Real Talk

El Monte, CA

#156 May 6, 2013
Cindy is a skank no matter how hard she tries or wat she looks like! Nasty follows her stink trail! She sounds like a cat caught in fan belt, LMAO! Buy some ear plugs!
OFFICER KICKASS

Devine, TX

#157 May 6, 2013
Be nice people!
cindy

San Antonio, TX

#158 May 6, 2013
Really can't say it to my face! you know where I am!!!! You just make yourself look stupid! Gossip is just gossip!
Sandy

United States

#159 May 6, 2013
cindy wrote:
Really can't say it to my face! you know where I am!!!! You just make yourself look stupid! Gossip is just gossip!
The way you dress makes you look Stupid!! Have some Respect for yourself, if not for others.
Kelley

El Monte, CA

#160 May 9, 2013
That Cindy chic can only get a job in bars, cuz that the only place she can throw herself at the drunk azz fools.. She tried to make a move on me, I almost threw up! she looks like a Crack ho!
Stud man

United States

#162 May 9, 2013
I don't think that's Cindy. I think that's that Shannon girl and I think she is the best thing that had ever happen to that bar
behind wrote:
I haven't been to Fox's in a good while because of all the drunk hillbillys & the over priced hot beer AND NO THAT STATEMENT WAS NOT AT ALL "HATING" SO NOBODY BETTER COME BACK AND TRY TO CLAIM THAT BS, IT HAS BEEN SIMPLY MY HONEST EXPERIENCE THE FOUR TIMES I'VE BEEN THERE and Im a little behind, as to which girl everyone is talking about. Is Cindy the woman with a little baby girl that is always sick and she's stick thin, blonde hair, blue eyed, and crack head looking?
Oneofurdrunkfks

United States

#163 May 10, 2013
Cindy will always be labeled as a w h o r e, Thief, Drunk, skank, crack head, dropped off in the wrong town! This will never be HOME!!! Haha she gave me herpes!
Fo real

El Monte, CA

#164 May 12, 2013
Yo KJCindy Lmao, u only LOVE all ur MEN when they have a PAYCHECK & a TRUCK!!! Do u even know what LOVE is... Thats about the 5th guy u have loved!! Skank!
Richard

San Antonio, TX

#165 May 13, 2013
If Pat Fox is the owner of foxes Bar then ya'll are talking crap.She dont put up with bullshit, best bartender the EL CID ever hadand ran a tite club,and the cleanest .
Sherrie

San Antonio, TX

#167 May 13, 2013
waiting wrote:
Cindy and sherri dnt come to Ruthies im waiting for u
See ya tonight
Steve

United States

#168 May 13, 2013
I am Cindy's fiance and im at the bar every night and i have never seen or heard anything bad of cindy in that bar, and by the way my di__k hasn't fell off yet! lol ya'll sh..t talkers need to shut your pie hole!! and get a life, people are so stupid and jealous get a f...king life!!! she has'nt done anything to you! so just leave her the F..k alone now!!!!!! she didn't steal any truck or repaint it so grow up and act like a grown up, d...m the military wasnt as stupid as you people! I'M DONE WITH ALL YOUR BULLSHIT ABOUT HER!!!!
Steve

United States

#169 May 13, 2013
Oh and when my d..k falls off could you please pick it up for me but don't touch it just put it in a plastic bag and mail it to me!!!! and i'll have it put back so she can make it fall off again!!!
who is this

Houston, TX

#170 May 13, 2013
Well be sure to put it in ur ass
Kyjelly

El Monte, CA

#171 May 14, 2013
Steve wrote:
I am Cindy's fiance and im at the bar every night and i have never seen or heard anything bad of cindy in that bar, and by the way my di__k hasn't fell off yet! lol ya'll sh..t talkers need to shut your pie hole!! and get a life, people are so stupid and jealous get a f...king life!!! she has'nt done anything to you! so just leave her the F..k alone now!!!!!! she didn't steal any truck or repaint it so grow up and act like a grown up, d...m the military wasnt as stupid as you people! I'M DONE WITH ALL YOUR BULLSHIT ABOUT HER!!!!
FIANCE????? Lmao, YEAH OK UR STONED!!! SHES A SKANK & A TRUCK THIEF!!!! Funny shyt I have heard all day ...
homeboy

Pearsall, TX

#172 May 14, 2013
Steve wrote:
Oh and when my d..k falls off could you please pick it up for me but don't touch it just put it in a plastic bag and mail it to me!!!! and i'll have it put back so she can make it fall off again!!!
dnt worry ill put it n your a$$ so it wont fall out again lmao
homeboy

Pearsall, TX

#173 May 14, 2013
Im Cindy's fiancée to wtf Cindy? I thought u were trying to.change
Kyjelly

United States

#174 May 14, 2013
Steve wrote:
I am Cindy's fiance and im at the bar every night and i have never seen or heard anything bad of cindy in that bar, and by the way my di__k hasn't fell off yet! lol ya'll sh..t talkers need to shut your pie hole!! and get a life, people are so stupid and jealous get a f...king life!!! she has'nt done anything to you! so just leave her the F..k alone now!!!!!! she didn't steal any truck or repaint it so grow up and act like a grown up, d...m the military wasnt as stupid as you people! I'M DONE WITH ALL YOUR BULLSHIT ABOUT HER!!!!
SHUT UP STUPID!!! Ur jus another notch in her belt!! Another baby-daddy, paycheck, somebody elses truck to drive... She no RIDE!! she has NO WHERE TO GO, NOBODY WANTS a USER!! O THATS ALOT TO BE JEALOUS ABOUT ....NOT!!! Lol
Matt

United States

#175 May 14, 2013
Wtf cindy??????? You said you didnt want him anymore, u wanted my big ....you said it was the best u ever had!!
David

San Antonio, TX

#177 May 15, 2013
If I find out who you are I am going to beat your ass cause you arent no friend of mine
friend

Castroville, TX

#178 May 15, 2013
what a joke you all are. I recommend you go in, relax and enjoy the place. If you go to be critical - waste your time. Anybody can do that personaly don't come around me and waste my time. Life is to short. Its your choice. It is not your privilage or right to abuse mine.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Charlotte Discussions

Title Updated Last By Comments
britthoe fatbrego 1 hr San Anto 3
cellphone coverage 6 hr fyi 2
down freaks? 6 hr longrob 1
Diff coach or diff mero mero what do you think 6 hr True progress 48
looking for Taryn Tue friend from Pearsall 3
Thinking abt her Tue Pinky brain 4
why? Oct 18 newbie 2
Charlotte Dating
Find my Match

Charlotte Jobs

Charlotte People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Charlotte News, Events & Info

Click for news, events and info in Charlotte

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]