clendenin hill trash dump

clendenin hill trash dump

Posted in the Clendenin Forum

First Prev
of 2
Next Last
its true

Charleston, WV

#1 Mar 19, 2013
thank god that trash dump on clendenin hill is going to be cleaned up. maybe they will stay out of the road drinking also.
its true

Charleston, WV

#2 Mar 19, 2013
yourthousand dollar fine is coming people. you are first on the list and then cootters
wow

Charleston, WV

#3 Mar 19, 2013
yes its true. its about time them people cleaned that place up
street spy

Chesapeake, OH

#4 Mar 19, 2013
Yeah and the trolling mid 20's men looking for stuff to steal has not going unnoticed....my security cameras has them strolling up maywood ave today, scoping out each house!!
wow

Charleston, WV

#5 Mar 20, 2013
i will stand and take pictures of that lazy thing cleaning that property up
interesting

Charleston, WV

#6 Mar 20, 2013
hopefully they will move out of town.
yes sir

Charleston, WV

#7 Mar 21, 2013
heard the shorts and the hammocks are first on the fine and cleanup list
yep

Charleston, WV

#8 Mar 22, 2013
hahahahah mr short you will clean that place up now dude
1 post removed
Anonymous

Clay, WV

#10 Apr 17, 2013
unbelivable wrote:
what?????????? hell lazy is lazy. woman preety good. used to bang her in a guard shack at dupont. sweet stuff that is
This is her husband dickhead come tell me to my face all about you banging her. chicken shit
1 post removed
Anonymous

Clay, WV

#12 Apr 17, 2013
unbelivable wrote:
what?????????? hell lazy is lazy. woman preety good. used to bang her in a guard shack at dupont. sweet stuff that is
tell me to my face all about it.p.ssy
hey now

Charleston, WV

#13 Apr 17, 2013
...another guy who can't keep a woman whining cause another filled the void....
yer nieghbor

Charleston, WV

#14 Apr 18, 2013
1000.00 fine a coming
wow

Charleston, WV

#15 Apr 18, 2013
ditto
AllSmiles13

Bluefield, WV

#16 Apr 18, 2013
Nah. She wasn't messing with anyone at a guard shack. No way.
hahahha

Charleston, WV

#17 Apr 19, 2013
really...were u there?
AllSmiles13

Bluefield, WV

#18 Apr 19, 2013
hahahha wrote:
really...were u there?
Actually, I was.
yea

Charleston, WV

#19 Apr 19, 2013
so did u watch
AllSmiles13

Bluefield, WV

#20 Apr 19, 2013
No. I'm assuming that IF she's messed around at all, that she's smart enough to not mess with the loud mouth tell all piece of shit type. Most pretty women that's been married that long have either not cheated or are smart enough to pull it off!
AllSmiles13

Bluefield, WV

#21 Apr 19, 2013
yea wrote:
so did u watch
Lmao what happen baby boy? Did the library close? You have no enet acess?? C'mon dumplin lmao let's play!! I get tha feelin you like porn. Lets livin this place up bitch!! Hahha c'mon
yozer

Charleston, WV

#22 Apr 23, 2013
pretty??????????hahahahahahaha hahahahahahahhah play?????????? already did. porn...oh yea.......bitch. nope you were mine

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Clendenin Discussions

Title Updated Last By Comments
Being a single man in Clendenin SUCKS. 17 hr The truth 17
Where did the candle shop go. 17 hr Clendenin STRONG 4
Elk river lawncare forman arrested again 17 hr Clendenin STRONG 11
Council member John Shelton 20 hr Quit being a perv... 4
Pawn Shop R&S (Mar '13) Fri Matt c 6
Murdocks Garage (May '15) Jan 13 jeff 6
Create your own Forum (Jun '15) Jan 11 R Scott Mick 3,983

Clendenin Jobs

More from around the web

Personal Finance

Clendenin Mortgages