First Prev
of 2
Next Last
hmmmm

Milford, MA

#1 Nov 19, 2010
Does anyone know him?
junglejim

United States

#3 Jan 15, 2011
yeah he has a huge cock!!!

Since: Jan 11

United States

#4 Jan 18, 2011
yeah he is a gay boy that acts and looks like a flamming queen

Since: Mar 11

Andover, MA

#7 Mar 3, 2011
you guys are lame and have no life
Mr love

Chillicothe, OH

#9 Jun 13, 2011
He's such a drama queen!!! He does not have a huge cock, and the way he acts is bc he's so ego centrical that he thinks the world should be rule by blonde ppl..... Oh lord i just love messing with him is so fun..... Im the only person that can make him feel worthless!
Josh Park

Grove City, OH

#10 Jul 4, 2011
I hate him
Xenolight

Chillicothe, OH

#11 Sep 25, 2011
He's a doucher. He's a loser. He's a fake. Also bad teeth.
Miss Stylin

Chillicothe, OH

#12 Sep 25, 2011
Dumbfuck.

Since: Sep 11

Chillicothe OH

#13 Sep 28, 2011
He is kinda flighty, but a nice guy. You obviously don't know him well. Josh is the only one posting that has reason to NOT be nice. BTW:.....it is HUGE.
Poopsticks

Chillicothe, OH

#14 Oct 2, 2011
I love him!!!!!!
Hollabackgirl

Columbus, OH

#15 Oct 3, 2011
I love him too
Max Boy

Chillicothe, OH

#16 Oct 8, 2011
If you love him, youve never dealt with his idiocy.
Mr Luva

United States

#17 Oct 13, 2011
His dick isn't that big, I've had bigger, he's been with everyone in chilli and surrounding counties, he is a fake and skank and its disgusting.. I'm surprised he hasn't caught something.. Or has he?! ;)
lukelover

Prairie Village, KS

#18 Oct 13, 2011
I think all you who are hating are just plain pathetic. He's a really nice guy.He's honest so he's probably just told you all something you don't wanna hear. Stop being jealous and get a life :)
Mr Luva

United States

#19 Oct 13, 2011
Honestly a playa! He's sleepin' with you and someone else while you're at work! ;)
Max Boy

Chillicothe, OH

#20 Oct 13, 2011
Yea, he'll try to play you. He's slutty. And there's nothing to be jealous of. He's going nowhere and he's a loser. He can't even drive I hear?
Mr Luva

United States

#21 Oct 15, 2011
TRUE STORY!
joshua park

United States

#22 Oct 17, 2011
Omg. How lame are u guys.
boss chic

Chillicothe, OH

#23 Oct 17, 2011
ok mr luva, i think your the one with the small dick, obviously you have never seen it... and probably never will, the only way you will see it, is when he shoves it in your mouth..cause thats all you r is a cock sucking little douch bag... luke is my bff and im sure you r a nobody that has to talk bad about others just to make yourself feel better..did it work? can u crawl outta bed now...do u still feel ugly? oh and he does drive, he drives the boyz crazy...he must be on your mind...alot...you type about him more than i text him..wtf!! anyway cant wait to see what else you have to say...cause you will type, you no life little worm..lmao!!!!!
boss chic

Chillicothe, OH

#24 Oct 17, 2011
and for you xenolight...obviously you weight issues, and you are pointing out other peoples flaws to draw the attention away from your fatness...please call your mother she must not had shown you any love as a child, did she let you lay alot, your head looks a little flat in the back, just asking??

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Chillicothe Discussions

Title Updated Last By Comments
Shane McGraw 5 min he is scum 12
Ammi Withrow 19 min Stoners 10
16 year old Angel Bagley puts man in prison 37 min Lil boy blue 7
Child support is a stupid system (Apr '09) 40 min Get outta my belly 53
Help find 1 hr Sub 3
Savannah Park?? (May '16) 2 hr gross 29
Glen "Matt" Hamner (Mar '12) 4 hr ---Tbay--- 236

Chillicothe Jobs

More from around the web

Personal Finance

Chillicothe Mortgages