PRObation officers
First Prev
of 2
Next Last

Since: Nov 11

Location hidden

#1 Apr 24, 2012
who is the worst? the best? your thoughts???
onprobation

Maryland Heights, MO

#2 Apr 24, 2012
John Reid is the coolest Po. Jason McGowan is ok as long as ur upfront with him. The rest are cocky asses. Remember they are the police so be careful with anything u tell them
Forreal

Columbus, OH

#3 Apr 24, 2012
The Best P.O. Would have to be Reid He trys to help instead of hurt you unlike the rest! The worst would be Williams and Messick!!!!!!!
eww

United States

#4 Apr 25, 2012
They are all pretty cool once your off the drugs and alcohol
meee

Findlay, OH

#5 Apr 25, 2012
i dont like williams
Worst

West Salem, OH

#6 Apr 25, 2012
WILLIAMS. By far. He hits on his females. Kinda stalks them so to speak. Very unprofessional and a pervert to the nth degree. He disregards the laws he tries to enforce. And when questioned about it he states because I can. He enjoys seeing those on probation fail. Almost to the point of being giddy when they end up in jail. The others not so much.
Wow

Newark, OH

#7 Apr 25, 2012
Worst wrote:
WILLIAMS. By far. He hits on his females. Kinda stalks them so to speak. Very unprofessional and a pervert to the nth degree. He disregards the laws he tries to enforce. And when questioned about it he states because I can. He enjoys seeing those on probation fail. Almost to the point of being giddy when they end up in jail. The others not so much.
I agree with worst. He'll probably get a thrill out of this forum and try to get his little probation kiss asses to try to figure out who don't like him on here. Wouldn't surprise me any.
Worst

West Salem, OH

#9 Apr 25, 2012
He needs to be called out on his behavior no seriously. I think he has mental issues. And left untreated well it's hard to say when he may go around the bend and actually snap. Power corrupts. Absolute power corrupts absolutely.
damn right

Sunbury, OH

#10 Apr 25, 2012
Messick deff saved my life u kno if we wouldn't b on drugs fuckin up On our own they couldn't mess with us. Flirt wit us or w/e u neg ppl have to say about them I luv them all they saved my life cuz I couldn't do it alone u all r just I. Denial and want to keep using so they will cont puttn ur asses n prison and jail if ur lucky enough to make if it u don't shoot up one to many balloons n die first u all will b n my prayers tho
fact

Huntington, IN

#11 Apr 25, 2012
I hate williams he's a dick and never have nothing nice to say to any one thats on probation and thinks he can rule u when he's not even your po and always have smart remakes about everything.. And put's u down ive seen him do it to a lot of ppl ..
Hum

Wilmington, OH

#12 Apr 25, 2012
Damn right I think you saved your own life. Maybe you were ready to clean up. You give those people too much credit. Credit goes to where credit is due. So if u look in the mirror the face looking back at u saved your life. And unless the po is standing behind u in that mirror well u get the point. To probation u a job.
Another face in a long string of faces coming and going. Once there is no need to see you any more it's outa sight out mind. Period. After all they r human. Well sorta.
probationer

Columbus, OH

#13 Apr 25, 2012
heard a story bout williams saying he got caught molesting a family member (boy) an got sent to milary school or sumthin like that. not sure if it's true tho. just a story i heard. i know they treat u like u just got out of prison for murder, when u only got a petty misdemeanor.
gotcha

United States

#14 Apr 25, 2012
williams by far, and his teeth r fake, i heard the same thing bout that family member....and he did go to the military....wonder why he got kicked out..hmmmm?
Ummmm

Columbus, OH

#15 Apr 26, 2012
Williams didn't get kicked out of the military. He is only a dick to people who lie. I figured that out and I'm honest with him now and he works with me. I didn't like him the first time I was on probation. I was in about out of jail, but I lied everytime. He is only doing his job. I figured that out.

Since: Nov 11

Location hidden

#16 Apr 26, 2012
Hes cool at times i guess
Ummmm

Columbus, OH

#17 Apr 27, 2012
He is as long as you don't lie.
greg

United States

#18 Apr 27, 2012
He's human people you gotta wanna help ur self before he can help you
snitch

Garden City, MI

#19 Apr 28, 2012
Messac, as long as your snitching other people out he will let you get by with anything. Dirty urine not gong to PARS. And I don't call in most of the time. Word has got around that I am a snitch and people are scared of me. Lmao I am the one who snitched Renee, out too. Gave her marked money. Ha ha ha
nothing but the truth

Circleville, OH

#20 Apr 28, 2012
snitch wrote:
Messac, as long as your snitching other people out he will let you get by with anything. Dirty urine not gong to PARS. And I don't call in most of the time. Word has got around that I am a snitch and people are scared of me. Lmao I am the one who snitched Renee, out too. Gave her marked money. Ha ha ha
yeah shes not lyn and her name is morgen holer watch out she is n trouble again dealers beware ha ha ha ha
just know

Circleville, OH

#21 Apr 28, 2012
yeah i whipped that ho's bitch ass until her snitchn boyfriend kicked in the door and by the way how did he walk on all them charges hmm anyway his aunt tina kicked the bitch out for snortin pills while shes pregnant and the funniest shit ever is that the baby supposedly belongs to his uncle ronnie he he he havent heard what shes in trouble for now but im sure she will set someone up to get out

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Circleville Discussions

Title Updated Last By Comments
Drug house 14 min Hate them 8
add a word drop a word (Oct '13) 25 min bored420 2,090
Circleville Ace Hardware 3 hr Christofer 3
Relocation 5 hr Barbi A 11,663
Child endangerment via Circlevillr bus driver 5 hr Mom 11
mound street drug house 7 hr omg 16
Angie Barnes Jones,mi Samantha Watson ,Jason C ... 8 hr Big Dog 3

Circleville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Circleville Mortgages