First Prev
of 5
Next Last
bahhh

Fayetteville, NC

#1 Feb 8, 2013
Lol, why did you have the tread deleted carissa, again I will let everyone know. When you report a post you have to enter a valid. Phone number email and name. Get a life. She could take the heat ..... And still not answer about the addy. Broad way street still right

“We do not forget.”

Since: Mar 12

Location hidden

#2 Feb 8, 2013
Sorry, you're wrong. I have often taken cheap shots at Carissa and her grammar. She doesn't like 4Whom. On the other hand, Jon and I often find ourselves agreeing on many different threads on topix. I like Jon. However, I don't even bother to read any topix about Carissa most of the time because I get a headache from trying to translate her white trash ramblings.
nope

Columbus, OH

#3 Feb 8, 2013
You dont have to put a name or phone #....just an email address.
Jon

Columbus, OH

#4 Feb 8, 2013
bahhh wrote:
Lol, why did you have the tread deleted carissa, again I will let everyone know. When you report a post you have to enter a valid. Phone number email and name. Get a life. She could take the heat ..... And still not answer about the addy. Broad way street still right
Hey Sybil, I don't have posts deleted. I believe that maybe the person you are stalking is tired of seeing you blab your nonsense on this site.

Take your own advice about getting a life. And here's some helpful advice from me, seek some professional mental help. You are in serious need of it.

It's obvious that you are crying out for attention by posting ridiculous things about Carissa- and I don't even know her, her family or you for that matter. You have said some horrible things posting with her name pretending to be her, talking about her having sex with her dad!!! Among other slanderous things. Who the hell does that? I'll tell you, a stalker.

Get some help ASAP. Damn Sybil.
bahhh

Fayetteville, NC

#5 Feb 8, 2013
It's still 441 right. Cause she is on her way lol. I tried to warn you Jon. Aka carissa but you never listen. Jon aren't you a stalker yourself everything I turn around you are posting to me why so intrigued I mean you just look fucking stupid carissa. Why would anyone else care what we say about you other then you? No o ne likes you so why would you Jon yes we know you don't know any of these ppl but you have decided to let. Me and this thread keep your attention for the past week why is that why are you fucking obsessed with what I post bahh unless, it's about you ........( cough ) lol I always felt sorry for you about your dad and all. But josh said you come on to your dad not the other way around so. Now I just can't believe good Thurman hasn't put a ring on it and kicked that big big piece of fat and garbage you call a mother to the curb. Your a fucking welfare junkie and I warned you. So you explain to her in person and talk all this shit to her face.:)

Since: Feb 13

Location hidden

#6 Feb 8, 2013
so jon is carissa? lol not sure im understanding.. jon is a stalker fo sho!
Hairdresser

Chillicothe, OH

#7 Feb 8, 2013
Alona_N22 wrote:
so jon is carissa? lol not sure im understanding.. jon is a stalker fo sho!
I don't think Jon is a stalker. Pretty sure in the past two days people have made threads about him lol. Just sounds to me like people are just butt hurt over him.
I like Jon's posts, very honest and funny.

Since: Feb 13

Location hidden

#8 Feb 8, 2013
yea i have seen posts about him. and things he says. i normally dont post on here because i dont want to get accused pf being something i am not. but he seems like a stalker to me...he goes after certain people and wont leave them alone and seems very mean... just my opinion lol

Since: Feb 13

Location hidden

#9 Feb 8, 2013
oh shit better correct my self before the grammer police come lol... **of
Bahaha

Logan, OH

#10 Feb 8, 2013
Umm if he/she is stating over and over they do not know the people they are posting about then it can't be very true! Just gossip and lies ! And A LOT of assuming! And people need to learn the difference between libel and opinions! Saying someone is a drug dealer is a statement not an opinion! Stating someone is on drugs and they shoot up is not an opinion! And if it is not true it is libel/slander. So please learn the difference before you try snd act smart! And yes you can be sued off of topix for it! Maybe you should do some research on topix lawsuits!

Since: Feb 13

Location hidden

#11 Feb 8, 2013
sounds like alot of people on here could be sued? i dont understand why people talk shit about people they dont even have any idea who they r? just go by someones facebook...thats craziness! lol
Jon

Columbus, OH

#12 Feb 8, 2013
Alrighty everyone, for the last time :

1. I am not a stalker. Lol. The people that I post to are the individuals who post under a billion different names with the SAME LOCATION! So of course, I will say something in regards to multiple personalities posting from the same location.

2. For the LAST time, I am NOT Carissa, nor anyone related to her, nor a friend to her. I do not know her. I don't know any of these people. However, when I read a post from an imposter using Carissa's name,( with a NC location) saying she has AIDS, she sleeps with her dad, etc, I will call bullshit where I see it.

3. I have not slandered/libeled anyone. Not that I actually give a shit. If I say Bobertnelson is a pill dealer, that is a known fact and I also know his trashy wife was canned from Tim Hortons.

4. I will comment on whatever I damn well please on here. I'm not on here to sugar coat and pat little crybabies on the back when they get butthurt by the truth. If you don't like what I say, you have that great option of exiting out of Topix. Please by all means, take advantage of it.

5. Lastly, if you have a problem with any of my words, get over it. I'm not here for you and I don't get butthurt and cry about it.

Even though I don't owe any of you an explanation, this is for you slow ones that don't comprehend too well. Lol.
Stalking? I almost peed my pants. Nope, just call it a low tolerence for bullshit and idiotic posts.

To the tar tar "Andria aka Bahaha aka whatever your multiple personality is, I will REPEAT for the last time, I am NOT Carissa, and if any one is a stalker honey, go back and re-read your Carissa thread that YOU started and then answered yourself a million times with different names with the SAME NC location.......that my dear is stalking.

Hope this cleared up any misconception that anyone has regarding me and my posts/thoughts.

Hey Hairdresser and 4Whom, how has your day been? Have a good evening and talk to you all later. Haha!

(Still laughing at the stalker comment I was accused of being). Haha!!!!
White Bread

Grove City, OH

#13 Feb 8, 2013
bahhh wrote:
It's still 441 right. Cause she is on her way lol. I tried to warn you Jon. Aka carissa but you never listen. Jon aren't you a stalker yourself everything I turn around you are posting to me why so intrigued I mean you just look fucking stupid carissa. Why would anyone else care what we say about you other then you? No o ne likes you so why would you Jon yes we know you don't know any of these ppl but you have decided to let. Me and this thread keep your attention for the past week why is that why are you fucking obsessed with what I post bahh unless, it's about you ........( cough ) lol I always felt sorry for you about your dad and all. But josh said you come on to your dad not the other way around so. Now I just can't believe good Thurman hasn't put a ring on it and kicked that big big piece of fat and garbage you call a mother to the curb. Your a fucking welfare junkie and I warned you. So you explain to her in person and talk all this shit to her face.:)
I think u r a crack head & psycho. get right lady.
Jon

Columbus, OH

#14 Feb 8, 2013
Alona_N22 wrote:
so jon is carissa? lol not sure im understanding.. jon is a stalker fo sho!
Read my post below Alona. No, I am not Carissa. I will refer you to read the entire "Carissa" thread in the forum section that got all this started. I just called the multiple personality poster from NC on her bullcrap, and all of a sudden I am a "Stalker" lol. But to answer your question, No I am not a stalker. I am a caller of bullshit though. Lol
Bahaha

Logan, OH

#15 Feb 8, 2013
Jon wrote:
Alrighty everyone, for the last time :
1. I am not a stalker. Lol. The people that I post to are the individuals who post under a billion different names with the SAME LOCATION! So of course, I will say something in regards to multiple personalities posting from the same location.
2. For the LAST time, I am NOT Carissa, nor anyone related to her, nor a friend to her. I do not know her. I don't know any of these people. However, when I read a post from an imposter using Carissa's name,( with a NC location) saying she has AIDS, she sleeps with her dad, etc, I will call bullshit where I see it.
3. I have not slandered/libeled anyone. Not that I actually give a shit. If I say Bobertnelson is a pill dealer, that is a known fact and I also know his trashy wife was canned from Tim Hortons.
4. I will comment on whatever I damn well please on here. I'm not on here to sugar coat and pat little crybabies on the back when they get butthurt by the truth. If you don't like what I say, you have that great option of exiting out of Topix. Please by all means, take advantage of it.
5. Lastly, if you have a problem with any of my words, get over it. I'm not here for you and I don't get butthurt and cry about it.
Even though I don't owe any of you an explanation, this is for you slow ones that don't comprehend too well. Lol.
Stalking? I almost peed my pants. Nope, just call it a low tolerence for bullshit and idiotic posts.
To the tar tar "Andria aka Bahaha aka whatever your multiple personality is, I will REPEAT for the last time, I am NOT Carissa, and if any one is a stalker honey, go back and re-read your Carissa thread that YOU started and then answered yourself a million times with different names with the SAME NC location.......that my dear is stalking.
Hope this cleared up any misconception that anyone has regarding me and my posts/thoughts.
Hey Hairdresser and 4Whom, how has your day been? Have a good evening and talk to you all later. Haha!
(Still laughing at the stalker comment I was accused of being). Haha!!!!
lmao I am not her sorry about your luck! I was stating facts! So keep thinking you know me because you don't I have been posting on here way before you came on here and tried to follow in turks shadow! I have posted with turk for a long time now so kick rocks!

Since: Feb 13

Location hidden

#16 Feb 8, 2013
oh wow lol ok jon got ya... dont want to start anything with u like i said i normally dont post on here i just read everything and i see u follow alot of people around. but i will read the carissa forum to get a better understanding i was just kinda confused by what bahaha was saying. lol

Since: Feb 13

Location hidden

#17 Feb 8, 2013
OMG! i gotchya now...bitch sounds crazziii lmfao! wtf there alot of crazzii people on here isnt there?
Bahaha

Logan, OH

#19 Feb 9, 2013
Umm how were you confused about what i was saying??? Umm bahhhh and me are are not the same person!! And if you were confused about what i was saying you arent very smart!
Jon

Columbus, OH

#20 Feb 9, 2013
Bahaha wrote:
Umm how were you confused about what i was saying??? Umm bahhhh and me are are not the same person!! And if you were confused about what i was saying you arent very smart!
Not confused at all. If you'd like to compare apples to oranges as far as intelligence, go for it. And while you're out running around today, stop on over to your local pharmacy and purchase you some butthurt ointment.
Bahaha

Logan, OH

#21 Feb 9, 2013
Lmao you're f*cking stupid! For one I am not bahh or whoever else you think I am! Like I said I have posted on here way before you came along! And always under this name! No one is butt hurt becuz my name has never been on here! Sorry you got mad cuz i stated facts about what libel is! You're a turk wanna be! And you are probably someone who turk pissed off so you changed ur posting name and tried to be like her! Now go look up people facebook pages and make up more assumptions!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 5
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Circleville Discussions

Title Updated Last By Comments
Pizza boy 11 min Head 3
ISIS In Ashville ? 1 hr Prom Queen 13
addicts prison rehab 1 hr Caroline Rose Roy 8
The Truth behind the Truth of the 72 indictments 2 hr Caroline Rose Roy 21
tara Lambert jailed on conspiracy to commit mur... 2 hr Annan 34
material witness ?? 4 hr Night Ranger 7
redpeck 10 hr Fat c0ck daddy 27
More from around the web

Personal Finance

Circleville Mortgages