Unbelievable

Charleston, WV

#108 Dec 11, 2012
Nooooooooo I'm jenn I'm jenn don't be inpersonating me,, I'm JLYNN I'm JLYNN lmao,, stil idiots I see friend!!!!!! Ol
Jenns friend

Charleston, WV

#109 Dec 11, 2012
NO I AM JENN DAMNIT lmmfao

Since: Nov 12

Location hidden

#110 Dec 11, 2012
yea you are both Jenn. shes the only one who spells the same words incorrect repeatedly, even after being corrected. the both of you spell the same words wrong!!!!! its obivious to the rest of us you are both jenn pretending to be other people!!!! so keep playing your games while the rest of as laughing at your personality disorder.
Unbelievable

Charleston, WV

#111 Dec 11, 2012
I'm JLYNN friend!! I'm gonna sue you
Jenns friend

Charleston, WV

#112 Dec 11, 2012
LMAO boy I am her and I am posting while asleep lol. I believe JC is her nahhh couldn't be I (Jenn) have a life and don't have time to post 259 soon to come 260 in a month and a half if that long since it just says Nov 12. To really think about it that is a hell of a lot. Jodi correct people when you use proper grammer, structure, spelling and punctuation and lets not forget capitalization. Just to let you know sweet pea I am dying laughing because Jenn is everyone, she post on 5 different boards at the same time that's called she has skills lmao. So take your personality disorder crap and throw it out the window and take care of you and yours and not thinking Jenn is everyone get the hell over your obsession and move along to someone that gets on here and gives a damn. I have to get to bed, work in the morning, Jodi I work in Cross Lanes there is your second and last clue. Figure it out. TMB
wtf

Chillicothe, OH

#113 Dec 12, 2012
Jenn really it is very sad you have to make up names and defend yourself! Go take care of your child instead of being on here! Im surprised cps hasnt taken her for neglect as much as your on here!
wtf

Chillicothe, OH

#114 Dec 12, 2012
You're *
MountaineerFan

Charleston, WV

#115 Dec 12, 2012
Me wants a Buck Stupid tatter two

Since: Nov 12

Location hidden

#116 Dec 12, 2012
Jenns friend wrote:
LMAO boy I am her and I am posting while asleep lol. I believe JC is her nahhh couldn't be I (Jenn) have a life and don't have time to post 259 soon to come 260 in a month and a half if that long since it just says Nov 12. To really think about it that is a hell of a lot. Jodi correct people when you use proper grammer, structure, spelling and punctuation and lets not forget capitalization. Just to let you know sweet pea I am dying laughing because Jenn is everyone, she post on 5 different boards at the same time that's called she has skills lmao. So take your personality disorder crap and throw it out the window and take care of you and yours and not thinking Jenn is everyone get the hell over your obsession and move along to someone that gets on here and gives a damn. I have to get to bed, work in the morning, Jodi I work in Cross Lanes there is your second and last clue. Figure it out. TMB
lmfao...i dont care how many posts i make and what time period it was done in. i never denied getting on here. i have said this numerous times that i get on here everyday!!! if you are her "friend" then you would know that she has made more posts in 2 mothns than i have in the past 5 months that i have been on here. oh wait, no you would because she posts under so many different names! are you the topix police and moniter how many posts people make? is there a limit?

for someone who works and has kids to take care of you seem to be on here a little to much. maybe you should concentrate on them instead of what people are saying about you (your friend).

yes i do think you are jlynn because of the ignornance that you rant about!! i do not think everyone is, just you and unbelieveable.
Unbelievable

Charleston, WV

#117 Dec 12, 2012
To whom it may concern,,,, lmao don't have a clue about the other person, I , me, myself, is NOT JLYNN , lol. I don't know her, never met her, can't speak for all the other names ,, but I'm not JLYNN ,, lmao
wtf

Chillicothe, OH

#118 Dec 12, 2012
Unbelievable wrote:
To whom it may concern,,,, lmao don't have a clue about the other person, I , me, myself, is NOT JLYNN , lol. I don't know her, never met her, can't speak for all the other names ,, but I'm not JLYNN ,, lmao
then how did you see pictures of her daughter??

Since: Nov 12

Location hidden

#119 Dec 12, 2012
Unbelievable wrote:
To whom it may concern,,,, lmao don't have a clue about the other person, I , me, myself, is NOT JLYNN , lol. I don't know her, never met her, can't speak for all the other names ,, but I'm not JLYNN ,, lmao
really? you have already said that you have talked her but never had the pleasure of meeting her. you have said that you have seen pictures of her daughter. now you are saying you dont know her? wow!!! you can not cover up what you have said on here that others have already read!!!!

you are such a lier!!!! hahahaha
Unbelievable

Charleston, WV

#120 Dec 12, 2012
Well not tht it is any of your business , lol. Wait,, it is none of your business ,,,, lmao
Unbelievable

Charleston, WV

#121 Dec 12, 2012
[email protected] Jodi again,,, you need to learn to comprehend what you read,, I do not know her, I have talked to her, the picture I saw was a contest she was in, I know a lady who had her daughter I it and they had pictures,, see if you can get things right now,, 2+2=4. Lmao

Since: Nov 12

Location hidden

#122 Dec 12, 2012
aww whats wrong? can't think of a comeback since you got caught in a lie? keep on with your bad little self, but just remember when you say one little lie, no one believes you anymore. now everything that you respond with i will know is a lie!!!!!
wtf

Chillicothe, OH

#123 Dec 12, 2012
You are the biggest liar it is too funny! How do you know it was her daughter? And why would a 59 year old man be looking at pictures of little girls?

Since: Nov 12

Location hidden

#124 Dec 12, 2012
Unbelievable wrote:
[email protected] Jodi again,,, you need to learn to comprehend what you read,, I do not know her, I have talked to her, the picture I saw was a contest she was in, I know a lady who had her daughter I it and they had pictures,, see if you can get things right now,, 2+2=4. Lmao
by the way, if you have talked to her then that means you know her. maybe not personally, but you do know her.

if you don't know her, then how do you know that was her daughter in the picture? so no i do knot comprehend what you have said. it makes no sence to me!!!(and probably no one else)
Unbelievable

Charleston, WV

#125 Dec 12, 2012
Lmao. Like I said you all think whatever you want, believe whatever you want,, I'm almost 59 years old and don't have to prove a dam thing to you, or anyone else on here, lol,, I know the truth about the C $hii and the cry baby's , lol,, so talk away and enjoy,, idiots,, lmao

Since: Nov 12

Location hidden

#126 Dec 12, 2012
Unbelievable wrote:
Lmao. Like I said you all think whatever you want, believe whatever you want,, I'm almost 59 years old and don't have to prove a dam thing to you, or anyone else on here, lol,, I know the truth about the C $hii and the cry baby's , lol,, so talk away and enjoy,, idiots,, lmao
yep...thats what i thought.
Jenns friend

Charleston, WV

#127 Dec 12, 2012
OK I am not on here all day this is the first time I have being on today but thank you Jodi but my kids are sleeping like they should be when they have school. Now Unbelievable where did you see pics of Jenns kid?

Jodi just because someone talks to you on here a few times does not mean they know you or really even know of you, they know you exsist in the world of billions of people, considering you do not know Jenn you just know she exsist that's it or you would know me or at least who I am. I am not even going to comment on the CPS shit since that was one of the dumbest comments I have ever seen, CPS has better things to do like real cases, it is people like you that report parents or in her case parent when nothing is being done wrong and that takes away from real cases with real abused children but I am sure that means nothing to you and FYI Jenn takes VERY good care of her child.

Jodi you should also stop thinking so much it is making you look dumb as hell! Like I said Jenns got skills typing on 5 different boards at the same time while sleeping LMAO. I don't think well know if you will ever realize I am not Jenn, this Unbelievable person is not Jenn, no one on here unless it has her name J-Lynn is not her how do I know this because she would tell me first and she has shunned this website for personal reasons. She is not a coward,never has been and never will be if you think for a second she is worried about you and well you since the ones that are quick to place blame are usually the guilty ones! If you don't understand that I will be glad to explain to you tomorrow, my life doesn't revolve around gossip, rumors, lies, and cowards than I will do so! So again STOP OBSESSING OVER JENN IT REALLY IS WEIRD YOU THINK ABOUT HER CONSTANTLY! DAMN SHE'S MY BEST FRIEND AND I DON'T THINK ABOUT HER CONSTANTLY!! Let me know if you need help understanding the guilty part, I will check tomorrow night when my kids are asleep! TBM

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Charleston Discussions

Title Updated Last By Comments
Blondes, brunettes, or redheads 2 min The Golden One 22
Callie Carte 39 min Reader 15
Kent Leonhardt Ag Commisioner 1 hr RIP Gus Douglass 13
Cwa union in frontiers backpocket 1 hr The cold hard truth 9
Magic Johnson starting a NBA team in Charleston 1 hr Info 1
Attorneys and Judges 2 hr Agree 2
Mariah Carry is on the east end 2 hr Info 1

Charleston Jobs

More from around the web

Personal Finance

Charleston Mortgages