Anyone Know Chris Stanley?

Posted in the Clintwood Forum

Comments

Showing posts 1 - 12 of12
Needs to know

Roanoke, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Sep 30, 2012
 
He's about 18 or 19. he has a facebook under the name Chris Rebel Stanley. I want to know some things about him, I have heard he is a good guy and then I heard he is mean and on drugs.
hahahahahaa

Roanoke, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Sep 30, 2012
 
Chris Stanley? Yeah he is a big druggie, He has a kid & Will have sex with any old women he sees just to get him some. If i was u i wouldnt go messing around that piece of shit.
ExGirlfriend

Roanoke, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Sep 30, 2012
 
Honestly, I can not stand people on here asking other peoples opinions on someone. All people Know how to do on here is talk shit about other people. Chris Is a great guy..yes he has a kid & no he is not a druggie & No he does not go having sex with old women. Seriously, Grow the F**K up!Chris has a very rough life & I think he would appreciate if you people would mind your own business and stop wasting your time talking shit on here.
mister

Big Stone Gap, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Oct 25, 2012
 
Hell yes he has sex with older womn.He's been having sex with tina stanley and that is nasty!!He's a big dopehead!
i do

Christiansburg, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Oct 25, 2012
 
Yes chris is a druggie. and i do know he stays at tina's but not sure what goes on. tina is the one that likes sleeping with everything with a dick. sorry about my bluntness. whoever you are you can do better than that.
mister

Big Stone Gap, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Nov 1, 2012
 
Well you gotthat right tina sleeps with anythingfrom 18-60 years old.Feelsorry for chris for getting messed up with that hoe!
lovehim

Abingdon, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Nov 2, 2012
 
Lol wow, wtf?? I don't know Chris all that well but I do know he is like 1 of the sweetest boys I've ever met. What few times I was around him he never acted out of the way and def didn't do any dope. He's trying to get his life together and get away from all the BS...he's had a very rough life and people need 2 quit messin with him and 4real leave the kid out of it...ever think maybe the baby mama wont let him have nothing to do with it???
thatman

Roanoke, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Nov 4, 2012
 

Judged:

2

2

Ever think maybe the baby mama is doing right by keeping the kid away from chris..That baby does not need him in her life..& Chris admitted to everyone that he dont want the baby in his life cause he can't support her. Chris stanley is nasty as hell..Yes he is having sex with Tina & probably even Tina's daughter.
whatever

Burnsville, NC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Dec 21, 2012
 
You stupid big mouth no count people Chris calls Tina his mom he sure isn't sleeping with her I know that for a fact you all are sick and twisted Tina has helped me I'm 16 does that mean we sleep together hell no she's a sweet loving & caring woman that helps kids and loves them all you all need to get a life your rumors are fake as you are stop and leave people alone
haha

Burnsville, NC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Dec 21, 2012
 
You people are a joke Chris is cool and so is Tina and they damn sure aren't sleeping together so what if he hangs out at her house she's a nice person get to know someone before you judge them
a friend of a friend

Murfreesboro, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Jan 13, 2013
 
chris has been through alot and if you ask me he has problems and needs to grow up but hanging out with the twins is what fucks him up he is away from that now and if you want to know, there are alot of things yall dont know ... like just because he tried to stop hanging with them four of them tried to jump me and him AND I HAD MY FIVE YEAR OLD GIRL SCREAMING IM SCARED BESIDE ME AND THEY WOULDNT STOP... as far as the bullshit they done life will get them back as far as my problem with them its all good imma talk to them about it!!
Chris Stanley

Roanoke, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Jan 30, 2013
 

Judged:

1

1

Hahaa, I love people on here, HELL, I get to find out Shit load's of Stuff i didn't kno about myself, Well honestly nobody on here know's me better than "A FRIEND OF A FRIEND" Cause he is like a Brother to me, But i hope the Commenting keep's going on me, Cause i love reading this stuff Hahaaaa!!! And BTW make sure it's something funny, SO i have something to laugh about, And TBH i have did Drug's in my life, But nothing major, And i have Drank Alcohol, But who doesn't at least try it in there life, I have CHANGED, I no longer let the people around me talk me or incourage me into doing anything, I use What lil Brain's i have only for the GOOD, I am now in NA meeting's Recovering from my past, And Jus a lil Happier than i was, But once i get completely Straightened up, I will have everythingi have ever wanted, I kno these are just word's, But wait my Action's will speak louder Than what you are Reading, And for everyone who has taken up for me on here Thank's and Love yo ass, Catch y'all on tha flip side!!!!

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 12 of12
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Clintwood Discussions

Search the Clintwood Forum:
Topic Updated Last By Comments
any single girls 6 hr what 2
does anyone know anything about stephanie stand... (Dec '12) 20 hr Observer 13
Vance Surratt Tue Here we go again 2
car med (Feb '12) Tue joy 36
what happened little league Jul 7 wow 6
VA VA Property Tax Exemption for Veterans, Question 2 (Oct '10) Jul 6 babyface 2,535
Who is the best LPD coach and player of all tim... (Jun '12) Jul 5 andy r 64
•••
•••
•••
•••

Clintwood Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Clintwood People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Clintwood News, Events & Info

Click for news, events and info in Clintwood
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••