Banner Harveys

Posted in the Coeburn Forum

Comments (Page 4)

Showing posts 61 - 80 of80
|
next page >
Go to last page| Jump to page:
maggie harvey

Murfreesboro, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#64
Mar 13, 2011
 
i knw who my dad is n he aint ur so bak the f*k up bytch! n its fritz go bak 2 school 2 learn how 2 spell, then gets ur facts straight
john

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#65
Mar 15, 2011
 
Emmmm nope! Ever wonder why ur last name was never fritZ?......nope sorry!!!
hahahaha

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#66
Mar 15, 2011
 
She's a little off...u have to look over her.....Everybody else knows frits aint her dad even him!
MAGGIE HARVEY

Murfreesboro, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#67
Mar 19, 2011
 
u knw wat i knw who my dad is, even if he aint blood at least he stepd up n was a dad 2 me ( bc my real dad wasnt there) ur so f*kn dumb! fritz is my dad u dumb f*ks
MAGGIE HARVEY

Murfreesboro, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#68
Mar 20, 2011
 
u knw wat all u all can talk about me n my dad on here all u wanna talk bout us, but u knw wat hes my dad n I LOVE HIM MORE THAN NE THING, and i think most pple just mad bc they aint got a dad that cares but u knw wat I DO ! GOT OVER IT N GET A LIFE N STAY OUTTA MINE!
hahahaha

Murfreesboro, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#69
Mar 20, 2011
 
lol you r so funny Maggie all of your family is trouble half is in jail and you are a ho and so is your mom lol lier's steal run your mouth on people talk be hide your back people is all you guys are if i was man i run as fast as i could from you too god help who is with u and you are a lot off you need help .....
MAGGIE HARVEY

Murfreesboro, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#70
Mar 22, 2011
 
yeah thats the point u would RUN LIKE ABYTCH AS U R! get a life n stay outa mine
?

Abingdon, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71
Mar 22, 2011
 
Lol it's so funny Maggie. You berate people for their spelling yet your spelling and grammar is horrible! My four year old nephew could do better. And face it doll your family's trouble. At least straighten up and make a better name for yourself
lol

La Vergne, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#72
Mar 23, 2011
 
PATSY HARVEY AND MAGGIE HARVEY it is free man lol in coeburn apt.c 111
hahahaha

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#73
Mar 23, 2011
 
She's gonna keep on til she loses that kid....maybe that's what u want!!
john doe

La Vergne, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#74
Mar 25, 2011
 

Judged:

3

Banner Harveys wrote:
whatcha no bout em
ALL harveys in coeburn needs to be shot because there all nasty ass ramps that dont do anything except steal and bang there own brothers and sisters
lol

Murfreesboro, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#75
Mar 25, 2011
 
hahaha
MAGGIE HARVEY

Murfreesboro, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#76
Mar 26, 2011
 
WELL 1 DNT TALK BOUT MY KID I TAKE CARE OF HIM MORE THAN ACE DOES SO BAK UP N LEAVE HIM OUTTA THIS, PLUS I AINT LIKE EVERY OTHER HARVEY n banner!! STEALIN OR SHOTIN NEEDLES I HAVE A JOB N AM A GREat mom, i have my own car n shyt so dnt talk shyt about something u dnt have ne ideal wat u sayin ok, thats the point all the fake names its like wat i say i aint scared ( SEE MY NAME, SEE MY NAME)
lol

Jacksboro, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#77
Mar 28, 2011
 
Maggie you need to just ignore these ppl because honestly its making you look ridiculous when you get on here trying to defend yourself and you cant even spell yourself, I am not saying your stupid but honey you are not a gangster so stop talking and acting like one its not attractive at all! If you ever want to find you a real man you need to straighten your act up and act like a woman not an immature child! I wish you luck with your job and your child but again like I said stop trying to be a wanna be gangster and just be a normal girl!
finally

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#78
Mar 29, 2011
 
Finally somebody that makes sense!! Very good advice!!
samantha adkins

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#80
Mar 31, 2011
 
First of all I'm a part of the harveys n banner and my mom and step dad tammy harvey and ransom harvey are not needle junkies and I'm sick and tired of all this talk on here about my mother and father and all the harveys in banner if u ask me they r the best harveys n coeburn yeah I will admit that they have don't a lil bit that isn't right but atleast there not low life peaces of shyt that talk shyt about ppl behind there back soo lay off ppl and if u have some thing too say about anything that iv said on here then come too my face and tell me don't run ur mouth on this stupid web sit okayy that includes the other harvey on here that thinks there shyt don't stink
ppl get over it

Salem, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#81
Mar 31, 2011
 
this thread is beat. let it die. besides blue bell holler aint in banner. get it right idiots
MAGGIE HARVEY

Murfreesboro, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#82
Apr 2, 2011
 
WELL SAM U BETTER HOPE U AINT Tlkin about me, bc i take up 4 the harveys
lol

Murfreesboro, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#83
Apr 3, 2011
 
she well kick your butt lol
samantha adkins

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#84
Apr 23, 2011
 
Yea Maggie if you are one of the Harvey that think you are better than us then I am talking bout you but if you ain't then no the comment ain't for you and kiss malaki for me

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 61 - 80 of80
|
next page >
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

13 Users are viewing the Coeburn Forum right now

Search the Coeburn Forum:
Topic Updated Last By Comments
does anybody know ivan sexton (Aug '13) 1 hr well 30
kathy short 6 hr kathy short 1
guest river gorge caves 8 hr curious 3
timothy mullins 9 hr Spelling Police 4
Happy Easter 10 hr not perfect just forgiven 1
ISO Allison Howard 11 hr classmate 1
Be proud of who you are . 22 hr Proud Of Who I Am 1
•••
•••
•••
•••

Coeburn Jobs

•••
•••
•••

Coeburn People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••