where are they at the shit starters
First Prev
of 2
Next Last
huh

United States

#29 May 13, 2012
r u crazy wrote:
<quoted text>no she didn't he wouldn't have went back to her
LOL Karma baby, Karma! Not that she didn't try!LOL

happy

United States

#32 May 14, 2012
r u crazy wrote:
<quoted text>no she didn't he wouldn't have went back to her
don't matter both are stupid childish games all the time
r u crazy

United States

#33 May 14, 2012
happy wrote:
<quoted text>
don't matter both are stupid childish games all the time
excuse me my son don't play these stupid games
chop suey

United States

#34 May 14, 2012
r u crazy wrote:
<quoted text>excuse me my son don't play these stupid games
#1 Are you Mother Teresa wanna be?
#2 How do you even know if that person is a boy or girl? There are many trolls running rapid on here .
#3 Don't take this stuff serious, I have no idea who this is even about. I think people just get on here and talk to themselves sometimes. This kind of topic could go on endlessly and the people who get on here, argue or spout out names are just telling on themselves. Tomorrow, it will be something else or somebody else.
mikey stevens

United States

#35 May 14, 2012
r u crazy wrote:
<quoted text>excuse me my son don't play these stupid games
who are you no one said a name lady you got a monkey on your back???you son??
scoobydoo

United States

#36 May 14, 2012
r u crazy wrote:
<quoted text>excuse me my son don't play these stupid games
what is your malfuction? no name was said lady wow seek some help!!!!
you strike me as one of those mom's that say's my son don't do anything wrong all the time he is doing crap all over under you nose too
chop suey

United States

#40 May 14, 2012
jacky c wrote:
Bitch you don't want to mess with me I'm not like other people I'll slap the sh*t out of you
Who are you talking too?
Really

Cincinnati, OH

#43 May 15, 2012
YEAH .. WHO R U TALKING TOO? LOLOLOLOLOL YOURSELF?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Christopher Discussions

Title Updated Last By Comments
Jack Kay 2 hr Kayla Campbell 4
The barwhores of benton 2 hr yes 5
fake people 3 hr Skate 24
Holly Mann 6 hr Buzzkill 14
crystal dawn bartlett??? 7 hr lmao 16
prettiest eyes in christopher (Feb '10) 11 hr josh 43
Thieves moving into Emma St home Fri harley ho down 4

Christopher Jobs

More from around the web

Personal Finance

Christopher Mortgages