shawn and aaron parker???

Posted in the Christopher Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of23
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
joker

Barnhart, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Oct 17, 2012
 
Heard the parkers are up to know good again. Stealing, cashing bad checks, starting shit about people and running their mouths. No jobs, but heard their always at the bars. And colby robbins isn't much better
Legion

Golconda, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Oct 18, 2012
 
*no, they're

If you're going to be on here and talk trash about somebody, seem intelligant at least

Since: Jun 12

Du Quoin, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Oct 18, 2012
 

Judged:

3

1

Legion wrote:
*no, they're
If you're going to be on here and talk trash about somebody, seem intelligant at least
You spelled INTELLIGENT wrong....hahaha.
geno

Kankakee, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Oct 18, 2012
 
cant we just get along.
watermelon head

Sparta, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Oct 18, 2012
 

Judged:

1

Intelligent and forum topix dont even go in the same sentence. Just thought I'd make a valid statement. Carry on...
Legion

Golconda, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Oct 19, 2012
 
Congrats on that.
USERS

Dittmer, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Nov 5, 2012
 
They owe me money....I was stupid for givin it to them. Freakin loosers...Drink it up.
rick nix

Barnhart, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Nov 5, 2012
 
Always see them at the bars, but don't have a pot to piss in, all 3 of them are low lifes, colby, shawn, and Aaron. Never loan them anything, they will get caught stealing
aaron parker

Carmi, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Dec 12, 2012
 

Judged:

1

1

1

rick nix wrote:
Always see them at the bars, but don't have a pot to piss in, all 3 of them are low lifes, colby, shawn, and Aaron. Never loan them anything, they will get caught stealing
Lmao. I never get on here but this is great. Pot to piss in? Lets see I OWN 2 homes ( that means no mortgage ass wipe) 3 vehicles, two properties ( that's 2 in case u did not know) and yet you hide behind a screen name lol. Grow a set and come talk to me. Would love to hear from u!
aaron parker

Carmi, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Dec 12, 2012
 
USERS wrote:
They owe me money....I was stupid for givin it to them. Freakin loosers...Drink it up.
You can come see me too :)
Amanda

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Dec 13, 2012
 
You all serioisly need to grow up. You have enough nerve to get on here and be judgemental but I can bet $10k yall wont say that shit to em. So before you decide to get on here making some lame ass thread about someone who you obviously dont have a clue about, think twice. Ive known the parker boys for quite some time, actually was married to his brother for a while. And honestly I can say they are very good men. Unlike some of yall who dont have a life. Get off topix running your mouth and go to their hoise and say it unless you are scared. Then you shouldnt be talking shit. Cuz I can promise you this when you grow a sake big enough to go there you wont be leaving pretty :) im done!
omg jc

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Dec 16, 2012
 
If they was good men....y was divorced from him? A good man is hard to find this day and age. Just sayin no need to explain.
Amanda

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Dec 18, 2012
 
Because we went threw a ruff patch. But no need for me to explain why we divorced. Its no concern on here js. Its just the fact that ppl dont have a life but to get on here talking shit about ppl
omg jc

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Dec 18, 2012
 
I agree with ya Amanda I just read good man and I was wtf and not to gather....cause like I said its hard to find. :)
Amanda

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Dec 18, 2012
 
Yeah. Well they are good men. They just have ruff patches just like everyone else. I still consider aaron as a brother to me. So of course I will get on here and stand up for them
omg jc

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Dec 19, 2012
 
Well I know none of them...but it is nice to have someone on your side. And if half of ppl have their past or screw ups on here then there would be alot more smack on here. Cause the good lord knows I have ever been perfect...I strive but afterall I am human and so is everyone else on topix.....I assume
iknowstuff

Barnhart, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Dec 23, 2012
 

Judged:

1

aaron parker wrote:
<quoted text>
Lmao. I never get on here but this is great. Pot to piss in? Lets see I OWN 2 homes ( that means no mortgage ass wipe) 3 vehicles, two properties ( that's 2 in case u did not know) and yet you hide behind a screen name lol. Grow a set and come talk to me. Would love to hear from u!
you own 2 homes because you your grand daddy left you a ton of money. Not because you can hold down a steady job..your houses are crap, your cars are worse and you still need your mommy to pay bills
WOW

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Dec 23, 2012
 
It's easy to point out someone else's fault isn't it?? So when did everybody on topix become perfect except the Parkers?? I'll be the first one to tell you I'm not, you people need to get a freakin hobby and leave others alone for goodness sake! Neither friend or foe of these people so if you gotta a beef take it up with them or quite your crying about them and until you do shut the hell up and stop stirring shit grow up!!!
wow

Barnhart, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Dec 28, 2012
 

Judged:

1

1

Wonder how much money they get now that their uncle died
Anonymous

Baldwin City, KS

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Jan 8, 2013
 
Aaron parker is a funny dude

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of23
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

5 Users are viewing the Christopher Forum right now

Search the Christopher Forum:
Topic Updated Last By Comments
IL Ill. House Approves Legalizing Same-Sex Civil U... (Dec '10) 25 min what 47,075
the gluttony of the 'haves' 1 hr Much Smarter Than You 13
IL Who do you support for U.S. Senate in Illinois ... (Oct '10) 1 hr jimtownhounddogsniffing 6,538
Piercings 1 hr Mom 5
Billy Riddle 2 hr zzz 17
IL Who do you support for Governor in Illinois in ... (Oct '10) 3 hr jimtownhounddogsniffing 3,784
guy who drives blue dodge 3 hr tj f 17
•••
•••
•••
Christopher Dating

more search filters

less search filters

•••

Christopher Jobs

•••
•••
•••

Christopher People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••