hereCumsBoom

Charleston, WV

#1 Feb 16, 2013
Anyone know her seen she separated from her man
jessalyn

Charleston, WV

#2 May 16, 2013
yeah im sparated from my EX husband. only thing you needed to do was ask me, i would have told you :)
hereCUMSboom

Chesapeake, OH

#3 May 16, 2013
You looking yet?
Jessalyn

Charleston, WV

#4 May 16, 2013
Lol who the hell are you??
hereCUMSboom

Saint Albans, WV

#5 May 17, 2013
You don't remember I'm offended
jessalyn

Charleston, WV

#6 May 17, 2013
haha! no sorry i dont remember.
hereCUMSboom

Saint Albans, WV

#7 May 17, 2013
Your a blonde right
Jessalyn

Charleston, WV

#8 May 17, 2013
Yeah.. How many Jessalyns could u know.
the realhereCUMSboom

Chesapeake, OH

#9 May 18, 2013
Jessalyn wrote:
Yeah.. How many Jessalyns could u know.
Idk who that other person is they copied my name
Jessalyn

Charleston, WV

#10 May 19, 2013
Um ok..

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Chesapeake Discussions

Title Updated Last By Comments
Create your own Forum (Jun '15) 5 hr Alex Kissinger 3,992
help wanted 6 hr joey365 1
What baby daddy you gonna have next? 8 hr Know her 3
Jennifer parcell Keith??????? 8 hr Somewhere nowhere 11
Why do the blacks run wild until the men in whi... 16 hr Easy 3
Samantha Pomeroy ... (Jan '16) Wed Shocked 7
Frosty Stapleton...Jail site again (May '16) Wed Yo Y 5

Chesapeake Jobs

More from around the web

Personal Finance

Chesapeake Mortgages