 2012
Bud wrote:
<quoted text>Go out hancock tire and see if any of them dials out there run lol! I bet you will be badly fooled!
You're wanting to send someone to hancock tire so somebody out there can fight your battle for you?! Funny! Yep you're a wuss! You are a grown man, do grown men really fight to settle differences? Oh i forgot i was talking about trashy bud dial. Does your cousin know you was messing with Kim? Doubt he would fight your battles. Your a punk who is still at home sucking your mommas tit! Grow up and get a life! Hannah dont want you! Get over it. Its pretty pathetic how you take your jabs at her on facebook. Just proves your ass is burning because she moved on!
innyminnymineymo e

Lexington, KY

#30 Mar 20, 2012
Bud wrote:
That goes to show you people are the crazy ones for even starting crap on a site like this! As I recall I said nobody won't run up on me and I never said I was saved or perfect but I am trying be real and put your name on here and of course I guess your scared! I am not looking for trouble and will avoid it anytime I can but I will promise you I won't run from it either! Run up on me and find out for yourself! Its that easy! And for the chuck who said I was ugly I don't think I said I was a super model or cute! GROW UP IS THE LAST THING I AM GOING TO SAY!
u aint looking for trouble? heck trouble is ur middle name. everyone is this town knows that. thing is, how do u get by driving all the time higher than a kite? and u didnt have a license dont know if u do now or not. and everyone better watch out with him helping ppl mow cause he will rob u blind. anything he can pick up he will!
Bobby

Franklin, KY

#31 Mar 20, 2012
Bud your whole family is ashamed of what youve put everyone thur,you have lied ,beat,stoled,drug addict,been in prison,when you read this stop and think of anyone thats tried to be good to you,you haved screwed over.You have gotten away with so much that you think everyone owes you.If people would let you stand on your own two feet,stop paying your fines,child support,buying your cigs,giving you money,buying your pills,loaning you cars,buying the gas and food,then maybe just maybe you would grow up and act your age.hell bud your son acts older and more grown up than you do.Hanna has been thur hell with you and now maybe she see on what she has wasted on you.LOOK in the mirrow and tell the truth.do you like whats looking back at you?BE A MAN that your kids could be proud to call daddy before someone else takes that spot.If something happened to your mother you would be homeless until they locked you up again for either stealing or child support.you could still change but you want,,,may god be with you and your family
Bud

Scottsville, KY

#32 Mar 20, 2012
First off I have not and won't ever be what I was before! I made a bunch of mistakes and I am the first one who will tell ya! But you should pray for someone like me I didn't ask to be an addict and neither did anyone else who has had a problem! And the one that said something about me getting people to fight for me you was the one talking about the DIALS that don't mean me that means all of us! Another thing I can't ever remember starting a fight with anyone! A person can't change overnight and I don't think I said I was a changed man but I did say I was gonna try and live the rest of my life right! I will tell anyone all the wrong things I have done, will you people? No I don't think so! And why you have to keep bringing Hannah and the kids in this! And just for the record I left on my own nobody run me off, I will say it was all my fault that we didn't make it she put up with a lot from me! So no I'm not jealous of anything! I did make a big mistake when I left but its over now and she and I both have moved on! It seems the only ones worried about anything are yall bunch of trouble making pretenders! And that is it from me keep talking about me if it makes you all feel better because yall are making me famous! I hope yall have a good day and good week!
Yeah rite

Russell Springs, KY

#33 Mar 20, 2012
Bud wrote:
First off I have not and won't ever be what I was before! I made a bunch of mistakes and I am the first one who will tell ya! But you should pray for someone like me I didn't ask to be an addict and neither did anyone else who has had a problem! And the one that said something about me getting people to fight for me you was the one talking about the DIALS that don't mean me that means all of us! Another thing I can't ever remember starting a fight with anyone! A person can't change overnight and I don't think I said I was a changed man but I did say I was gonna try and live the rest of my life right! I will tell anyone all the wrong things I have done, will you people? No I don't think so! And why you have to keep bringing Hannah and the kids in this! And just for the record I left on my own nobody run me off, I will say it was all my fault that we didn't make it she put up with a lot from me! So no I'm not jealous of anything! I did make a big mistake when I left but its over now and she and I both have moved on! It seems the only ones worried about anything are yall bunch of trouble making pretenders! And that is it from me keep talking about me if it makes you all feel better because yall are making me famous! I hope yall have a good day and good week!
I wish you the best of luck, but you just can't fix stupid!!!
lmao

Lexington, KY

#34 Mar 20, 2012
Yeah rite wrote:
<quoted text> I wish you the best of luck, but you just can't fix stupid!!!
exactly!!!
again

Casey, IL

#35 Mar 21, 2012
Who is Hannah's new man?
big heart

Clarkson, KY

#36 Mar 21, 2012
I don't know Bud, but maybe you should give him A chance. People do change and maybe he will.
DIAL FAMILY

Trinity, TX

#37 Mar 21, 2012
THE DIAL FAMILY IS NOT TRASH THEY R JUST LIKE ANY OTHER FAMILY THEY HAVE PROBLEMS JUST LIKE EVERY BODY ELSE SO IF U WANNA CALL SOMEBODY TRASH WHY DONT YOU TALK ABOUT YOUR OWE FAMILY I BET YOU HAVE A BUNCH OF TRASH THERE THAT U NEED TO RUN YOUR MOUTH ABOUT ALSO SO IF U WANNA TALK ABOUT ONE OF THEM THAT IS YOUR BUSINESS BUT LEAVE THE REST OF THE FAMILY OUT THAT YOU DONT EVEN KNOW NOTHING ABOUT I AM A DIAL AND I DONT THINK IM TRASH YOU ARE NO BETTER THAN I AM !!!!!!!!!!
Hello

United States

#38 Mar 21, 2012
I had a very good converstation with Bud recently. Sometime's people just need to accept the fact that people can change and it doesn't happen over night. I've went through some things and I'm also still trying to bounce back, it takes time. I could tell by talking to him that he really is trying to better himself. Maybe if people stopped causing him extra drama it wouldn't be so hard for him to bounce back. Give him a chance plz! I really enjoyed the conversation I had with him. People like to talk about too many things that they don't really know anything about.
please

Rineyville, KY

#39 Mar 21, 2012
Hello wrote:
I had a very good converstation with Bud recently. Sometime's people just need to accept the fact that people can change and it doesn't happen over night. I've went through some things and I'm also still trying to bounce back, it takes time. I could tell by talking to him that he really is trying to better himself. Maybe if people stopped causing him extra drama it wouldn't be so hard for him to bounce back. Give him a chance plz! I really enjoyed the conversation I had with him. People like to talk about too many things that they don't really know anything about.
he does that with everone. give him an inch and he will take a mile. mark my words.
Wondering

Burkesville, KY

#40 Mar 21, 2012
Yeah, Yeah, Yeah, anyone can change, and no need to talk bad about Bud or his family or no need to talk bad about anyone for that matter but...WHO IS HANNAH'S NEW MAN?
kkk

Rineyville, KY

#41 Mar 21, 2012
Wondering wrote:
Yeah, Yeah, Yeah, anyone can change, and no need to talk bad about Bud or his family or no need to talk bad about anyone for that matter but...WHO IS HANNAH'S NEW MAN?
ask her!!!!!!!!!!
Lol

Columbia, KY

#42 Mar 22, 2012
Her new man is Michael Burton and I agree he will stomp her ass before it's over

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Columbia Discussions

Title Updated Last By Comments
Election Who do you support for U.S. House in Kentucky (... (Oct '10) 56 min Politically Corre... 589
News Driver airlifted to UK following collision in C... 1 hr kar -maa 18
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 2 hr yabadabado 148,372
Drug roundup 4 hr Mee 18
mr. young 9 hr Frank 3
Next to Walmart 10 hr ummm 13
Does anyone know a Lloyd Wethington 14 hr LOOKING4HIM 1
More from around the web

Personal Finance

Columbia Mortgages