United

Posted in the Childress Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of40
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Nope

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jan 18, 2013
 
Are they hiring lol
Whats Happening

Vernon, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jan 18, 2013
 
What's going on there, I've heard a lot of rumors.
Curious

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jan 18, 2013
 
Who got fired?
Whats Happening

Vernon, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jan 18, 2013
 
That's what I've been trying to figure out.
Tara Hinsley

Vernon, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jan 18, 2013
 

Judged:

1

1

1

Hey,

How about this. All of this stuff is being taken care of by people who know what everything's about. Let's leave it alone.

Thank you.
Curious

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Jan 18, 2013
 
Tara Hinsley wrote:
Hey,
How about this. All of this stuff is being taken care of by people who know what everything's about. Let's leave it alone.
Thank you.
Shouldn't you be in school? And if you are then why is the school allowing you to be on topix during school hours?
Bballgirl

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Jan 18, 2013
 
Lol right are they hiring?& what happened?!
Tara Hinsley

Vernon, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Jan 18, 2013
 

Judged:

1

1

1

Don't Run your mouth Curious, You don't know what's going on anywhere. Leave it be. Seriously, And Plus don't act bad when your not even using your real name.
done wrong

Bellevue, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Jan 18, 2013
 

Judged:

1

1

i was just in united and did not see anybody gone.
Brianne

Quanah, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Jan 18, 2013
 

Judged:

1

1

1

how bout everyone mind their business if its not you so why worry about it
QHS

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Jan 18, 2013
 

Judged:

2

1

1

Tara Hinsley wrote:
Don't Run your mouth Curious, You don't know what's going on anywhere. Leave it be. Seriously, And Plus don't act bad when your not even using your real name.
No one seemed to be acting bad. A question was asked and that was all it was. I personally don't care what went on but seems to me your the one causing a big fuss. I think you were offended by the question about you being on topix during school hours. If anything you young lady need to be reported to the principal.
dumbAs

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Jan 18, 2013
 
All They are going to do is put her n isd.. if that ooo she should be sooo scared... they dumb Tara...
what happened

Quanah, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Jan 19, 2013
 
did somebody get fired for stealing?
dumbAs

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Jan 19, 2013
 
Go ask Kenny yourself "Mrs. What happened' if you want the truth! He's the only One that knows the truth( besides the investors). Don't believe shit on here Cuz more than likely it's wrong. Ppl in quanah hear one thing and add to it. They should change this sites name to make believe and and to shit...
dumbAs

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Jan 19, 2013
 
Add* ^
what happened

Quanah, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Jan 19, 2013
 
dumbAs wrote:
Go ask Kenny yourself "Mrs. What happened' if you want the truth! He's the only One that knows the truth( besides the investors). Don't believe shit on here Cuz more than likely it's wrong. Ppl in quanah hear one thing and add to it. They should change this sites name to make believe and and to shit...
are you one of them?
dumbAs

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Jan 19, 2013
 
Nope never worked..
dumbAs

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Jan 19, 2013
 
And I Would never steal I was raised right and by the lord just saying..
dumbAs

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Jan 19, 2013
 
Never worked there
dumbAs

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Jan 19, 2013
 
Its one of the ten commandments^^^^!!!!

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of40
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Childress Discussions

Search the Childress Forum:
Topic Updated Last By Comments
unm 5 hr mr_donttellnobody09 64
TX Who do you support for Governor in Texas in 2010? (Oct '10) 8 hr Black tail doe 16,056
TX Longtime GOP Texas Gov. Perry wins another term (Nov '10) 9 hr Deer Sausage 20,408
TX Who do you support for Attorney General in Texa... (Oct '10) 9 hr Bootay Gas 592
Storm Chasers Caught More Incredible Pics of Su... 9 hr SJM 2
Who do you support for Railroad Commissioner in... (Oct '10) 9 hr why 682
Cindy Craven - Tradedy (Aug '10) 11 hr T Fitz 18
•••
•••
•••
•••

Childress Jobs

•••
•••
•••

Childress People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••