First Prev
of 2
Next Last
Unknown

Chatsworth, GA

#1 Jan 20, 2013
What happened to him?? No rumors please.
Babe2012

New York, NY

#2 Jan 20, 2013
Agreed. Would like to know as we'll...
mchs2005

United States

#3 Jan 20, 2013
Baseball star involved in a car accident in high school; suffered a brain injury among other debilitating injuries.
Unknown

Chatsworth, GA

#4 Jan 20, 2013
I know that, but he past away and I didn't know why or how
Grand Architect

Dalton, GA

#5 Jan 20, 2013
he pissed my youngest daughter off..she already put jug on disability too..my guess would be suicide by man made medicine,possibly meth or pills...if i am wrong.prove it..
Grand Architect

Dalton, GA

#6 Jan 20, 2013
Evan had a chance to be better but he choose meth and pills instead of clean life which would have helped him become better,,i blame those so called friends of Evan for his death...not one of them really cared for Evan..his blood is on their hands..we spared his life,it was up to him to get it back...it would have been better if he had went fast in the accident than to get mixed up with the losers he hung around and destroyed what he was blessed with and that's a second chance at life...you punks who gave Evan meth and pills have something coming to all of you and you are not gonna like it..and it dont matter if your daddies are freemasons or cops,your all going down...what idiot gives a getting better crippled man poison? you punks better order your tombstone now..and your, well he took it,aint gonna fly...my agency gave him a second chance and you punks fuked up real bad..
UrAquack

Summerville, GA

#7 Jan 21, 2013
Grand Architect wrote:
Evan had a chance to be better but he choose meth and pills instead of clean life which would have helped him become better,,i blame those so called friends of Evan for his death...not one of them really cared for Evan..his blood is on their hands..we spared his life,it was up to him to get it back...it would have been better if he had went fast in the accident than to get mixed up with the losers he hung around and destroyed what he was blessed with and that's a second chance at life...you punks who gave Evan meth and pills have something coming to all of you and you are not gonna like it..and it dont matter if your daddies are freemasons or cops,your all going down...what idiot gives a getting better crippled man poison? you punks better order your tombstone now..and your, well he took it,aint gonna fly...my agency gave him a second chance and you punks fuked up real bad..
your R.Ledford ain't u,that explains everything you've said in the past.You ain't catching hell from me no more bro give those lowlifes hell Ray you da man!! You crazy old buddy!
abc

Chatsworth, GA

#8 Jan 21, 2013
very sad
UrAquack

Summerville, GA

#9 Jan 21, 2013
abc wrote:
very sad
yeah that really is tragic man I really hated to hear all this about him personally.He truly was a good kid,the only reason the post name is that way is for the man I initially made the post for not for Evan.
FREE

Cleveland, TN

#10 Jan 22, 2013
Evan's mother put him into a facility in Atlanta because she could no longer deal with him. Evan has been partying for quite sometime uncontrollably. He was in the facility about month and the caretakers found him outside the facility dead. Don't know the cause of death but he has tried to commit suicide before. Just please keep his mother in your prayers. It is truly sad to see him go but if anyone is wondering his arrangements are being handled by Shawn Chapman Funeral Home.
CornBeefarino

Chattanooga, TN

#11 Jan 22, 2013
That sucks what happened to him. But yeah, he did hang out with some losers. That Brian kid is a dope junky piece of $%^&.
FREE

Cleveland, TN

#12 Jan 22, 2013
I'm assuming he was sent to the crime lab. It can take anywhere from 3-6 months to get those results back.
Iwilltell

United States

#13 Jan 22, 2013
Grand Architect wrote:
Evan had a chance to be better but he choose meth and pills instead of clean life which would have helped him become better,,i blame those so called friends of Evan for his death...not one of them really cared for Evan..his blood is on their hands..we spared his life,it was up to him to get it back...it would have been better if he had went fast in the accident than to get mixed up with the losers he hung around and destroyed what he was blessed with and that's a second chance at life...you punks who gave Evan meth and pills have something coming to all of you and you are not gonna like it..and it dont matter if your daddies are freemasons or cops,your all going down...what idiot gives a getting better crippled man poison? you punks better order your tombstone now..and your, well he took it,aint gonna fly...my agency gave him a second chance and you punks fuked up real bad..
Hey I know Evan.. Who are you I will be glad to give you info.. Start off with Bubba Bain he furnished alot of his drugs.. Also Carl Thompson , Kelly Thompson, shelia Langley, etc
WOW

Summerville, GA

#14 Jan 22, 2013
Iwilltell wrote:
<quoted text>
Hey I know Evan.. Who are you I will be glad to give you info.. Start off with Bubba Bain he furnished alot of his drugs.. Also Carl Thompson , Kelly Thompson, shelia Langley, etc
I think you left Angie Garmley out? etc.
More

United States

#15 Jan 22, 2013
Bryant Cochran for sure, & Henderson ..
giveuppeople

United States

#16 Jan 22, 2013
WOW wrote:
<quoted text>I think you left Angie Garmley out? etc.
Do you people never give up? Lol it's getting stupid.. Henderson, Cochran, Garmley soon it be Howard, Langford , grow up people.. Get a life.. This post is about Evan Hill
R.I.P and someone gets on here naming names, childish.. Why to you guys like keeping names out there.
Sickened

Summerville, GA

#17 Jan 22, 2013
giveuppeople wrote:
<quoted text>
Do you people never give up? Lol it's getting stupid.. Henderson, Cochran, Garmley soon it be Howard, Langford , grow up people.. Get a life.. This post is about Evan Hill
R.I.P and someone gets on here naming names, childish.. Why to you guys like keeping names out there.
Seriously. He passed away and will be missed are appropriate comments for his thread. People are using this thread to gather their so called "pound of flesh". If they knew Evan, then they must know his being disabled didn't make him stupid. He knew what he was doing, so why blame the world? He's gone and I loved him and will miss him dearly, but this name game is repulsive. Grow up.
lol

Birmingham, AL

#18 Jan 22, 2013
WOW wrote:
<quoted text>I think you left Angie Garmley out? etc.
Amen!
lol

Birmingham, AL

#19 Jan 22, 2013
giveuppeople wrote:
<quoted text>
Do you people never give up? Lol it's getting stupid.. Henderson, Cochran, Garmley soon it be Howard, Langford , grow up people.. Get a life.. This post is about Evan Hill
R.I.P and someone gets on here naming names, childish.. Why to you guys like keeping names out there.
Can you give up?
giveuppeople

United States

#20 Jan 22, 2013
lol wrote:
<quoted text>
Can you give up?
What? Are you insane ? Grow up.. Have sympathy for this family.. No one cares about Garmley, Henderson, Bryant etc.. Give them a rest, they have nothing to do with this. This is about a dear friend , a son, a dad, etc.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Chatsworth Discussions

Title Updated Last By Comments
NO CLASS North Murray 13 hr Catamount Hater 13
NM "Big" win against Single A Private School? 14 hr you are all dumb 8
looking for derrick (ridley) brown of chatswort... 14 hr LMAO 2
CB Radio shop Gets nailed for illegal equipment! (Jan '11) Wed Kfelber 81
deputies (Jul '13) Aug 24 melissa 27
Wagon Train (Jun '08) Aug 23 A necessary evil 53
Global Cooling Aug 23 pantsonfire is obama 7

Chatsworth Jobs

More from around the web

Personal Finance

Chatsworth Mortgages