First Prev
of 2
Next Last
Want2know

United States

#1 Jan 14, 2013
Anybody know anything about him?
Not U

United States

#2 Jan 14, 2013
Apparently you don't! He has facebook...
Want2know

United States

#3 Jan 14, 2013
You cant find anything out if your not his friend! And I dont wanna add him cuz im just asking for a friend of mine.
Lil FYI

United States

#4 Jan 14, 2013
Bad news .... Drugs drugs more drugs gets with different girls uses them and then always ends up stealing from them .... Herps .... Need I say more
beth

Chillicothe, OH

#5 Jan 15, 2013
Drugs, theft, he had a 15 yr old pregnant. Look his court file up..it goes on and on. He's a punk. He needs off the heroin
.
Chilli740

Chillicothe, OH

#6 Jan 15, 2013
He recently got busted in a drug raid
Want2know

Lancaster, OH

#7 Jan 16, 2013
thought so! thx for the info..
TheRealchilli740

Van Wert, OH

#8 Jan 16, 2013
he is my dude an he a good guy yall sum hoes 4 that go say it 2 his face he`ll bang with u, win, lose or draw
momma t

Chillicothe, OH

#9 Jan 16, 2013
TheRealchilli740 wrote:
he is my dude an he a good guy yall sum hoes 4 that go say it 2 his face he`ll bang with u, win, lose or draw
You got the loose part right!! My husband beat the shit outta him! He is trash. He broke in our house and stole our kids' game systems amongst other stuff!! Yeah, he's a real good guy!! He's a grown ass man that was going with a 15 year old child! Yeah, he's a fkn role model. Dumb asses around here...smh
TheRealchilli740

Van Wert, OH

#10 Jan 16, 2013
momma t wrote:
<quoted text>
You got the loose part right!! My husband beat the shit outta him! He is trash. He broke in our house and stole our kids' game systems amongst other stuff!! Yeah, he's a real good guy!! He's a grown ass man that was going with a 15 year old child! Yeah, he's a fkn role model. Dumb asses around here...smh
apperantly the lil 6itch wanted it as bad as he did! and like i said win, lose, or draw..
den

Springfield, OH

#11 Jan 17, 2013
Who cares if the girl wanted it. That is so skanky, he should go on Maury if he gets out of jail
Heather

Lancaster, OH

#12 Jan 17, 2013
I hope he gets gang banged to death while in there.
thatnig

Newark, NJ

#13 Jan 17, 2013
Lol I went to school with Jeremy..the dude can't fight ..don't try to pump him up ..haven't seen him for a while.sounds like he might be a piece of garbage now reading this
sr8t up

Chillicothe, OH

#15 Jun 7, 2014
TheRealchilli740 wrote:
he is my dude an he a good guy yall sum hoes 4 that go say it 2 his face he`ll bang with u, win, lose or draw
He ran like a lil bitch when he got caught by the police in chilli and blamed my kids dad for it all....he ain't nothing but a snitching bitch..I'm even on the look out for him and I'm female cause I'm gonna f*** him up.... He is nothin but a junkie....who's gonna have his ass handed to him..especially when ol girls dude gets outta prison..and so many more...he is f*****
nice

Chillicothe, OH

#16 Jun 10, 2014
word punk is trash... drugs... snitch,,, liar.. thief... goes on and on

good to read ^
pope slap a junkie

Chillicothe, OH

#17 Jun 12, 2014
dudes life is over once you reach the bottom you cant ever recover he wont ever be shit but a burden to society it is people like This junkie and his 2 bit anorexic foodstamp card selling blow a bum in the alley type tramps Destroying freedom. People see you junkies and demand more laws less freedom to feel safe.. You junkies do the world a favour and overdose or get so withdrawled and sick you off your selfs Your only important to rag heads growing poppys in afghanistan who depend on your gutter slut living. your A giant shit stain on the White fabric of american society@#od #fukyalyfe s #slap-you-silly

BTW jeff people's and jeremy dunn get high and give eacj other bukaki shots in the azz at night, they said it pumps the heroin to the brain better to get goosed in the Kaboose!# bromo #junkie-fags
wouldnt u like to know

United States

#18 Jul 1, 2014
Im an ex of Jeremy he is trash and. A child molester he is being investgated for messing with my 4 yr old daughter and 12 yr old niece. He is a junkie thief uses anybody he can karma is a bitch and the bastard will get his
J dunn

United States

#19 Jul 3, 2014
This is Jeremy. Anybody got shit to say come see me. Junkie? I make more money than u hoes work in 9 to 5 so duck all u haters. I'm out
Lol

Chillicothe, OH

#20 Jul 17, 2014
What ripping people off and selling Suboxone????
iSay

United States

#21 Jul 20, 2014
TheRealchilli740 wrote:
he is my dude an he a good guy yall sum hoes 4 that go say it 2 his face he`ll bang with u, win, lose or draw
And by bang with you, you mean he will shoot up heroin, right? Lmao...hehas never been any kind of fighter..and by he's your dude, you mean you both wore kool aid as eye shawdow in prison, right?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Chillicothe Discussions

Title Updated Last By Comments
News Former award-winning principal indicted on sex ... 12 min Anal Andy 32
LeAnn Potts 14 min Anal Andy 2
Panda Express 23 min Anal Andy 3
Trump Arrests 2000 MS-13 gang members today 48 min Orwellian Digital... 153
Add a word, Drop a word (Jan '13) 54 min Princess Hey 2,959
John Gleason( child molester ) & Kala Gleason 1 hr MrsPotts 17
Sunday morning Squatch 2 hr Squatch is my friend 1
The local disease's is 100% true 2 hr joanna50 104

Chillicothe Jobs

More from around the web

Personal Finance

Chillicothe Mortgages