created by: Ronny | Aug 27, 2012

Coeburn, VA

150 votes

Who should be Police Officers' @ CPD?

Click on an option to vote

  • Chief-Brooks
  • Lt-Arney
  • Sarg-Williams
  • ?-Laney-
  • ?-Vanover
  • ?-Woods
  • ?-turtle
  • ?-idk
  • n/a
  • blank
Comments
1 - 20 of 44 Comments Last updated Sep 27, 2012
First Prev
of 3
Next Last
jerry

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Aug 27, 2012
 

Judged:

5

5

5

Anybody will do for now because we have nobody. Don Saylers. Would be our best
Answer

Jonesville, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Aug 28, 2012
 

Judged:

3

3

3

Brooks is the answer!
Best

Big Stone Gap, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Aug 28, 2012
 

Judged:

4

4

4

I heard if Brooks gets the job, he was going to bring some good officers with him. Be the best thing that's ever happened to this town.
Agree

Coeburn, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Aug 30, 2012
 

Judged:

10

10

10

I think Brooks will be the best Choice!!!Think about it,if he will bring new cops to Coeburn things would get done.Certain ppl wouldn't be picked on and the ones that was getting by w/everything won't.To my understanding Angel was done wrong,i don't know "The Whole Story",but i do think it's time for a change,I don't agree w/Mays still being there.She is for herself,i've seen her take ppl's side not knowing the truth.She is bias tored some ppl,seen it 1st hand.We do need fresh faces,new cops,& Good cops.Brooks is a family man whom does stay home,great father,and by far is way better than what has and is @ cpd.Don has got heart problems so ppl lets do whats right lets get Brooks in as chief..
a person who knows

Edinburg, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Aug 31, 2012
 

Judged:

8

8

8

people u got to be off ur dam rocker to want brooks a chief he just dont get caught at the shit he does follow the roots back as far as saint paul,sheriff office prison sheriff office there is a reason for so many jobs CUASE HE SUCKS!!!!!!!don salyers is the man for the job!! he worked at coeburn for how many years with no problems other than the guys that worked there becuse the knew don would fire their butts if given a half a chance.he and a couple others was given the boot because they knew what was going on and was let go before they told on the ones that was doing wrong the got what don wanted to happen for years now its time to bring don back here and let him do whats best for coeburn so HIRE DON to straighten out this mess
Ur on drugs

Big Stone Gap, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Aug 31, 2012
 

Judged:

4

4

4

a person who knows wrote:
people u got to be off ur dam rocker to want brooks a chief he just dont get caught at the shit he does follow the roots back as far as saint paul,sheriff office prison sheriff office there is a reason for so many jobs CUASE HE SUCKS!!!!!!!don salyers is the man for the job!! he worked at coeburn for how many years with no problems other than the guys that worked there becuse the knew don would fire their butts if given a half a chance.he and a couple others was given the boot because they knew what was going on and was let go before they told on the ones that was doing wrong the got what don wanted to happen for years now its time to bring don back here and let him do whats best for coeburn so HIRE DON to straighten out this mess
UHHH, hate to tell you Brooks is where he is because he is good at what he does. He straightened St. Paul out. He and his men made over 60 or 70 drug charges while he was there in only 1 year you dumba$$. Got too close to the crooked politics of the mob of St. Paul, went to federal prison and didn't like it. Sheriff Oakes took him back with opened arms and is already a Lieutenant. So, does he really suck or are you just a jealous loser, or drug dealer that doesn't want him here. Either way, you don't know tooooo much, do you??? And Don didn't have the authority to fire anybody's butt. I like Don, but if we can get Brooks, he is a much better choice!!
another person

Edinburg, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Sep 1, 2012
 

Judged:

5

5

5

hahahah hate brooks nobody hates brooks we cant stand him he is dirty as dirty can get!!!!lol and he didnt make those saint paul charges dunba$$ that was the task force u dont know much do you lol this must be his wife trying to defend him if so cheaters is a good show for u!!!! hire them lmao
me me me

Edinburg, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Sep 1, 2012
 

Judged:

5

5

5

i agree hell with that butt head hire don!!!!!
U coward

Big Stone Gap, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Sep 1, 2012
 

Judged:

5

4

4

another person wrote:
hahahah hate brooks nobody hates brooks we cant stand him he is dirty as dirty can get!!!!lol and he didnt make those saint paul charges dunba$$ that was the task force u dont know much do you lol this must be his wife trying to defend him if so cheaters is a good show for u!!!! hire them lmao
Not his wife dumbshit, just someone that knows him. He would kick the $hit out of you for talking about him, but you just hide behind your computer and talk all the shit you want. He is respected and you cant stand that can you. It's obvious you are a loser and durg dealer. I wouldn't want him here either if I dealt drugs!!!! So go join your buddies and snort or inject you another one. And hope and pray Brooks don't get the job so you can be safe. Howard County Jail would be a good show for you to watch. He's probably already put you there. LMFAO! Brooks is a family man and married, so I would watch what I said, piss him off wouldn't be a good thing for you, he has connections to find youR STUPID A$$, GUARANTEE IT!!! So keep running your co*ksucker and see what happens. Before you go talk about how scared you are, you should be. Don't worry they will hire him and the trash will be gone. All the druggies and trash at the police department will be gone!! Heads are going to roll!!
U coward

Big Stone Gap, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Sep 2, 2012
 
Roll Tide Roll!!
ur a joke u coward talkin

Edinburg, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Sep 2, 2012
 

Judged:

4

4

4

whats urs scared lol maybe u and him hmmmm hope u get checked
No sense

Big Stone Gap, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Sep 2, 2012
 
ur a joke u coward talkin wrote:
whats urs scared lol maybe u and him hmmmm hope u get checked
"Castlewood" Don't worry, you will sure get "checked", I promise.
Wow

Jonesville, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Sep 6, 2012
 

Judged:

3

3

3

Looks like this post is speaking for itself.
HAPPY

Coeburn, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Sep 6, 2012
 

Judged:

3

3

3

He is C-O-M-I-N-G
Concerned Citizen

Salem, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Sep 8, 2012
 

Judged:

1

1

1

HAPPY wrote:
He is C-O-M-I-N-G
I think Brooks would do good here!!!! BUT....He can not do it alone !!! Our town needs him,and more good officers,and the support of our town!!!
We need officers that show R E S P E C T ,and We need to show them RESPECT!!!
We don't need all these AUX.COPS !!!! They are not trained and should not be allowed to pretend to be an officer !!!
Who gave permission for these clowns to patrol our town anyway ????
HAPPY

Coeburn, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Sep 8, 2012
 

Judged:

1

1

1

I agree w/you,when i spoke w/Brooks he "told" me he had several that was wanting to come w/him.That's a good thing and i don't agree w/aux cops either.I heard Woods(aux) that he was a happy trigger mf'er.So i think Brooks and the county that are coming will def be what we need.I respect Brooks i've known him for yrs,i hope all goes well and God bless.
mike

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Sep 10, 2012
 
lol,so one dirty azz cop brings all his lil buddies?
Friend

Norton, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Sep 10, 2012
 
mike wrote:
lol,so one dirty azz cop brings all his lil buddies?
Lol, yep, so they can arrest dirty azz people like you. lmao
Friend

Norton, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Sep 10, 2012
 
AND..... all your dirty azz lil buddies too.
mike

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Sep 10, 2012
 
well "friend".at least i can pass a background check.all my friends have "real"jobs,they sell incense to your children lmao.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Coeburn Discussions

Title Updated Last By Comments
shannon isaac's 53 min reAlly 7
Coeburn primary school 1 hr Anonymous 3
City makes drug arrests 5 hr O yea 8
Ronnie 5 hr Susan 5
Looking for someone Fri mikeyike 2
Where's Hugs? (Jan '14) Fri Nanda 42
how can you find out if you have a arrest warra... (Sep '12) Thu Gerri 27

Search the Coeburn Forum:
•••
•••
•••

Coeburn Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Coeburn People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Coeburn News, Events & Info

Click for news, events and info in Coeburn
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••