First Prev
of 2
Next Last
hahahahahaha

Chesapeake, OH

#1 Mar 30, 2011
Yo i heard sam was coming back to ohio. and tht he got dat lesbian chick knocked up i think her name is danielle something... hahaha fcking mexican..
lexi

Waynesboro, VA

#2 Mar 31, 2011
jealous much?! it doesnt matter wat sam&danielle do.. Yes, they r havin a bby&if u got a problem idk wtf to tell u.. They r happy nd thats all that matters!:) ily boo! <3
Danielle

Chesapeake, OH

#3 Mar 31, 2011
Okay first of all IM NOT A LESBIAN!!!! Second of all SAM IS NOT A MEXICAN!!! and whoever posted this doesnt know sh*t about me bcuz u dont even know my last name.. Grow up!!
Danielle

Chesapeake, OH

#4 Mar 31, 2011
thanks lexis..
hahahahahaha

Chesapeake, OH

#5 Mar 31, 2011
yo imma just tellin u wat i wuz tld.. and wusnt u a lesbian cuz u dated that joyce girl and i also heard dat u is a hoe and dat baby aint sams cuz wusnt u fckin like 12 diff guys and girls... and to lexi u jus as bad as danielle later hoes
Danielle

Chesapeake, OH

#6 Mar 31, 2011
Do u believe everything you hear??? And i wasnt a lesbian, yes i did date joyce along time ago. but ive been with sam off and on for the past year. And my baby is sams. If you knew anything about us you wld know that. And u to much of a pu$$y to put ur real name. keep talking crap but i bet u cant come say that to my face. And fyi me and lexi aint hoes. We both kno whos the father of our babies..
lexi

Waynesboro, VA

#7 Mar 31, 2011
haha jealous hoes kill me! b**ch i kno who my daughters dad is.. nd if i was a hoe i wouldnt still b wit him!
know more than you think

United States

#8 Apr 2, 2011
I doubt anyone should be jealous of sam he has bad character. And he barely graduated and the only reason he did was bc of some joke of an online school with bonehead classes. I know his cousin she is a friend of mine at school and he started all these rumors when he moved to chesapeake at first....but look who is graduating with honors....illl give you a hint....its not sam.
Danielle

Chesapeake, OH

#9 Apr 19, 2011
Okay first of all at least sam finished school and has a dam* job! And he doesnt have bad character. U are talking about the father of my child. And he didnt do an online school to graduate. So u dont know shyt about him. And so what he didnt graduate with honors at least he doesnt have an eating disorder like his cousin. So shut up and get over it!
hahahahaha

Chesapeake, OH

#10 Apr 23, 2011
yea dat y he left ur a$$. Even he doesnt think hes the daddy. And i know sam. he aint bout to take care of no kid. Hell hes a dam kid himself. u a hoe and always will be dat y u got 2 tell ur kid u aint kno its daddy.
know more than you think

Ashland, OH

#11 Apr 23, 2011
one: yes he did graduate from dumb online classes. for two yes i am talking about the "father" of your so called kid. so what you are not going to do a thing about it bc its the truth! and yeah she may have an eating disorder but she at least she is not a low life theif who is a habitchal liar. so yeah keep defending him, youll be just like him and rising your kid that you brought into poverty. yayayayayay for politics and bad mothers!

p.s. you must not know to much about him bc not long after you get with him, you became preggooo!!! so you guuyz are both real winners aren't yah. let me give you a round of applause! now go live on welfare and shut the fuck up!
know more than you think

Ashland, OH

#12 Apr 23, 2011
oh and one more thing. yeah everyone can tell he does not have an eating disorder or even on a diet for that matter since he is a fat fuck. oh and he thinks he is black. someone needs to give him a dictionary and some vocabulary on dressing properly!
Sorry2Say

Chesapeake, OH

#15 May 8, 2011
Sorry to say this hun but if he wanted u and ur child he would still be here. u are going to be raising that child by urself. Sam couldnt even handle high school without being high everyday. what makes u think he is going to be able to care for ur child? He cant even take care of himself, let alone u and a baby. Sorry, but its true. Face the facts he knocked u up and he left and he isnt going to come back.
no one

Chesapeake, OH

#16 May 8, 2011
u all hookers
no one

Chesapeake, OH

#17 May 8, 2011
btw sam is a low life
Samuel Ball

Chesapeake, OH

#18 Jul 13, 2011
I think It's funny how little dumbass hillbillies have nothing better to do then to get on here and talk about situations they know nothing about so heres how it is yes danielle tackett is my babys mother no shes not going to raise our daughter alone im going to be there physically and financially and im not a dead beat i'm going to be a man and take care of my child. What my father never had a chance to do or wat these deadbeat daddys are so afraid to do and for all others that have to say other wise then ya'll know nothing better
Sorry2Say

Chesapeake, OH

#19 Jul 18, 2011
Sam if u really wanted to be there for ur child u wouldnt have left. U took the easy way out yet again just like u did in high school & after that gay guy beat ur ass. Face it u aint ready to be a father. U r going to depend on ur mother for the rest of ur life. U need to grow up & be a man & stop actin like u care about that girl. Shes goin to be the one hurtin in the long run. U have always played girls & u kno u playin her. That why u packed up & left. Get over urself & Danielle i dont know u but i know Sam & this is nothing but a big joke to him!
Danielle

Chesapeake, OH

#20 Jul 18, 2011
Im really getting sick of this! Please just stop posting sh*t about something you know nothing about! Whatever happens between me & Sam has nothing to do with any of you!So why does it matter? Does getting on here & talking about other peoples life's make you feel better about yourself? is your life really that boring that you have to start sh*t with other people and talk about them? Grow up and move on with your life!!!
brytani

United States

#21 Aug 22, 2011
Look here all yall redneck hillbilly chesapeake huntingtin trash. Yall don't know nothin about my brother if you had balls if post ur real names. For starters Sam finished school in Tx he walked across the stage received his diploma and I have pictures to prove it so stop talkin shit about things u don't know. He works hard and so what if he gets high we all do stuff in the dark but it all comes out but at least Sam don't have to lie and hide shit he just straight forward and in ur face about it. He is gonna be there for his baby she's not gonna grow up in poverty and I bet half yall asses up here are just as bad or worse. Yall growing up in chesapeake oh so u don't know shit about the real world.
Timmys family member

United States

#22 Aug 22, 2011
know more than you think wrote:
oh and one more thing. yeah everyone can tell he does not have an eating disorder or even on a diet for that matter since he is a fat fuck. oh and he thinks he is black. someone needs to give him a dictionary and some vocabulary on dressing properly!


Spell check lol.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Chesapeake Discussions

Title Updated Last By Comments
tasha valle 1 hr MCMX 5
Tutt a perv? 7 hr Buttout 4
BiSexuals and the people that love them. 8 hr Buttout 3
Kid left on bus at Chesapeke Bus Garege 8 hr Buttout 2
ugly signs 21 hr ranger 9
Jill Stapelton (Sep '14) Sat in the zone 7
Cheasapeake ohio Sat copper 5

Chesapeake Jobs

More from around the web

Personal Finance

Chesapeake Mortgages